46-با عرض سلام و خسته نباشيد: بنده صاحب خودروى دنا مدل ارديبهشت ٩۴ مى باشم.که در مدت يکسال با کارکرد ١٧٠٠٠ کيلومتر.موتور EF7 شامل مزايا و معايبى ميباشد.از معايب اين موتور ميتوان به صداى غلتک تسمه تايم به هنگام سرد بودن موتور اشاره کرد على الخصوص در مدلهاى جديد که با چندين بار تعويض توسط نمايندگى مرکزى ايران خودرو اين مشکل هم چنان پابرجاست.که به هنگام سرد بودن خودرو اين صدا قابل تشخيص است از ديگر معايب ميتوان به کم شتابى ماشين على الخصوص در سر بالايى اشاره کرد در واقع موتور در دور موتور پايين بازدهى لازم رو نداره.گيريبکس متاسفانه با موتور همخوانى ندارد!
در واقع ، این به هیچ وجه مشکلی نیست ، بلکه تنها یکی از علائم آن است ، راحتی آن این است که بدون بررسی طولانی مدت در اجزای موتور می توان به آن توجه کرد.
در واقع، یکی از آلایندههای اصلی هوای تهران همین ذرات معلق است که غلظت بالایی دارد. ارتقا مصرف سوخت یکی از پیامدهای دارای اهمیت تشکیل دود سیاه است که علاوه بر آلودگی زیست محیطی به نوعی پول شما را نیز تخت گاز دود می کند.
به طور معمول ، با سیستم های قابل تعمیر در محفظه موتور ، و همچنین کیفیت قابل قبول مواد مصرفی ، این دود عملاً بی رنگ است ، دارای بوی مشخصی از اگزوز و سطح مشخصی از تراکم است.
اگزوز خودرو نیز از این قاعده مستثنی نبوده و دارای یک طول عمر مفید می باشد. علاوه بر این ، گاهی اوقات دود سیاه از لوله اگزوز در هنگام راه اندازی ظاهر می شود ، و بعداً دود مطابق ظاهر و چگالی طبیعی آن است.
این قطعه در بخش عقبی خودرو تعبیه میشود و در هنگام حرکت خودرو و عماکرد موتور دائم در حال انتقال دادن دود به خارج است. تعویض به موقع واشر سرسیلندر به صورت متوالی و هر چند وقت یکبار بعنوان یک قطعه مصرفی مثل روغن موتور، فیلترها و تسمه ها پس از طی کردن چند کیلومتر مشخص میتواند از خیلی از هزینه هایی که در آینده امکان دارد برای شما بوجود بیاید را کاهش داده و از وقوع آن جلوگیری کند.
پیچها را محکم کنید و در صورتیکه واشر خراب شده باشد، تعویض نمایید. ايجاد وفاداري در مشتري و حفظ آن و به دست آوردن سهم بازار در بهترين شكل ممكن از طريق توجه جدي به نيازهاي مشتريان فعلي و بالقوه امكان پذير است.
بسته به نوع موتور و وضعیت خودرو ، دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد ، اما در بین همه آنها ، اصلی ترین و محتمل ترین حالت اشباع بیش از حد مخلوط سوخت و هوا مورد استفاده است. این احتمالاً "محبوب ترین" س ofالی است که در بین تمام رانندگانی که موتورهای دیزلی ، کاربراتوری یا تزریقی در اتومبیل خود نصب کرده اند ، وجود دارد.
ظاهر چنین دودی تحت تأثیر نوع سوخت ، بنزین یا سوخت دیزل قرار نمی گیرد ، زیرا علت این مشکل نشان دهنده خرابی سیستم تامین سوخت است. با این حال ، شمارش این مشکل که بعداً باعث خسارت نشود ، یک استراتژی بازنده است.
سوپاپ Egr ممکن است خراب شده باشد. به عبارت ساده تر ، ترکیبی از بخار آب ، نیتروژن و دی اکسید کربن است که هنگام روشن شدن موتور ظاهر می شود.
مقالات مشابه
- دلایل اصلی پت پت اگزوز ماشین
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- هدرز فولادی پژو 405 - اگزوز خودرو مشهد
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- اگزوز تیبا - یدک ماشین اراک
- چگونه هدرز نصب کنیم؟
- 4 راه برای کاهش صدای اگزوز ماشین!
- بررسی بخش های سیستم اگزوز ماشین
- انواع رنگ دود اگزوز؛ رنگ دود ماشین شما نشانه چیست؟
- قیمت هدرز پژو 405