هدرز چیست و بررسی کامل تقویت سیستم تخلیه خودرو با هدرز - مجله تخصصی خودرو

حال ما می خواهیم به جای منیفولد از هدرز استفاده کنیم که فضای بیش تری نسبت به منیفولد اشغال می کند. به راحتی م

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 26 شهریور 1400

حال ما می خواهیم به جای منیفولد از هدرز استفاده کنیم که فضای بیش تری نسبت به منیفولد اشغال می کند. به راحتی می توان این محصول را در جای کاربردی نصب نمود. این محصولات حرفه ای معمولا به صورت آبکاری شده تولید میشوند اما گذر زمان و حرارت پیشرانه معمولا باعث تغییر رنگ هدرز میشود. بر اساس گفتگوی اکثریت سازندگان خودرو تعویض فیلتر کابین خودرو بایستی سالی یک بار و یا بعد از ۱۲ تا ۱۵ هزار مایل رانندگی که هر کدام زودتر رسد ، انجام گیرد.به هر حال چنانچه خودروی شما بیشتر در مناطق آلوده و جاده های خاکی مورد استفاده قرار میگیرد شما ممکن است که توجه بیشتری نسبت به تعویض فیلتر هوای موتور داشته باشید در چنین مواقعی تعویض فیلتر هوای کابین خودرو از هر ۶ ماه و یا ۷ تا ۹ هزار کیلومتر کارکرد پیشنهاد میشود. اما در هر صورت، اگر درباره مارک کیت مکش مورد نظرتان مطمئن نیستید، میتوانید با پشتیبانی Tunix تماس گرفته و از کارشناسهای ما راهنمایی بخواهید.

اگر به دنبال تغییر بیشتر در صدا هستید علاوه بر هدرز می تواند کیت اگزوز به صورت جداگانه خریداری و نصب می کند . اگر شما هم به دنبال نصب کیت اگزوز ریموت دار بر روی سیستم خروجی خودرو خود هستید، میتوانید با بهرهگیری از خدمات تخصصی تیم تیونینگ لوکاپرو به راحتی اقدام به نصب این کیتهای تخصصی کنید. کیت اگزوز ریموتدار به شما این امکان را میدهد که با بهرهگیری از دکمهای که در کنار فرمان راننده نصب میشود، بتوانید میزان حجم هوای خروجی از اگزوز خودروتان را کنترل کنید و صدای آن را بر اساس علاقهتان تغییر دهید. برخی از مدلها قادرند سه یا چهار نوع حجم هوا برای شما ایجاد کنند و برخی دیگر فقط دو نوع؛ از همین رو نوع دکمه نصب شده در کابین خودرو، بسته به شکل توربین و مدل کیت اگزوزی که بر روی خودروتان نصب میکنید متفاوت است. بسیاری از کارخانجات تولید و ساخت این نوار از الیاف ها و بافت های مختلفی استفاده می کنند اما لازم است بدانید که این محصول هم همانند محصولات دیگر مرغوب و نامرغوب دارند. 7. نوار نسوز سرامیکی: این نوار نسوز از الیاف سرامیکی تشکیل شده است و می تواند در دمای ۱۰۵۰ تا ۱۲۶۰ درجه سانتیگراد مقاومت الکتریکی را تحمل کند.

اگر بخواهیم از نظر ظاهری این نوار را بررسی کنیم به مانند پارچه های نسوز می مانند و شباهت زیادی به آن ها دارند. اگر به حوزه تیونینگ خودرو علاقهمند باشید، حتما عبارت ” کیت اگزوز ” به گوش شما خورده است یا جایی در مورد آن مطالعه کردهاید. پژو 405 با موتور زانتیا 2.0 و توربو شارژر و کیت جرقه شتاب 6 ثانیه ای گرفت . برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه استفاده از خدمات و سرویسهای تخصصی ما، میتوانید با شمارههای مندرج در وب سایت لوکاپرو تماس حاصل بفرمایید. برای دریافت آگاهی بیشتر در خصوص نحوه استفاده از خدمات تخصصی تیم تیونینگ ما و همچنین نصب انواع کیت اگزوز بر روی اتومبیل خود، میتوانید با شمارههای مندرج در وب سایت لوکاپرو تماس حاصل بفرمایید. یکی از مهمترین قطعات کیت اگزوز خودروها، هدرز است. یکی دیگر از بهترین کاربرد های نوار نسوز اگزوز این است که قدرت بالایی به اگزوز وارد می کند و تاثیر مثبتی دارد.

از کابردهای دیگر این محصول می توان به ساختمان سازی و صنایع اشاره نمود. ۸- این قسمت مورد علاقه همهٔ ماست . بخش اصلی این کیتها بر روی قسمت خروجی هدرز اگزوز نصب میشوند؛ پس از نصب قطعه هدرز، توربین تغییر تنظیم شونده اگزوز بر روی سراگزوزها نصب میشود. به مجموعه ۴ تکه ای که گفته می شود که در قسمت پایین اتاق و سپرها نصب شده و موجب پایداری بیشتر اتومبیل در مقابل جریان شدید هوا می شود. بلکه همان قدر که قطر کم باعث بالا رفتنفشار خروجی دود میشه بالا رفتن بدون حساب و کتاب قطر لوله نیز باعث ایجاد جریان هایگردابی ایستا درون فضای لوله و تلاطم دود و در نتیجه بالا رفتن فشار خروجی میشه. رادیاتور مورد استفاده در این خودرو ساخت کمپانی Be Cool است و با خودش دو فن نیز با دور بالا به همراه دارد. به این ترتیب هدرز در واقع یک قطعه بازبینی شده است که به جای منیفولد خروجی چدنی خودروها نصب میشود. این موضوع سبب میشود در هنگامیکه سیلندر به سوخت بیشتر جهت افزایش شتاب خودرو نیاز دارد، سوخت نتواند بهخوبی تأمین شود و درنتیجه خودرو شتاب لازمه را نداشته باشد. افزایش حجم موتور قدرت آن را افزایش داده و افزایش قیمت تمامشده موتور برای خریدار توجیه داشته باشد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن