لوله رابط هدرز و منبع اگزوز می باشد

نکتهای که در رابطه با طراحی و ساخت هدرز اهمیت دارد، زمان و هزینهای است که شما باید برای آن در نظر بگیرید، ساخ

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 26 شهریور 1400

نکتهای که در رابطه با طراحی و ساخت هدرز اهمیت دارد، زمان و هزینهای است که شما باید برای آن در نظر بگیرید، ساخت هدرز را میتوان یک فرایند وقتگیر و پرهزینه بهحساب آورد که به همین دلیل بسیاری از خودروسازان آن را بهعنوان یک آپشن در206 تیپ 5 نظر میگیرند که باید بهصورت جداگانه بر روی خودرو نصب شود و از آن بهعنوان یک قطعه فابریک استفاده نمیکنند. شورولت سیلورادو، خودرویی است که از آن جهت كارهاي حمل و نقل روزمره میتوان استفاده کرد. شاسی نردبانی این خودرو با استفاده از فولاد با کشش بالا و آلیاژ پایین تقویت شده و میتوان گفت نسبت به نمونههای قبلی فورد دوام و تحمل بیشتری دارد. همچنین به دلیل هوشمند بودن این خودرو می توان گفت که سایپا در توسعه خودروهای داخلی کمی جلوتر از ایران خودرو قرار دارد. همچنین به احتمال زیاد اطلس با پیشرانه M۱۵ توربو ( مشابه به شاهین ) به بازار معرفی می شود و جعبه دنده ۵ سرعته دستی ۵F۱۸ بر روی آن نصب می گردد.

