ماشین فیلتر اگزوز

خروج دود سیاه از اگزوز به این معنا است که موتور در حال سوزاندن بیشتر از حد سوخت است که در وهله ابتدا می بایست

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

خروج دود سیاه از اگزوز به این معنا است که موتور در حال سوزاندن بیشتر از حد سوخت است که در وهله ابتدا می بایست سعی درست و استاندارد اجزای سیستم سوخت رسانی مثل سنسورها، انژکتور و رگلاتور فشار سوخت را مورد بررسی قرار داد و از پاک بودن فیلتر هوا اطمینان حاصل کرد.

قدرت این موتور ایده آل است در این قیمت و شما با آن براحتی میتوانید سه ترک هم موتور سواری کنید.(البته این کار رو انجام ندهید) نهایت سرعت این موتور اما زیاد نیست و احتمالاً شما را راضی نمیکند، شتاب آن هم در حد متوسط است.

پنل روی فرمان آن عقربهای طراحی شده است، البته نشانگر بنزین دیجیتال است و بارها گزارشی مبنی بر دقیق نبودن آن مطرح شده است. البته در شهری مانند تهران لوازم و قطعات آن از نمایندگی نیکران موتور راحت پیدا میشود اما در شهرهای کوچک ممکن است به دردسر بیوفتید.

صدای خروجی از اگزوز کی وی نرم و کم است. زین کی وای بسیار نرم است و حس خوبی را به راکب منتقل میکند.

دومین بحثی که در این خودرو وجود دارد، بویی است که در داخل ماشین استشمام میشود و به پراید شباهت دارد.

دستگاه کلاچ به وسیله پدال کلاچ که زیر پای چپ راننده قرار گرفته بکار میافتد. برای بکار انداختن کلاچ، راننده میبایست با پای چپ پدال کلاچ را تا انتها فشار بدهد.

در چرخهایی که ترمز دیسکی دارند، فشار هیدرولیک، پیستونهای موجود در کالیپر را فعال نموده و لنتهای تـرمز را به دیسک ترمز میفشارد.

۱۶ صدای خودرو که نباید نادیده گرفته شوند؛ عیب یابی خودرو … کاربرد کلاچ در مواقع تعویض دنده یا متوقف کردن خودرو است آن هم برای اینکه موتور خاموش نشود.

از سوی دیگر اگر دود سفید خروجی پس از چند دقیقه کار کردن موتور محو نشده و با حجم بالا تولید شود میتواند نشانگر مشکل اساسی در موتور شما باشد.

عوض کردن تسمه ها هزینه کمی دارد و از سر درد ناشی از سر و صدای اتومبیل جلوگیری می کند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن