واژه هدرز در تبلیغات زیاد به چشممان خورده است

یک مشکل دیگر هم وجود دارد در زمان خروج گاز هااز لوله اولیه هدرز و ورود اون ها به قسمت دوم لوله با یک افزایش ق

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 26 شهریور 1400

یک مشکل دیگر هم وجود دارد در زمان خروج گاز هااز لوله اولیه هدرز و ورود اون ها به قسمت دوم لوله با یک افزایش قطر روبرو هستیم. راه ساده و ارزانتر بالابردن تراکم به اصطلاح عموم، کفتراشی سرسیلندر است(ما این روش را به شما توصیه نمیکنیم) و روش دیگر تهیه پیستونهای مخصوص است که برای این امر طراحی و تولید شدهاند. شرکت سایپا تحویل سایپا کوییک اس به مشتریان خود را آغاز کرد. اما پیش بینی ها بر این است که قیمت سایپا اطلس در نسخه پایه تا ۱۵ درصد فراتر از کوییک S باشد. از همین رو اگر خودروی 6 یا 8 سیلندر دارید با هزینه اندکی سیستم خروجی دود را ارتقا دهید تا با نتایج عجیب آن روبرو شوید . به صورت استاندارد در بازار یافت میشود فقط باید دقت داشت که جنس با کیفیت ومعتبر خریداری کرد تا بتواند نیاز شما را برطرف کند. از سوی دیگر ساخت هدرز ها نیز باید به صورت کاملا دقیق توسط دستگاه های مخصوص خم کاری لوله انجام شود و کیفیت عملیات جوش کاری و ماشین کاری نیز تاثیر انکار ناپذیری بر روی قابلیت های نهایی محصول خواهد داشت. اما پس از هدرز، اگزوز و مسیر آن است . اما هاوارد! هاوارد نوعی لوله اگزوز اسپرت است که علاوه بر ایجاد صدای زیبا باعث افزایش قدرت موتور نیز می شود.اکنون شرکتهای معتبر تولید اگزوز حتی در نوع صدای تولیدی نیز به مشتری خود حق انتخاب می دهند.

خارج شدن سریع و آسان دود باعث ایجاد سرعت در پر شدن سیلندر و بالا رفتن راندمان موتور می شود . شدن دود از سیلندرها میشود که همین امر باعث میشود تا نیروی کمتری تلف شود. امروزه معمولا سوپاپ ها را از نوع سدیمی انتخاب می کنند تا گرمای اضافی به خود نگرفته و سریع خنک شوند ، خنک شدن سوپاپ ها باعث مس شود که سوپاپ دوده نگیرد. تلفن همراه / ثبت نام از طریق تلفن همراه. و فقط در خودروهای انژکتوری باعث ثبت کدهای خطا برای شمع ها و انژکتورها می شود . قطعا بعد از تغییر در پیشرانه خودروهای انژکتوری برای رسیدن به بالاترین راندمان نیاز به تنظیم مجدد واحد کنترل الکترونیکی یا ECU (در خودروهای کاربرات با توجه تغییرات پیشرانه نیاز به تنظیم مجدد کاربرات یا استفاده از کاربرات با حجم بیشتر و وبر را دارید) است. در انتها این نکته را متذکر میشویم با افزایش تراکم استفاده از سوخت با اکتان بالاتر برای جلوگیری از پدیده خودسوزی(Knock) امری ضروری است. اما پس از احتراق دود حاصل از این مرحله باید سیلندر را ترک کند تا فرصت برای احتراق بعدی به وجود آید. کنترل میکند. بعد از نصب قطعات تیونینگ، لازم است با یک برنامهریزی دقیق، قطعات جدید را با نرمافزار هماهنگ کنیم تا بهترین نتیجه را شاهد باشیم.

پس هرچه بتوان قوس این قطعه را کم کرد و مجاری آن را صاف و صیقلی تر شکل داد دود سریعتر سیلندر را ترک می کند.به ابن گونه مانیفول ها هدرز گفته می شود . اما بحث سر این موضوع است که دود سیلندر را چگونه ترک کند؟ دنیای خودرو::: یکی از مهمتیرن مباحثی که امروزه مطرح می شود ، بحث تخلیه در یک خودرو است. لامبوگینی مورسیه لاگو از سیستم اگزوزی بهره میگیرد که آلیاژی خاصی آن را از انواع مشابه خود 30 کیلوگرم سبکتر کرده است. بلندگو درون لوله ای قرار دارد که اطراف لوله اگزوز پیچیده شده است، به صورتی که صدا در مسیری مشابه حرکت و از اگزوز خارج میشود. بهترین را استفاده از هدرز و هاوارد استاندارد است که با کیفیت های بالا برای هر خودرویی یافت می شود. این قطعه که در اکثر خودروهای تولید داخل چدنی است اولین خروجی است که بعد از سرسیلندر دود را به سمت لوله اگزوز هدایت می کند. هاوارد از جنس استیل بوده و باعث تخلیه راحت تر دود می شود.

اولین قطعه ای که در مسیر دود قرار میگیرد سوپاپ ها و مجاری آنها می باشند. گشاد کردن و صیقلی کردن این مجاری باعث می شود سیلندر برای تخلیه دود هیچ فشاری تحمل نکند و همچنین مقاومتی در برابر این دود خروجی وجود نداشته باشد. نمی توان کدام خوب است ، چون قلب به مغز نیاز دارد و همچنین مغز به قلب . مخلوط سوخت غنی که می تواند ناشی از فشار بیش از حد سوخت، سنسور اکسیژن معیوب، یا ترموستات باز است یا سوخت نشتی در اگزوز ناشی از اشتعال موتور، می تواند مبدل را بیش از حد گرم کند و ذوب را خنثی کند و مانع جریان خروجی شود. باید بهتون به گم لازم نیست یه اس کلاس بگیرید فقط کافیه تو اینترنت بزنید “خرید ماساژور صندلی ماشین” تا فرشته های نجات شما به صف شن بهتره مارک ای رستو بخرید چون از همه بهتره پس بعد زدن جملهٔ خرید ماساژور … درون کلاس F و بندرت درون کلاس A کار مـی کنند . درون سال ۱۸۸۳ او از این اصول به منظور طراحی یک موتورالقایی دو فاز استفاده کرد. قیمت پژو پارس ELX کمی بالاتر از LX می باشد که دلیل آن تفاوت در نوع موتور است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن