منبع اگزوز کوماتسو - قطعات کوماتسو_کاترپیلار قطعات اگزوز ماشین های راه سازی

درپوش پمپ سوخت با پیچ و مهره به مخزن وصل می شود. اگر واشر زیر درپوش مخزن در حالت عادی است ، پس از آن به جستجو

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

درپوش پمپ سوخت با پیچ و مهره به مخزن وصل می شود. اگر واشر زیر درپوش مخزن در حالت عادی است ، پس از آن به جستجوی نشت بیشتر ادامه دهید.

چنین تفکیکی مخصوصاً برای وسایل نقلیه تزریق از جمله مدل VAZ2107 مشخص است. شیر برای سیستم اگزوز بنزین از مخزن بنزین. اما اگر اتومبیل بوسیله خود گاز نیست بلکه از گاز اگزوز استفاده می کند ، باید به واشر لامپ ها و درهای عقب توجه ویژه ای شود.

صاحبان باتجربه اتومبیل VAZ 2109 توصیه می کنند اگر بوی بنزین در کابین وجود دارد ، قبل از هر چیز ، کل لوله گاز را برای نشت بررسی کنید ، از ناحیه زیر صندلی های عقب شروع کرده و به کاراوتر برسید.

یک نقطه نسبتاً آسیب پذیر دیگر در مخزن وجود دارد - این همان پوششی است که پمپ بنزین مستقر در مخزن به آن وصل شده است ، این امر در مورد اتومبیل های مدرن مانند VAZ2114 صدق می کند.

دریچه ای که شیلنگ روی آن قرار داده شده است - از طریق آن است که بخارات بنزین وارد مخزن جاذب می شوند.

در بیشتر مواقع ، دریچه مخصوصی روی پوشش پمپ بنزین قرار می گیرد تا بخارات بنزین را از مخزن بنزین خارج کند. اصولاً در اتومبیل های مدرن ، گردن مخزن در بدنه خودرو مجزا می شود و توسط درب آن و از بالا بسته می شود - توسط پوشش دریچه ، در نتیجه ، وقتی واشرها پوشیده می شوند ، جفت ها وارد محفظه مسافر می شوند ، نه خیابان.

در حین کارکرد وسیله نقلیه ، ممکن است این لوله نسبتاً شکننده شکسته شود و در نتیجه نشت ایجاد شود و در نتیجه بوی نامطبوع سوخت در قسمت داخلی خودرو بوجود خواهد آمد. در این حالت ، سفتی لازم اتصال را ایجاد نمی کند ، به همین دلیل نشت سوخت رخ می دهد.

اگر واشر خشک شده یا ترک خورده است ، لازم است پوشش را تغییر دهید. درصورت صلاحدید آن ها را تعویض کنید. تا حد امکان موتورسیکلت خود را در سایه نگهداری کنید، در صورتی که مجبور به قرار دادن جلوی نور خورشید هستید، حتما از چادر یا کاور مخصوص موتورسیکلت استفاده کنید.

وقتی که شما از خودرویی بهره میبرید که دارای باتری، پیشرانههای الکتریکی، ترمزهای احیاکننده و بازیافت انرژی جنبشی است، گرما و حرارت بزرگترین دشمن این خودروست و تا جای ممکن باید از ایجاد آن جلوگیری کنید؛ ولی برای مثال نمیتوانید از ایجاد حرارت و گرما در اگزوز جلوگیری کنید.

برای خلاص شدن از این ، شما باید شیر را تغییر دهید. پس از قبولشدن چنانچه گواهينامه قبلي پيش نياز گواهينامه مورد درخواست باشد، از درخواستكننده اخذ و گواهينامه جديد صادر و به وي تحويل ميگردد.

آخرین مطالب