چگونه اگزوز ماشین سوت بکشد؟

و اما خودروهایی که فیلر دارند شامل پرایدهای تا مدل 1392 ، تمام مدلهای پیکان و نیسان و مزدا و پی کی و دوو ماتی

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

و اما خودروهایی که فیلر دارند شامل پرایدهای تا مدل 1392 ، تمام مدلهای پیکان و نیسان و مزدا و پی کی و دوو ماتیز وریسر و پژوهای تیپ یک و دو و سه ، میباشد که همگی باید فیلرگیری شوند.

در صورتی که این مورد رخ دهد و به آن بیتوجه باشید باید حتما منتظر خرابی در قسمتهای زیر باشید . با گواهیران همراه باشید …

احتراق سوخت با متراکم شدن پیستون صورت میگیرد که این امر قدرت موتور را چند برابر مدل بنزینی افزایش میدهد. واشر سرسیلندر فاصلهی بین بلوک موتور (بخش تحتانی موتور) و سرسیلندر (بخش فوقانی موتور) را پر میکند.وظیفهی واشر سرسیلندر حفظ نسبت تراکم (کمپرس) سیلندرها و جلوگیری از ورود مایع خنککننده و روغنموتور به محفظهی احتراق است.

به عنوان یکی از قسمت های مهم سیستم ورودی هوا، فیلتر هوا وظیفه جلوگیری از ورود ذرات ریز و آلایندهها به درون موتور را بر عهده دارد. وقتی که سیلندر موتور خراب باشد به این معنی است که قطرش افزایش یافته که در این حالت پیستون در سیلندر آب بندی نبوده و مانند حالت دوم , روغن به قسمت احتراق موتور نفوذ کرده و میسوزد .

بااحتیاط و بهوسیلهی یک دستکش یا پارچهای ضخیم در رادیاتور را بازکرده و با آب و ضدیخ آن را پرکنید (مخزن رزرو را نیز پر نمایید). زیرا در حول این نقطه کاتالیست­های سه گانه بالاترین کارایی را نشان می­دهند.

ادامه یافتن تولید خودرو به همان شکل پیشین، باعث شد ایرادات فراوانی به این خودرو گرفته شود که به دلیل به روز شدن استانداردها در جهان بودهاست.

حالا در مورد علائم روغن سوزی موتور و راهکارهای رفع و تعمیر آن یا جلوگیری از این اتفاق آشنا خواهید شد .

این پیشرانه برخلاف هوندا و بنلی از نوع under square طراحی شد. در این حالت روغن موجود در سر سیلندر برای روانکاری اسبکها و میل بادامک از طریق سوپاپ باز مانده وارد سیلندر شده و با سوخت موجود در سر پیستون پس از جرقه زدن شمع میسوزد .

در این هنگام روغن پاشیده شده به دیوارههای سیلندر , به وسیله رینگ جمع نشده و به علت گشاد شدن سیلندر به بالا نفوذ کرده در سوخت میسوزد . علت روغن سوزی موتور چیست ؟

اگر در زمان داغ کردن موتور، داخل ترافیک بودید؛ سعی کنید در مدتزمانی که صرف پیدا کردن جای پارک مناسب میکنید دور موتور را نزدیک به 2000rpm نگهدارید. هر ماه غلظت روغن موتور را تست یا به تعویض روغنیها مراجعه کرده و بگذارید به خوبی موتور خودروی شما را بررسی کنند .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن