ماشین فیلتر اگزوز

اگر کاهش فشرده سازی ناچیز است ، هنگام کار ، دود آبی از بین می رود ، زیرا شکافها در هنگام گرم شدن کاهش می یابد

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

اگر کاهش فشرده سازی ناچیز است ، هنگام کار ، دود آبی از بین می رود ، زیرا شکافها در هنگام گرم شدن کاهش می یابد. امسال نیز وضعیت تردد خودروها در محدوده طرح ترافیک اصلی و طرح کاهش آلودگی هوا همچون سال گذشته به صورت ساعتی محاسبه میشود .

این نوع مبدلها اصطلاحاً به مبدلهای اکسیداسیونی نیز معروفند. اولین قسمتی که به ظاهر دود سیاه اختصاص داده شده است را به شما توجه می کنیم. لازم به یادآوری است که اگر موتور بدون هیچ دلیلی سیاه شروع به دود کرد ، لازم است سوخت را جایگزین کنید ، زیرا سوخت بی کیفیت ، با محتوای زیاد مواد افزودنی و ناخالصی های نامطلوب ، منجر به تغییر رنگ می شود.

اگر شکاف ها زیاد باشد و دود متوقف نشود ، لازم است تعمیرات انجام شود. به دلیل آنکه ECU خودروها با وجود کاتالیست کالیبره می­ شود، هر گونه تغییر در کاتالیست و یا حذف آن، اگر چه ممکن است در ابتدا موجبات شتاب بیشتر خودرو را فراهم سازد اما در نهایت منجر به کارکرد نامناسب موتور و افزایش مصرف سوخت خواهد گردید.

اگزوز خودرو وظیفه مدیریت گازهای حاصل از احتراق را به عهده دارد و اگر قطعات آن خراب باشد، عملکرد درستی از خود نشان نخواهد داد همچنین هوای مرطوب و شرجی سبب فرسودگی سریع اگزوز خودرو میشود؛ بنابراین اگر خودرو در چنین آب و هوایی قرار دارد حتما در زمانهای معینی اگزوز را بررسی کنید.

هنگامی که قطعات فرسوده می شوند ، حلقه های پیستون خراب می شوند ، نقص هایی روی پیستون و دیواره های سیلندر ظاهر می شود.

توربوها با کمپرسور بزرگتر، پیستون ها، برنامه ریزی رایانه، سیستم اگزوز و بسیاری دیگر از قسمت های پیشرانه تغییر یافته اند. این فروشگاه محصولات متنوعی از جمله قطعات جلوبندی (جعبه فرمان، سیبک، پلوس، سیستم تعلیق و کمک فنر)، بدنه ای (درب، گلگیر، ستون، درب صندوق، درب موتور، سپر و شلگیر)، قطعات موتوری ماشین (سیلندر، پیستون، اورینگ و سوپاپها)، انواع لوازمهای برقی (سیمکشی، کامپیوتر ماشین، چراغها و پروژکتورها و مهشکن)، قطعات لاستیکی و اکسسوری (کفپوش و زنجیر چرخ)، سیستم تهویه (رادیاتور و اجزا) لنت ترمز، فیلترهای مختلف روغن، هوا و کاتالیزورهای اگزوز ارائه می کند.

قیمت قطعات سمند با موتور ملی EF7 … افزایش مصرف روغن توسط موتور نشان می دهد که روغن وارد سیلندر شده است. البته این نوع از فیبرکربن که به عنوان فیبرکربن مصنوعی هم آن را می شناسند، جایگزینی برای فیبرکربن های بافته شده مرسوم است.

یکی از شایع ترین علائم خرابی خودرو ، دود ذاتی خرابی ها و مشکلات خاص است. فراموش نکنید که تسمه تایم باید با توجه به علائم نصب شود ، سوپاپ ها و زمان بندی سوپاپ به وضوح تنظیم شده اند ، فاصله حرارتی سوپاپ ها به درستی نصب شده است.

اما طبق گفته دفترچه هر 90 هزارکیلومتر زمان تعویض تسمه تایم است. بنابراین ، برای از بین بردن دود سیاه ، سفید ، آبی ، گاهی اوقات کافی است فیلتر را تعویض کرده و انژکتورها را تمیز کنید.

اما همه نمی دانند تفاوت بین دود سفید ثابت و دود دوره ای یک رنگ به نظر می رسد. این اجناس از نظر ظاهری شباهت زیادی به به قطعه اصلی دارند و به سادگی نمیتوان آنها را شناسایی کرد. کاتالیزور پایین ام وی ام 315 قسمتی از سیستم خروجی گازهای خودرو MVM 315 محسوب می گردد که کارکرد آن در آلایندگی گازهای خروجی خودرو اثر مستقیمی می گذارد.

آخرین مطالب