مرگ خاموش جوان بوکانی با دود اگزوز ماشین خود

جهت چرخش مایعات موتور را هفته ای یک بار روشن کنید. ابعاد کانکس سایلنت دیزل باید به گونه ای باشد که از هر چهار

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

جهت چرخش مایعات موتور را هفته ای یک بار روشن کنید. ابعاد کانکس سایلنت دیزل باید به گونه ای باشد که از هر چهار طرف بتوان به دور دیزل جهت تعمیر و نگهداری دسترسی داشت و برای پر کردن مخزن گازوئیل و آب رادیاتور اگر ژنراتور از نوع رادیاتور دار باشد به آنها دسترسی داشت .

اما در کانکس طراحی شده یک متر از هرطرف در اطراف دستگاه ژنراتور جهت ورود یکنفر برای تعمیر و نگهداری وجود دارد.

نگهداری دستگاه های دیزل ژنراتور و تعویض به موقع فیلتر ها و روغن دستگاه از عوامل مهم جهت بالا بردن عمر دستگاه به حساب می آید. هشدار تعمیرات خودسرانه دستگاه ژنراتور موجب خطرات جبران ناپذیری میشود.

9. برای چک کردن موتور دستگاه و اطمینان از تمیزی آن هر ۱۰۰ ساعت به طور متناوب یا هر ۶ ماه یکبار انجام میشود. 5. زمان تعویضی روغن دستگاه برای اولین بار هر ۵۰ ساعت یا هر یک ماه یکبار و برای دفعات بعد هر ۱۰۰ ساعت یا ۶ ماه یکبار میباشد.

6. فیلتر تهویه هوا را هر ۵۰ ساعت یکبار تمیز کنید به وسیله یک محلول شوینده آن را بشویید و بعد خشک کنید. هر 100 ساعت کار کرد دستگاه ، روغن و فیلتر روغن تعویض شود. تعداد جت فن ها: برای بدست آوردن تعداد جت فن ها، بطور تقریبی و در شرایط نرمال برای هر 100 متر مربع از کف پارکینگ باید حداقل 5 نیوتون تراست در نظر بگیریم.

1. برای تعمیر کردن دستگاه باید اول دستگاه تمیز و خشک باشد. اصلی ترین وظیفه آن کاهش صدای اگزوز می باشد، ولی در صورتی که کارش را به درستی انجام ندهد، باید یک صدا خفه کن جدید بخرید. رایج ترین نوع خرابی کاتالیزور در خودروهای قدیمی تر گرفتگی بیش از حد شبکه های آن است که باعث می شود دود حاصل از احتراق موتور نتواند از کاتالیزور عبور کند و از اگزوز خارج شود.

3. مرتباً از وضعیت تمیزی دستگاه اطمینان حاصل کنید که شاید ممکن است روغنی و کثیف شده باشد. 4. دائماً روغن و فیلتر تهویه هوای دستگاه را چک کنید. 2. دستگاه را در معرض هوای سرد مرطوب قرار ندهید. همچنین گرد و خاک و غبار میتواند باعث اختلال و معیوب شدن دستگاه شود.

در حالت دیگر لوله مکش (وکیوم) جایی نشتی دارد که باعث بالا رفتن مصرف سوخت می شود. امداد خودرو شرکتی است که خدمات امدادی را در همهٔ ساعات شبانهروز در سراسر ایران ارائه میدهد و برای مشتریان ایران خودرو قابل دسترس است و در صورت داشتن کارتهای آن، امکان استفاده از خدمات رایگان وجود دارد.

اگزوز تخت سایز ۳/۴ اینچ مدل EP-06 شاکو (SHAKO) یک صداخفه کن های برند شاکو است که وزن فوق العاده کم و سایز بسیار کوچکی دارد و قابل نصب روی اتصالات با شلنگ خور ۶ را دارد. این اگزوز نمونه ای از تجهیزات با کیفیت و دقت بالای ساخت کشور تایوان می باشد.

فاب اسپید به دارندگان C8 آپشن های مختلف اگزوز Catback با گزینه های مختلف از مبدل های کاتالیزوری را ارائه می دهد. در مبدل هایی که ویژه خودروها هستند، از برخی بستر های سراميکی مونولیتی با ساختار لانه زنبوری استفاده مي شود.

آخرین مطالب