ماشین فیلتر اگزوز

در خودروهای اسپرت و تیونینگ (تقویت) شده بسیار پرقدرت این پدیده بسیار طرفدار دارد و از اجزای جدانشدنی نمایش ها

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

در خودروهای اسپرت و تیونینگ (تقویت) شده بسیار پرقدرت این پدیده بسیار طرفدار دارد و از اجزای جدانشدنی نمایش ها و همایش های خودرویی دنیا است. از عوامل ساده ای چون کثیفی روی روتور ترمز، لنت ها و کفشک ها گرفته تا عوامل پیچیده تری چون خرابی بسیار زیاد لنت ها و یا کفشک های ترمز.

هر یک از لاستیک ها دارای آج های به خصوصی می باشند که با از بین رفتن این آج ها باید تایر تعویض شود. آج های تایر خودرو روی آسفالت سر و صدا می کنند، باد با عبور از روی آینه های خودرو صدا ایجاد می کند، قسمت های پلاستیکی جلوی داشبورد با ساییدن روی یکدیگر صدای جیرجیر اندکی تولید می کنند.

عامل دیگر ایجاد این صدا همچنین می تواند از تنظیم خارج شدن پولی گرداننده دستگاه هایی مثل واترپمپ باشد. عامل دیگر می تواند گیربکس باشد. سایلنسر با تنگ تر کردن محل خروجی صدای اگزوز، صدای ماشین را کاهش می دهد.

برای کاهش دود اگزوز چه کاری انجام شده است؟ اگر هر روز تکرار می شوند به این معنی است که مشکل جدی شده و وقت اقدام کردن است. بیشتر مواقع صداهای اضافه، مربوط به سیستم فرمان و پلوس ها می شود.

لنت ها روغنی شده اند و باید تعویض شوند. معایب سمند EF7 و هر آنچه در مورد سمند EF7 باید بدانید - همراه …

ماشین در ابتدا به درستی کار میکند ولی بعد از مدتی شروع به لرزش می کند که این مشکل می تواند ناشی از عدم کارکرد درست شمع یا سیم متصل به آن باشد که در این صورت یا باید تعمیر شود و یا تعویض شود.

شایع ترین علت این مشکل کمبود روغن در موتور است که می تواند به راحتی برطرف شود. اگرچه این صدا جذابترین صدای تولیدی بین پیشرانههای ۶ سیلندر بازار نیست اما نیسان به مشتریان گفته که صدای Z جدید بهتر هم خواهد شد.

بیشترین حجم تولیدی فلزات به فولاد اختصاص پیدا کرده است. با کمک تکنولوژی، انواع میکروفون و تجهیزات، اصوات تولیدی تجزیه و تحلیل میشوند و بهگونهای بهینه میشوند که بهترین نتیجه برای لذت بیشتر حاصل گردد.

فارغ از این که منشا این صدا کجاست به خاطر حفظ ایمنی سرنشینان می بایست فوراً به آن رسیدگی شود.

منشا این صدا معمولاً مشکل در دیفرانسیل و یا گیربکس می باشد. تولید این صدا نیز می تواند عوامل مختلفی داشته باشد. ساختن خودرویی اسپرت که صدایی جذاب نیز داشته باشد کار آسانی نیست.

آخرین مطالب