درب را باز کرده و به داخل کابین وارد می شویم. برای توصیف طراحی داشبرد می توانیم از عبارت "خوش نقشه" استفاده کنیم؛ چرا که با طراحی حجیم و عمیق و فاصله زیاد سرنشین جلو با فایروال (قسمت جدا کننده محفطه موتور و اتاق) حس وجود فضای بزرگ در کابین به سرنشین انتقال پیدا می کند.
تویوتا GT86 به عنوان رقیبی برای این خودرو از لحاظ قدرت موتور و توانایی فنی در سطح بسیار پایینی قرار می گیرد اما هندلینگ بهتری دارد. سیستم تعلیق پرانتقاد است اما برخي از ضعف هاي مدل پیشین در مدل 2013 تا حدودی اصلاح شده و این موضوعی است که در تجربه چندین ساعته رانندگی ما با آن کاملا محسوس بود.
دستگاه خمکن CNC (1و 2): خمکن CNC یک دستگاه بسیار پیشرفته است و به صورت کاملا خودکار عمل می کند. یا آنکه دوربین دنده عقب به صورت کامل به این سیستم اضافه گردد.
100. بارگذاری ویدیو. 100. ورود یا ثبت نام. تیونینگ خودرو به زبان خودمانی یعنی ارتقا دادن خودرو که این ارتقا ممکن است فقط در ظاهر ماشین و یا مشخصات فنی، داخلی و یا تقویت موتور و یا حتی همه این موارد با هم باشد.
روغن گيربکس کم شده است. همین موضوع باعث می شود تا در ابتدا با احتیاط بیشتری به کم کردن فاصله با خودروی جلویی اقدام کنید. در ادامه مطلب، خواهیم دید این موضوع چگونه اتفاث میافتد. در آن از گیرکس بی ای 1 (مشترک با پژو 405 ) استفاده شده است.
ECU مورد استفاده در ایرانیزه ها اکثرا کنتینانتال هستند ولی در برخی موارد ECU و دریچه گاز بوش هم دیده شده است. در 206 های تولید شده تا سال 1391، ECU در سمت چپ محفظه زیر کاپوت قرار گرفته اند؛ اما ECU 206 ایرانیزه در سمت راست محفظه و در پشت باطری به صورت عمودی قرار گرفته است.
با توجه به اینکه جنس موتور تماما از فلز ساخته شده طبیعتا بعد از مدتی کار کردن قطعات موتور منبسط شده که بسته به نوع آلیاژ بکار رفته در آن طول این انبساط متغیر است. اما تفاوت های اصلی 206 ایرانی با فرانسوی در چیست؟
طراحی داخلی 206 هم مثل طراحی خارجی آن، بعد از گذشت نزدیک به 2 دهه از عرضه این خودرو، هنوز هم شما را دل زده نمی کند و حتی از بسیاری از خودرو های به روز تر تولید داخلی و چینی جذاب و اصیل تر به نظر می رسد.
مپ سنسور وظیفه دارد مقدار هوایی که وارد موتور می شود را به کامپیوتر خودرو گزارش دهد. بار اول که سوار 206 می شوید، هیچ ایده ای درباره ی نقاط جلویی خودرو ندارید!
بد جا رفتن مقطعی بعضی دنده ها و ایجاد تقه در حین درگیری صفحه و فلایویل در ایرانیزه ها گاهی موجب کلافه شدن راننده می شود. درب کاپوت را می بندیم و به سمت درب راننده حرکت می کنیم. دنده را جا می زنیم و شروع به حرکت می کنیم.
مقالات مشابه
- اگزوز ماشین، انواع مختلف با صداهای مختلف دارد
- چگونه اگزوز ماشین سوت بکشد؟
- شبکه های صنعتی: شریان های اتوماسیون
- چگونه اگزوز ماشین سوت بکشد؟
- اگزوز - لوازم یدکی ماشین سنگین
- عیب یابی مشکل ماشین / تشخیص ایراد خودرو از طریق رنگ دود اگزوز
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- صدا خفه کن: نحوه رفع اهرم شکسته اگزوز در ماشین شما
- هدرز را از کجا تهیه کنیم؟
- 2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید