مرگ خاموش جوان بوکانی با دود اگزوز ماشین خود

طبق استانداردهای بین المللی ، به مدت هشت ساعت در روز ، صدای مداوم مجاز 90dB است. باید در نظر داشته باشید که چ

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

طبق استانداردهای بین المللی ، به مدت هشت ساعت در روز ، صدای مداوم مجاز 90dB است. باید در نظر داشته باشید که چه کیفیتی می خواهید و چه مدت می خواهید از موتور استفاده کنید.

طبیعتاً از نظر فنی امکان تقویت ترمزها با استفاده از دیسکهای بزرگتر سوراخدار نیز وجود دارد اما در اغلب موارد علاقمندان تغییری در ترمز ایجاد نمیکنند، چرا که مشخصات و عملکرد ترمز فابریک خودرو مناسب به نظر میرسد.

در خصوص افزایش هندلینگ پژو 206 هم یک راهکار میتواند نصب اکسل مخصوص مدلهای صندوقدار بر روی مدلهای هاچبک باشد، اما در خصوص نسخههای صندوق دار که به شکل فابریک از اکسل عقب نیمه مستقل مشابه با مدلهای RC بهره میبرند، نیازی به تغییرات عمده وجود ندارد و تنها کمی کاهش ارتفاع و یا استفاده از مجموعه فنر و کمک فنر حرفهای میتواند تاثیرگذار باشد.

اگر افزایش دما سبب آسیب رساندن به سرسیلندر شده باشد، باید سری هم به تراشکار بزنید که این مشکل میتواند هزینههای شما را بیشتر کند. در خصوص پیشرانه TU5 پژو، قدم بعدی و پرخرجتر میتواند استفاده از پیستونهای تراکم بالا و جایگزینی آنها با پیستونهای فابریک باشد.

از سوی دیگر تعویض گیربکس باعث شده تا گشتاور ارسالی به چرخها نیز افزایش یابد و از این رو حالا 206 مورد نظر ما میتواند در شتابگیری اولیه خودروهای چست و چابکتری نظیر مزدا 3 یا سراتو سایپا را به چالش بکشد.

نخست باید روی این مورد تاکید کنیم که برای تخمین قدرت تولیدی پیشرانههای تیونینگ شده، جمع کردن تمام اعداد و ارقام حاصل از هر قطعه، نمیتواند روش صحیحی باشد. بنابراین ممکن است یک خودرو تیونینگ شده، اساساً از نمودار قدرت بهتری نسبت به یک خودرو فابریک برخودار باشد اما قله نمودار چندان تفاوت پررنگی با خودرو فابریک نداشته باشد.

این کار باعث افزایش نسبت تراکم و افزایش شدت انفجار سوخت در محفظه احتراق میشود که به تولید قدرت بیشتر منجر میشود، اما هزینه بالای تعویض پیستون و افزایش حساسیت بیشتر پیشرانه نسبت به کیفیت بنزین از جمله نکاتی است که در مورد این شیوه تیونینگ باید مد نظر قرار دهید.

در این مقاله هدف ما ارائه اطلاعاتی در این مورد است که امیدواریم برای مخاطبان عادی و همچنین متخصص جذابیت داشته باشد. در سال 2011، مدل ارتقا یافته است، او موتور چهار زمانه را دریافت کرده و وارد بازار تحت نماد RS4 125. با این حال، کسانی که مایل به خرید یک تغییر جدید بود بیش از حد، بسیاری از دوچرخه سواران واقعی به موتور دو زمانه قدیمی، که با موفقیت سنجش زمان یک موتور سیکلت تا 175 کیلومتر در ساعت باقی مانده است.

همانطورکه پیشتر گفته شد 206 صندوقدار از نظر مشخصات دینامیکی و هندلینگ نیز در سطح قابل قبولی قرار دارد، بنابراین تناسب کلی بین مشخصات شاسی و قدرت افزایش یافته پیشرانه تا حدی رعایت شده و احساس عدم امنیت و ناپایدار بودن خودرو به سرنشینان منتقل نمیشود.

در خصوص گیربکس فابریک پژو 206 تیپ پنج و صندوقدار V8 نیز امکان ارتقاء و تیونینگ وجود دارد بدین شکل که گیربکس فابریک با نمونهای مجهز به دندههای سنگینتر عوض میشود و این کار باعث بهبود شتابگیری خواهد شد. بنابراین استفاده از گیربکس اصطلاحاً دنده ریز، بیشتر مناسب خودروهای شهری و مسابقهای است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن