ماشین فیلتر اگزوز

۳- دستگاه در شرایط اضافهبار کار میکند. ۳- دستگاه را از بار خارج کنید تا از سلامت آن در شرایط بیباری اطمینان ح

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

۳- دستگاه در شرایط اضافهبار کار میکند. ۳- دستگاه را از بار خارج کنید تا از سلامت آن در شرایط بیباری اطمینان حاصل کنید. ولتاژدر شرایط بار پایین است. ۲-دستگاه در شرایط اضافهبار کار میکند. یعنی در هر مرحله ما نیاز داریم بدانیم در روزهای هفته های آتی یا ماه ها و سال های بعدی چه مقدار یا چه تعداد از قطعات مصرفی را نیاز داریم و این نیاز به مدیریت و برنامه ریزی بخش خرید و ترانزیت کالا و حمل و همچنین مدیریت نیازها دارد پس بررسی موجودی انبار و بررسی تقاضای شده توسط کارکنان باید مورد توجه قرار گیرد، قطعات به چند بخش تقسیم می شوند که در هر بخش از این قطعات با هم جوش خورده و تشکیل یک قسمت از اجزای ماشین را میدهند معمولا دستگاه های کارخانه فشرده موجود باشد.

آموزش های لازم به تناسب نوع شغل کارگر به وی تعلیم داده می شود که در محل شرکت یا موسسات آموزشی این امر صورت می پذیرد. دستگاه های تولید برق بر اساس ظرفیت تولید نرمال تا ماکزیمم و بر اساس قدرت تولیدی و به کیلووات طبقه بندی و نامگذاری شده و با توجه به نوع مصرف آن برای تولید برق مستمر یا اضطراری انتخاب می شوند.

۲- اتصالات دستگاه کثیف یا شکسته یا متصل نیستند. ولتاژ برق بیرونی دستگاه نامنظم کار میکند. ۱- تمام منافذ دستگاه را ببندید.

رینگ ها و دو شاخ طلایی رنگ، شل گیرهای نشکن، زین بلند و قوص دار، چراغ جلو ذوزنقه ای، اگزوز مشکی دارای حفاظ، رکاب های که تا شونده کاملا بزرگ، صفحه کیلومتر کاملا جدید دیجیتال کـه دارای دور موتور برقی و نمایشگر کاملا دیجیتالی سرعت همراه با آمپر بنزین و ساعت و مسافت شمار، شمارنده دنده، چراغ هشدار راهنما و نور، دارای چراغ سلام و نور بالا و پایین و نور کوچک، راهنما های بسیـار زیبای نجدید LED، چراغ خطر زیبا، دارای ترک دست به منظور سرنشین دوم، انجین نقره ای بزرگ و پرقدرت، گیربپنج دنده، استارت الکتریکی، دارای رادیـاتور روغن بـه همراه یک حفاظ درون روبروی آن، دارای سیستم آلاینده Euro 3، باک بزرگ با ظرفیت 9 لیتر، دارای ترمز های دیسکی، عدم وجود سنسور جک بقل به منظور عدم روشن شدن که تا زمانی کـه موتور بر روی جک مـیباشد، جعبه ابزار کوچک، کایت های براقی کـه تمامـی رنگ های آن زیبا و جذاب هستند، درون کل یک موتورسیکلت کاملا مجهز زیبا و کمتری هست کـه با دیدن چنینی امکاناتی آن را یکی از گذینـه های خود جهت خرید انتخاب خواهد نمود.

اما از معایب این موتورسیکلت نسبت به مدلهای بالا استهلاک بالا و گران بودن لوازم و قطعات آن است. راهحل نیز جدا کردن تک اگزوز وارد شده از پیشرانه و تبدیل به سه خروجی بوده که در آن دو خروجی بزرگ دارای خفه کنهای جریان مستقیمی هستند.

اتومبیلی که هیچی نداشت جز یک موتور بی مرگ.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن