چگونه اگزوز ماشین سوت بکشد؟

هر دو خودرو دارای موتور M15 هستند و تفاوتی از لحاظ قدرت و سرعت در تیبا ۲ و ساینا مشاهده نمیشود؛ البته ساینا د

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

هر دو خودرو دارای موتور M15 هستند و تفاوتی از لحاظ قدرت و سرعت در تیبا ۲ و ساینا مشاهده نمیشود؛ البته ساینا در شتابگیری عملکرد بهتری داشته و در ۱۲٫۸ ثانیه سرعت خود را از ۰ به ۱۰۰ میرساند.

با توجه به وارداتی بودن لوله های آلومینایز و وجود تحریم های ظالمانه و نبود لوله قطر 48 برای تولید مجموعه اگزوز تیبا و شاهین به مشکل برخورد کرده بودیم لذا با ساخت و طراحی دستگاه گشاد کن لوله و انجام فرآیند تغییر قطر از سایز 45 به 48 و اخذ تاییدیه توسط شرکت سازه گستر سایپا مشکل حل خواهد شد همچنین علاوه بر حل مسئله و راه اندازی خط تولید، طرح مذکور باعث جلوگیری از خروج ارز خواهد شد.

در بخش کناری نیز هر دو خودرو تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند و تنها در آینههای بغل ساینا شاهد ظاهری زیباتر بهدلیل همرنگ بودن آن با بدنه خودرو هستیم. پس در صورت شنیدن صدای جیرجیر لیز خوردن تسمه، شل بودن و خشکی بیشازحد آن، باید به فکر تعویض تسمهپروانه باشید.

مشکلاتی که از عدم انجام مراحل تجدید حافظه ECU ممکن است پدیدار شوند عبارتند از: •مکث های موتوری •عطسه موتور پس از استارت •عطسه موتور هنگام رها کردن پدال گاز با توجه به تمامی مسائل و مواردی که ممکن است حین انجام این پروسه پیش آید بهتر آن است تا به مشتریان خود بگوییم که در چند کیلومتر اول حرکت با خودرو ممکن است برای چند لحظه یکی از موارد بالا پیش آید.

با بسته شدن شبکه های کاتالیزور خروج گازهای حاصل از احتراق توسط موتور سخت تر می شود که منجر به خفه کردن موتور در اثر کمبود هوا می شود.

13. دریافت پیشنهادات و ارسال آن در پاکت در بسته توسط دفتر مدیریت برای مدیر سازمان تدارکات. اگر فکر می کنید با این اسکوتر می توانید آدرنالین با سرعت را تجربه کنید، باید خدمت تان بگوییم که سخت در اشتباهید.

و ایجاد اشتغال برای 5 نفر می شود. ما لوله را در چارچوب خاموش کننده کامل قرار می دهیم. مانترا یک موتورسیکلت گیج کننده و زشت بوده که توسط شرکت بیموتا ساخته شده است.

همانطور که گفته شد تفاوت زیادی را نمیتوان از لحاظ مشخصات فنی در این دو خودرو مشاهده کرد ولی در نمای ظاهری نسبت به یکدیگر متفاوت هستند.

در بخش جلو ساینا شاهد تغییرات بسیار زیادی هستیم که باعث شده تا این خودرو ظاهر اسپرتتری به خود بگیرد و دیگر خبری از نمای غیر مهیج تیبا نباشد. اگر قصد خرید هر کدام از این دو مدل خودرو را دارید میتوانید با مشاوران فروش سپند خودرو از طریق شماره ۰۲۱۹۱۰۷۲۱۰۴ تماس گرفته و از شرایط خرید نقدی و اقساطی و تیبا ۲ و ساینا اطلاع پیدا کنید.

برای مشاهده انواع اگزوز تراکتور موجود در فروشگاه فوری مال به صفحه دسته بندی اگزوز مراجعه کنید. با انجام کارهایی گه گفته شد، بهراحتی میتوانید دلکو را تنظیم کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن