مشخصات، خرید و قیمت قطعات اگزوز ماشین و موتور سیکلت

بخش غیر مسابقهای TRD که در زمینه تجهیز خودروهای شهری به فعالیت میپردازد، قطعات مختلف تیونینگ نظیر انواع بادی

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

بخش غیر مسابقهای TRD که در زمینه تجهیز خودروهای شهری به فعالیت میپردازد، قطعات مختلف تیونینگ نظیر انواع بادی کیت، ادوات اسپرت داخل کابین،مجموعه فنربندی، کیت سوپرشارژر، اگزوز حرفهای و… نه تنها کیت حرفهای تعلیق و مجموعه چرخ تشکیل شده از لاستیکهای میشلن و رینگهای حرفهای مینی لایت، باعث کاهش ارتفاع شده اند،بلکه ارتفاع این صندلیهای سطلی نیز آنچنان پایین است که ورود و خروج به خودرو چندان به آسانی صورت نمی گیرد.

کیتهای سوپرشارژر و قطعات فنی ساخت TRD از وارانتی قابل توجهی برخوردارند و خودروهای تقویت شده توسط این بخش نیز همچون سایر خودروهای تولید انبوه تویوتا / لکسوس توسط مراکز تعمیراتی گسترده تویوتا پشتیبانی میشوند.

این خودرو مجهز به سانروف و سنسور نور برای روشن و خاموش شدن اتوماتیک چراغها و همچنین سنسور باران است. در مورد اکثر خودروها مخصوصا خودروهای ساخت و مونتاژ داخل تعویض کامل رادیاتور بهترین و اقتصادی ترین گزینه است زیرا تعمیر رادیاتور هزینه ای تقریبا برابر با نصف یا حداقل یک سوم قیمت رادیاتور را دارد که با توجه به امکان نشتی بعد از تعمیر و مشکلات متعدد بعدی تعویض رادیاتور کامل توصیه میشود .

اول از همه، لازم است از یکی از لوله های 18 سانتیمتر قطع شود. محل نصب منبع اصلی درخودرو های پراید و پژو و.. گواهي راهنمايي و رانندگي و شناسنامه صادره تا دو ماه اعتبار دارد و در خلال مدت مذكور متعاملين يا قايممقام قانوني آنها موظفند براي ثبت معامله و درج آن در ذيل شناسنامه (محل مخصوص) به دفتر اسناد رسمي مراجعه نمايند.

شکل اورگانومـیک زین بسیـار مناسب بوده و در هنگام سوار شدن شما را کاملا مسلط بر موتور و محیط اطراف خواهد کرد و کمترین مـیزان فشار بـه ستون فقرات را وارد مـی سازد و به دلیل پهنی و نرمـی آن درون رانندگی های طولانی خیلی دیرتر دچار خستگی خواهید شد.

صندلیهای تو گود مسابقهای در اصلاح انگلیسی (Bucket seat) یا سطلی خوانده میشوند،چرا که حالت نشتسن بر روی آن ها، آنچنان است که گویی درون سطلی گیر افتاده باشید. با وجود توربوشارژر، مسیر تامین هوای ورودی به پیشرانه ۳S-GTE از حفره ایجاد شده درون چراغ راهنما میگذرد و پس از فشرده شدن توسط کمپرسور توربوشارژر و گذشتن از درون اینترکولر عظیم الجثه قرار گرفته در جلو خودرو، راه محفظه احتراق را پیش میگیرد، پس از آن نیز به صورت گازهای اگزوز مسیر هدرز، توربین توربوشارژر و اگزوز ۳ اینچی استیل را میپیماید که تا انتهای خودرو ادامه دارد.

46 ـ خط عبور: بخشي از سوارهرو است كه در طول مسير، به عبور يك ستون وسيله نقليه اختصاص يافته و با خط كشي حدود آن مشخص ميگردد.

روغن موتور با هدف روانکاری قطعات موتور خودرو بایستی متناسب با نوع موتورخودروها استفاده شود. تعمیر: میزان کمپرس سیلندر اندازه گیری شده و سطح روغن تنظیم شود.

سری پیشرانههای ۳S تویوتا که از ساختاری چهار سیلندر و دو لیتری برخوردارند، در واقع نمونههای توسعه یافته بر مبنای سری ۲S محسوب میشوند که با هدف دستیابی به عملکرد بالاتر با قطر بیشتر سیلندر ها و کورس کمتر میل لنگ طراحی شده اند.

کروناهای نسل دوم به طور معمول در کشورمان به پیشرانه ۱٫۶ لیتری یا ۲٫۰ لیتری مجهزند که به ترتیب قدرتی از ۹۰ تا ۱۳۰ اسب بخار را در اختیار چرخهای جلو میگذارند، اما داستان کرونا مورد بحث در این مقاله به کلی متفاوت است، چرا که از پیشرانهای چهار سیلندر و توربو نیرو میگیرد و بیش از دو برابر مدلهای استاندارد قدرت دارد.

آخرین مطالب