چگونه اگزوز ماشین خود را تعویض کنیم؟

در شمع هایی که تعداد پلاتین بیش از یک عدد است، تمام آنها رابررسی و رفع عیب کنید . پس تمام قطعات متصل به منیفو

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

در شمع هایی که تعداد پلاتین بیش از یک عدد است، تمام آنها رابررسی و رفع عیب کنید . پس تمام قطعات متصل به منیفولد را بررسی و محکم کنید . در این صورت سر سیلندر را از بلوکه جدا کنید، واشر سر سیلندر سوخته شده را با کاردک وتینراز بین ببرید تا کاملا تمیز شود .سپس واشر سر سیلندر نو را به چسب مخصوص آغشته و در جایش قرار دهید.

اگر در زمان فعالیت موتور آب از اگزوز خارج می شود احتمالا سرسیلندر ترک خورده است که وجود این ترک سبب می شود آب سیستم خنک کاری در قسمت های دیگر مجموعه مولد قدرت جریان پیدا کند و از اگزوز خارج گردد.

اگر در زمان فعالیت موتور آب از اگزوز خارج می شود احتمال دارد واشر سر سیلندر سوخته باشد . وقتی قدرت موتور به طور کاملا محسوس افت کرده است احتمال دارد بنزین به اندازه کافی به موتور ارسال نمی شود.

وقتی قدرت موتور به طور کاملا محسوس افت کرده است احتمال دارد در مسیر لوله های هوا نشتی وجود داشته باشد . گاهی خود شرکت ها و یا نمایندگی و مراکز فروش آن ها برای افزایش یا جذب مشتری بیشتر، اقدام به فروش ویژه ی این دستگاه ها می نمایند.

به تنظیم آن تا جایی که دور آرام موتور افزایش پیدا کند و از خاموش شدن موتور جلوگیری شود، بپردازید . وقتی موتور در دور آرام خاموش می شود احتمالا پیچ گاز تنظیم نیست.

وقتی قدرت موتور به طور کاملا محسوس افت کرده است احتمالا فشار کمپرس از میزان مجاز کمتر می باشد پس ایراد را در مجموعه داخلی سیلندرها جست وجو کنید . از اینرو در این مطلب آی آر میکس به آموزش عیب یابی ماشین از روی صدا پرداخته ایم.

البته در صورتی که به این نمایندگیها دسترسی ندارید نیز جای نگرانی وجود ندارد چرا که قطعات اصلی مورد تأیید رنو دارای نشانههایی است که شناسایی آنها را از قطعات غیرتقلبی آسان میکند.

هزینه اولیه بالا: خرید موتور برقی در مقایسه با برخی از موتورهای معمولی، ممکن است به هزینه بیشتری نیاز داشته باشد. از نظر عملکرد، موتورسیکلت های برقی حتی از موتور سیکلت های دارای موتور احتراق داخلی نیز بهتر هستند. فیلری که در خودرو استفاده میشود بهتر است هر 50/000 کیلومتر و شمع سوزنی تک پلاتینه هر 10/000 کیلومتر عوض شود.

در این حال بهتر است با مراجعه به نمایندگی خودرو توسط دستگاه های دیاگ بررسی شده تا کد خطا مشخص شود. اگر در مناطقی زندگی می کنید که برف را تجربه می کنید ، حتماً در آن ماههای زمستان زیر بار خود را بشویید تا از تبدیل شدن عناصر زیر اگزوز و سایر اجزای زیر وسیله نقلیه به زنگ زدگی جلوگیری کنید.

سرعت شارژ سریعتر است و عملکرد آن باثباتتر است. وقتی قدرت موتور به طور کاملا محسوس افت کرده است احتمالا فیلر سوپاپ ها صحیح نیست بنابر این فیلرگیری کنید . وقتی موتور در دور آرام خاموش می شود احتمالا لوله های مکش نشتی دارد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن