2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

هدرز را از کجا تهیه کنیم؟ هدرز را میتوانید از لوازم اسپرت تهیه کنید ، البته نکته هایی نیز وجود دارد که در زیر

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

هدرز را از کجا تهیه کنیم؟ هدرز را میتوانید از لوازم اسپرت تهیه کنید ، البته نکته هایی نیز وجود دارد که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد.

همچنین میتوانید از ابزار گوگل مپ استفاده کنید و کلمه ی “تست انژکتور” را سرچ کنید تا تمامی مراکز تست انژکتور را به شما نسان دهد.

به راحتی شما را به نزدیکترین تست انژکتور راهنمایی خواهد کرد. ریمپ کردن ECU را مکانیکی های تست انژکتور انجام میدهند ، کافی است برای این کار از یک نفر بپرسید نزدیکترین تست انژکتور کجاست؟ آقای سلمانی فعالیت خود را با کار فردی شروع کردند و سپس با گذشت زمان با اعمال تغییرات لازم اقدام به گسترش فعالیت ها و افزایش نیروی انسانی مجموعه خود کردند.

اما رفته رفته که به عمر کاتالیزور اضافه می شود، این درصد نیز کاهش یافته و کمتر می شود. به طور متوسط عمر مفید کارکرد هر کاتالیست خودرو بین ۸۰ تا ۱۰۰ هزار کیلومتر است و از این رقم تجاوز نمی کند.

تویوتا اف جی کروزر یک شاسی بلند ژاپنی است که در سال 2005 در نمایشگاه بینالمللی خودرو آمریکا رونمایی شد. در مسابقات، نخستین بار در راند 3 مسابقات قهرمانی موتوکراس ژاپن در سال 1984 از موتورسیکلتهایی با فناوری KIPS استفاده شد.

اگر بغل یاتاقانی خیلی خراب باشد ، هر بار که کلاچ بگیرید ( در خودروهایی که جعبه دنده دستی دارند ) یا کلاچ را رها کنید ، صدا می کند . ضمنا همکاران محترم در سطح کشور میتوانند برای تبادل اقلام و تامین نیازمندیهای خود در قالب سبدهای اجناس و یا موارد تک آیتمی، پیشنهادات خود را مطرح نمایند.

Remap کردن خودرو برای خودروی پراید میتواند تا 20% افزایش شتاب خودرو را در پی داشته باشد اما برای خودروهای دیگر این میزان مساوی با 10% میباشد. افزایش شتاب خودرو یکی از مواردی است که معمولاً افراد حساس که از شتاب خودرو خود راضی نیستند به دنبال آن هستند که ما در این پست کاملاً این موضوع را بررسی کرده ایم و راهکارهای ایده آلی برای این کار به شما پیشنهاد خواهیم داد تا بتوانید شتاب خودرویتان را افزایش دهید.

در نقطه مقابل بیشتر نسل جوان به دنبال دور زدن این محدودیت ها هستند تا بتوانند شتاب خودرو را به حداکثر میزان خود برسانند. یعنی اگر شتاب 0 تا 100 خودرو شما 10 ثانیه است Remap کردن ECU میتواند این میزان را به 9 ثانیه برساند.

2020-2-23 تمام چرخ محرک الکتریکی مهندسی سیستم چهارچرخ محرک خودروهای برقی بسیار سادهتر از انواع مکانیکی است؛ اگر برای هر چرخ یک موتور الکتریکی در نظر گرفته شود، دیگر نیازی به جعبه دنده ،دیفرانسیل و سایر تجهیزات انتقال نیرو .

برای این کار نیز در ابتدای کار از Remap کردن ECU شروع میکنند. یعنی نهایتاً ریمپ میتواند 10% افزایش شتاب خودرو برای عموم ماشین ها را داشته باشد. مطابق با آخرین تستی که بر روی اتومبیل 207 انجام شده است این خودرو قبل از ریمپ سرعتی معادل 175 کیلومتر بر ساعت داشته و بعد از ریمپ سرعت 215 کیلومتر بر ساعت را ثبت کرده است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن