2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

یکی از پر سر صداترین بخش های موتور برق اگزوز آن می باشد و شما می توانید با نصب یک صدا خفه کن صدایی را که از م

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

یکی از پر سر صداترین بخش های موتور برق اگزوز آن می باشد و شما می توانید با نصب یک صدا خفه کن صدایی را که از موتور موتور برق وارد اگزوز می شود را جذب کنید، ساختار داخلی صدا خفه کن از لوله های سوراخ دار تشکیل شده است که صدا را جذب میکند و با نصب صدا خفه کن 10 الی 12 دسی بل از صدای موتور برق کاسته می شود.

مطمئن شوید شخص یا شرکتی که قرار است اگزاست فن تهویه یا سایر تجهیزات را برای شما نصب کند، بهخوبی با روند و روشهای انجام آن کار آشنایی داشته باشد.

هنوز هیچ حرفی در مورد جابهجایی قابل مقایسه موتور الکتریکی گفته نشده است؛ اما احتمالا با مدل یکچهارم یا یکهشتم لیتر برابری میکند. اگر قصد خرید کاتالیزور پژو 405 دو سنسوره و دارای استاندارد آلایندگی را دارید؛ مطمئنا موارد زیادی برای توجه وجود دارد، اما قبل از هر چیزی بهتر است بدانید که کاتالیزور چیست، چگونه کار میکند و از چه ویژگیهایی برخوردار است.

برای این کار از 4 صفحه چوبی چند لایه و یک صفحه از جنس مواد ضد آتش می توان استفاده کرد، این صفحه ها را باید در یک زاویه خاص، دور موتور برق قرار دهیم و صفحه ضد آتش را درقسمت اگزوز موتور برق قرار می دهیم، فقط نکته ای که باید توجه کرد مطمئن شویم که هوا جریان دارد، تا موتور برق داغ نکند.

یک سر شلنگ را به وسیله بست به اگزوز موتور برق وصل کنید و سر دیگر شلنگ را داخل سطل آب قرار بدهید، نکته ای که باید توجه کنید این است که حتما موتور برق بالاتر از سطل آب قرار داشته باشد و برای جلوگیری از بازگشت آب به داخل اگزوز چند عدد سوراخ روی شلنگ جهت محکم کاری ایجاد می کنیم.

در صورتی که دسترسی به این سطوح ندارید می توانید از تشتک های ضد لرزش استفاده کنید که از جنس پلاستیک بوده و می تواند به عنوان یک گزینه مناسب جهت کاهش صدای موتور برق عمل کند. پس از آنکه موتور برق را در فاصله استاندارد قرار دادین، باید محلی که موتور برق روی آن قرار می گیرد، از جنس سخت مثل بتن، چوب و آسفالت نباشد، قرار دادن موتور برق روی این سطوح فقط باعث افزایش لرزش و سر و صدای موتور برق می شود، به جای این سطوح، سطوح نرم مانند خاک و چمن بهترین گزینه می باشد که باعث جذب صدای موتور برق می شود.

در دفترچه راهنمای اکثر موتور برق ها فاصله استاندارد و میزان صدا موتور برق در آن فاصله را بیان کرده است، به طور عمومی میزان صدا را بر حسب دسی بل و فاصله را تا 7 متر مشخص شده است، بنابراین با قرار دادن موتور برق در فاصله مناسب، از میزان صدای آن بکاهید و اگر بتوانید با تهیه کابل بلند تر این فاصله را افزایش دهید از میزان صدای آن بیشتر کاسته خواهد شد.

سواران با تجربه سعی کنید برای گرفتن چنین یک نمونه. شما می توانید برای کسب آرامش مد نظرتون با ترکیب دستور العمل های گفته شده میزان صدای موتور برق راکاهش بدهید و به آرامشی که می خواستید دست پیدا کنید.

مسئله صدا موتور برق بیشتر برای کسانی اهمیت دارد که برای دوری از هیاهوی شهر و کسب آرامش به دل طبیعت می زنند، اگر موتور برق صدای بالایی داشته باشد آنگاه فرق ماندن در خانه بین آن همه هیاهو و اینجا در کنار صدای موتور برق چه خواهد بود.

در صورتی که تغییری در قانون ممنوعیت واردات خودروهای مجهز به پیشرانههای پرحجم روی ندهد، جنسیس کوپه تا مدتها جایگاه خود را به عنوان یکی از معدود خودروهای اسپرت و جذاب بازار کشورمان حفظ خواهد کرد و مدلهای V6 فعلی حتی در صورت واردات احتمالی مدلهای چهار سیلندر توربو نیز به یمن قدرت بیشتر خود از بازار دست دوم پررونقی برخوردار خواهند بود.

آخرین مطالب