علت صدای بلند اگزوز ماشین های رالی چیه؟

این امر معمولاً به دلیل عدم تعادل لاستیک ایجاد می شود اما دلایل دیگر ممکن است عامل آن باشد (مانند کشیده شدن و

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

این امر معمولاً به دلیل عدم تعادل لاستیک ایجاد می شود اما دلایل دیگر ممکن است عامل آن باشد (مانند کشیده شدن و غیره). اولین و احتمالاً مقصر اصلی لرزش در هنگام شتاب گیری به دلیل تایرها و رینگ ها (چه جلو و چه عقب) است.

لاستیک به دلایل مختلفی می تواند باعث لرزش شود ، دلیل اول بالانس نبودن یکی از لاستیک ها است. اگر از قسمت مرکزی موتور سیکلت لرزش احساس کردید، احتمالاً مشکل از داخل موتور است. بعضی وقتها پره های چرخ های موتور سیکلت شل می شوند و یا بریده شده و باعث تاب برداشتن چرخ میشوند که همین امر نیز در هنگام رانندگی باعث میشود که لرزش احساس شود.

تاب برداشتن چرخ ها یا قوس داشتن آنها نیز باعث لرزش بسیار موتور سیکلت می شود. که باعث گرم شدن بیش از حد روتورهای ترمز و در نهایت تاب برداشتن آنها می شود، هرچه با سرعت بیشتری حرکت کنید ، روتورها گرم تر شده و تاب بر می دارند و باعث لرزش شدید می شود.

این مبدل ها یک کاتالیزور لانه زنبوری یکپارچه طراحی شده برای حداکثر جریان، و اتصالات ورودی و خروجی روان نرم تر است.

وقتی تایر موتور سیکلت بالانس نباشد ، یعنی یک طرف آن سنگین تر از طرف دیگر است. آب رادياتور را با باز كردن مخزن آن موقعي كه موتور خودرو سرد است به حد مجازي كه روي بدنه مخزن حك شده برسانيد.

برای انجام این کار حتما ماشین را خاموش نمایید و تا زمانی که رادیاتور و موتور خنک نشده، درب رادیاتور را باز نکنید زیرا ممکن است آب داغ بیرون پاشیده شود.

استفاده از مطالب اگزوز برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام سایت اگزوز لینک به منبع بلامانع است. با مراجعه به تعمیر کار و تنظیم پره ها می توانید لرزش حاصل از آن را حل نمایید. ارتعاشات محسوس در موتور سیکلت ، به ویژه مواردی که باعث ناراحتی شما می شوند ، نشانگر این است که قطعه ای در موتور سیکلت شما درست کار نمی کند.

کاتالیزور امروزه قطعه مهمی در از بین بردن آلایندگی خودروست که وجود آن برای تمامی اتومبیل ها ضروری است به طوری که در صورت نداشتن آن در برخی کشور ها، خودرو معاینه فنی و اجازه استفاده نخواهد داشت. در نگاه اول باید گفت که مهمترین مشخصه بنلی 180S طراحی جذاب و جسورانه آن است.

موتورهای دیزل ، به انوع گستردهای از موتورها گفته میشود که بدون نیاز به یک جرقه الکتریکی میتوانند ماده سوختنی را شعلهور سازند. مبدل کاتالیست یا کاتالیزور، همانند یک فیلتر در سر راه گازهای خروجی از اگزوز قرار میگیرد و مواد تشکیلدهنده آن، بهواسطه واکنشهایی که با هیدروکربنهای نسوخته خروجی از اگزوز برقرار خواهند کرد، این مواد مضر را به آب و دیاکسیدکربن تبدیل میکنند.

همین امر باعث میشود که در هنگام گاز دادن به موتور سیکلت لرزش بسیاری به گوش بخورد. ترمز از سیستمهای بنیادی و اساسی یک خودرو در مباحث ایمنی به شمار میآید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن