چگونه اکسپایرز هدرز را به وردپرس اضافه کنیم؟

این فرایند خروج دود به طور معمول در خودروها توسط قطعه ای به نام مانیفولد انجام می شود ولی برای بهتر شدن این ف

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 26 شهریور 1400

این فرایند خروج دود به طور معمول در خودروها توسط قطعه ای به نام مانیفولد انجام می شود ولی برای بهتر شدن این فرایند و عمل تهویه موتور قطعه ای هست به نام هدرز که می توان آن را جایگزین مانیفولد نمود. هدرز و فیلتر هوای اسپرت این قطعه که یکی از راحتترین و مرسوم ترین قطعاتی که در داخل موتور نصب میشه هدرز نام داره! نکتهی دیگری که در رابطه با ساخت هدرز پرشیا موتور زانتیا ELX باید به آن اشاره کرد، دستگاههایی است که در ساخت آن به کار میروند؛ دستگاههایی که در این موضوع به کار میروند را میتوان دستگاههای مخصوص به خمکاری لوله در نظر گرفت، همچنین توجه داشته باشید که جوشکاری و تمام اقداماتی که در طراحی و ساخت این قطعه انجام میشود، در کیفیت نهایی قطعه تاثیرگذار هستند. از جمله ویژگیهای آفرود رنجر رپتور میتوان به زاویه حمله ۳۲٫۵ اینچی و زاویه فرار ۲۴ اینچی اشاره کرد. اشاره کرد. درواقع از بین تمامی نرم افزار ها آن دسته که به روش CFD حرکت گاز درون لوله ها را تحلیل می کند از اهمیت بیشتری برخوردار است.

خودروهایی که در شهر های پر ترددی همانند تهران و گاها فیلتر هوای فابریک بنز در ترافیک های شهری ساعت ها می مانند، تعویض تعویض فیلتر هوای کابین جزء موارد اصلی در طی دور های نگهداری از خودرو به شمار میرود که نه تنها در بهبود و گردش سیستم تهویه کمک میکند بلکه در بهبود کیفیت گردش هوای خودروفیلتر هوای اصلی بنز نیز موثر می باشد. تضاد رنگ قرمز داخل کابین با رنگ مشکی بدنه، حس نوستالژی خاصی به سرنشین القا میکند. از همان ابتدای حرکت، گشتاور بالای پیشرانه را زیر پا، حس میکردم و با فشردن پدال گاز، صدای جذاب و گوش خراش اگزوز در کنار شتابگیری خوب این غول 2.5 تنی، توجه من را هرچه بیشتر به خود جلب میکرد. برای بالارفتن از همان شیب، برانکو را نیز در حالت چهار چرخ قرار داده و به دلیل ارتفاع زیاد و خالی بودن جلوی چرخها مانند بلیزر، به راحتی از این شیب بالا رفت. پژوی 206 مورد بررسی ظاهر استانداردی دارد و تنها تغییری که می توانید در نمای ظاهری این خودرو شاهد آن باشید کاهش ارتفاع آن است و نکته دیگر آن است که برای استانداردتر نشان دادن خودرو توری های سپر جلو در آمده اند و اینتر کولر در پشت سپر مخفی شده است که برای خنک کردن بهتر سپر مزاحم است و باید در بوست های بالا حتما حذف شود یا با اینتر کولر فاصله بگیرد.

سواری بلیزر با توجه ارتفاع آن و فنربندی سیستم تعلیق کاملا نرم بوده و ناهمواریهای سطح خیابان را کمتر از بسیاری سواریهای امروزی به اتاق منتقل میکند. بلیزر مورد بررسی، به یک جعبه دنده دستی با کد SM465 مجهز بود. با توجه به اینکه برانکوی مورد بررسی، مجهزترین تریم این خودرو یعنی همان تریم XLT است، فضای داخلی آن نسبت به بلیزر مورد بررسی کمی تجملاتیتر است. برای بالا رفتن از یک شیب خاکی و یک مانع با ارتفاعی حدود 50 سانتیمتر، خودرو را در حالت چهار چرخ سبک قرار داده و به راحتی و بدون کوچکترین فشاری، بلیزر موفق به بالارفتن از این شیب شده بود. البته هدرز با ست كامل اگزوز كامل ميشود ولي قيمتي جنس خوبش قيمتي حدود 1تومان است . فاصله ما از سطح زمین 820 میلی متر می باشد که البته تا حدودی قابل تنظیم می باشد، در زمانی که به این موتور سیکلت گاز می دهیم دورشمار به سرعت هرچه تمام تر بالا می آید و صدای غرش موتور بلند می شود صفر تا صد کیلومتر استاندارد این موتور سیکلت 3.13 و صفر تا 225 کیلومتر 13.39 ثانیه به اعلام کارخانه می باشد که در ایران کمی بالاتر به ثبت می رسد. البته جالب ترین مورد از مجازات ها در خصوص قاچاق خودرو مربوط به کشور فیلیپین می شود.

پربازدید ترین ها تماس با ما سانتافه قیمت م مزدا وانت مدل قیمت مفروخته شد آی. اما بدون اعمال تغییرات روی این خودروها و نصب سپرهای آفرودی، این خودروها برای یک بیراهه نوردی تمام عیار آماده نخواهند شد. این بار 206 دیگری توربو شد که به تازگی هم روانه خیابان های تهران شده است که این بار قصد معرفی این خودرو را خدمت شما دوستان عزیز و گرامی داریم، خودروی مورد بررسی ما خودرویی ساده می باشد که در نهایت سادگی از پیشرانه خوبی بهره می برد و اینکه موتور این خودرو ساده بودن این اتومبیل را از یاد شما عزیزان خواهد برد و از شتاب آن لذت خواهید برد. پشت اتومبیل نوشته Turbo کمی دوستان علاقه مند به اتومبیل را روشن می کند که این خودرو کمی با 206 استاندارد تفاوت دارد و هرکسی نباید با آن به شوخی بپردازد ! با روشن شدن پیشرانه 5.7 لیتری بلیزر، غرش وحشتناک آن همان ابتدا مو را به تن همه سیخ کرد. این همان جعبه دندهای است که جنرال موتورز روی تراکها و سایر محصولات قدرتی خود نیز نصب کرده است، تنها تفاوت وانتها با این خودرو، دیفرانسیل آنها است که ضریب آن قدرتیتر است. دنده یک این خودرو نیز با ضریب دنده 3.58.1، بسیار قدرتی است.

آخرین مطالب