آئین نامـه های مرتبط موتور دورانی وانکل (Wankel engine) فناوری موتور های ضریب متغیر تراکم اینفینیتی سیستم کنترل فشار باد تایر و انواع آن راهنمای تعمـیرات و سرویس سیستم تهویـه مطبوع (کولر و بخاری) ساندرو مزایـای روغن موتور سنتتیک درون مقابل روغن های پایـه معدنی مرسوم نگاهی بـه موشک سوخت مایع و پیشرانـه آن راهنمای باز و بست اجزاء سیستم ترمز و کلاچ هیدرولیک تندر90 راهنمای تعمـیرات اکسل و پلوس سراتو راهنمای تعمـیرات موتورهای سانگ یـانگ کوراندو راهنمای کامل تعمـیرات موسو (SsangYong Musso) راهنمای تجهیزات و تزئینات خارجی نیسان تیـانا راهنمای تجهیزات و تزئینات داخلی نیسان تیـانا راهنمای عملگرهای موتور دیزل زامـیاد عیب یـابی خودرو از روی پارامترهای سنسورها و عملگرها با دیـاگ راهنمای کامل تعمـیرات مکانیکی و الکترونیکی گیربAL4 راهنمای اورهال گیرباتوماتیک سراتو راهنمای برق بدنـه سراتو راهنمای عمومـی نگه داری نیسان ماکسیما سری ویدئوهای رسمـی آموزشی رنو تالیسمان راهنمای عیب یـابی سیستم تغییر فاز مـیل سوپاپ مگان راهنمای عیب یـابی کلی مگان نمونـه سئوالات آزمون مـهارتی تعلیق کار ایساکو نمونـه سئوالات آزمون مـهارتی مکانیک ایساکو نمونـه سئوالات آزمون مـهارتی برقکار ایساکو اطلاعیـه ایراد قطعات دیسک و صفحه کلاچ 405،پارس،رانا و 206 با موتور TU5 راهنمای تعمـیرات مـیل گاردان و دیفرانسیل پادرا راهنمای تعمـیرات شاسی و بدنـه پادرا راهنمای تعویض قفل های سوئیچی سمند،پارس و 405 راهنمای نصب روکش صندلی برلیـانس سری H300 راهنمای نصب سیستم اتولایت برلیـانس سری H300 آشنایی با سیستم ترمز EBD راهنمای تعمـیرات سیستم خنک کننده و روغنکاری موتور نیسان ماکسیما رله دوبل و دیـاگرام داخلی آن ترتیب احتراق انواع موتور راهنمای نصب سیستم مالتی مدیـا ، دوربین دنده عقب و GPS تندر90 راهنمای تعمـیرات پلوس و اکسل جلو H30 Cross راهنمای نصب کروزکنترل برلیـانس سری H300 فلوچارت عیب یـابی بدکار موتور درون حالت گاز درون زامـیاد راهنمای نصب دزدگیر تصویری پراید ، تیبا ، ساینا راهنمای نصب سیستم مالتی مدیـا تیبا راهنمای تعمـیر و نگه داری H30 Cross و S30 پرونده کامل پژو پارس ، مشخصات فنی ، امکانات و معرفی و مقایسه مدل های مختلف آن راهنمای سیستم های الکتریکی اتاق و بدنـه ریو راهنمای سیستم سوخت رسانی ریو راهنمای سیستم جرقه ، شارژ و استارت ریو بررسی و شناخت موتور XU7 و اجزاء، سنسورها و عملگرهای آن (پژو۴۰۵ ،پژوپارس ،سمند ،سورن) فلوچارت عیب یـابی روغن کم موتور راهنمای تعمـیرات سیستم سوخت رسانی بنزین تندر90 و ساندرو راهنمای تعمـیرات و سرویس تجهیزات الکتریکی تندر90 و ساندرو رویـه نصب دزدگیر ساده و تصویری آپکو پژو206 و رانا دستورالعمل تعویض حباب گیر بنزین پراید معرفی و آموزش کامل کار با مولتی متر راهنمای کامل تعمـیرات سوزوکی گرندویتارا آموزش تعویض و سرویس لنت و دیسک ترمز جلو پژو 206 و 207 نقشـه های الکتریکی سمند مالتی پلکس راهنمای نصب پاورویندوز تندر90 و ساندرو راهنمای مکانیک H30 Cross امدادخودرو Shunt حالت Park Mode و Client Mode درون پژو 2008 ، 301 ، 508 راهنمای تعمـیرات سیستم فرمان برلیـانس H220وH230 راهنمای تعمـیرات اکسل جلو و عقب برلیـانس H220وH230 کوئیک شیفتر به منظور تعویض دنده سریعتر و مزایـای آن به منظور گیربکس معرفی ، موارد و راهنمای مصرف اسپری WD-40 راهنمای تعمـیرات سیستم کنترل آلایندگی (کاتالیست/سنسور اکسیژن/کنیستر) خودروهای پژو405 ،پارس ،سمند جدول نوع ECU درون مدل های مختلف پژو 206 راهنمای تعمـیرات و سرویس سیستم انتقال قدرت اتوماتیک چانگان CS35 و EADO راهنمای تعمـیرات و سرویس کلاچ و گیربدستی H30 Cross راهنمای تعمـیرات و سرویس گیرباتوماتیک H30 Cross راهنمای سیم کشی های الکتریکی جیلی امگرند X7 راهنمای آموزشی ابزار و تجهیزات اندازه گیری و روش اجرایی کالیبراسیون ایساکو راهنمای پیـاده و سوار کمک فنر ساندرو و تندر90 راهنمای تعمـیرات جعبه دنده دستی کامـیونت ایسوزو راهنمای تعمـیرات الکتریک اتاق و شاسی کامـیونت ایسوزو سومـین نسل تویوتا سنچری درون نمایشگاه توکیو معرفی امکانات و نقد و بررسی پورشـه پانامرا 4S درون ایران بررسی و آسیب شناسی صنعت موتورسیکلت ایران راهنمای تنظیم جلوبندی و مـیزان فرمان کامـیونت ایسوزو راهنمای تعمـیرات مجموعه اکسل جلو کامـیونت ایسوزو راهنمای تعمـیرات مـیل گاردان کامـیونت ایسوزو اطلاعات کلی تعمـیرات مـیل گاردان و اکسل کامـیونت ایسوزو لیست ایرادات نرم افزاری و رویـه رفع آن ها درون خانواده خودروی پژو206 اطلاعیـه نشتی گازهای خروجی سورن و دنا EF7 توربو راهنمای تعمـیرات جعبه دنده دستی برلیـانس سری H300 راهنمای تعمـیرات جعبه دنده دستی برلیـانس سری H200 راهنمای تعمـیرات سیستم تعلیق برلیـانس سری H200 راهنمای بررسی و عیب یـابی مگان تصادف کرده دستورالعمل عیب یـابی و تعویض مجموعه کمک فنر تیبا راهنمای تعمـیرات برق و الکتریک سپند راهنمای تعمـیرات موتور سپند راهنمای تعمـیرات انتقال قدرت سپند راهنمای عیب یـابی و تعویض شیرانبساط پراید آشنایی با سیستم HAC و DAC دستورالعمل عیب یـابی روغن سوزی موتور پراید و تیبا راهنمای تعمـیرات سیستم فرمان سراتو دستورالعمل عیب یـابی و تعویض جعبه فرمان هیدرولیک پراید و تیبا راهنمای مباحث عیب یـابی گیرباتوماتیک نیسان ماکسیما راهنمای تعمـیرات اکسل عقب کامـیونت ایسوزو راهنمای تعمـیرات عمومـی موتور کامـیونت ایسوزو معرفی فنی سیستم های پیشرفته خودرو (ABS-AirBAG-فرمان هیدرولیک-کاتالیست -کنیستر) توسط مزدا یدک راهنمای کنترل یونیت ها و جعبه فیوزهای محصولات ایرانخودرو تشریح نحوه عملکرد سیستم تعلیق زانتیـا راهنمای تعمـیرات سیستم سوخت رسانی نیسان پاترول راهنمای تعمـیرات گاردان و دیفرانسیل نیسان پاترول راهنمای تعمـیرات سیستم برق نیسان پاترول راهنمای تعمـیرات بدنـه و تزئینات ساینا راهنمای تعمـیرات اساسی گیرباتوماتیک چیرمن راهنمای تعمـیرات اساسی موتور 6سیلندر چیرمن راهنمای عیب یـابی سیستم سوخت رسانی تندر90 دستورالعمل رفع عیب نوسان دور موتور درون دور آرام تندر90 سیستم ARP درون خودروها بـه چه معناست؟

برای انتقال نیرو موتور به چرخ ها شاید از جعبه دنده ۵ سرعته دستی ۵F18 استفاده شود. درگ 1000 متر بین پورشـه 911 Turbo S و McLaren 12C و نیسان GT-R از Motor Sport نمایش تفاوت عملکرد 206rc با استفاده از سیستم ESP/ASR و بدون آن توصیـه دیدنی آئودی درباره سرویس خودرو تصادفات انواع موتور سیکلت از سرتاسر دنیـا همـه چیزهایی کـه باید درباره BMW سری 1 جدید (2015) بدانید پیچ شکست ناپذیر درون مسابقات رالی کورس های شبانـه درون اتوبان های سن دیگو خلاصه مستند شوک بـه همراه گزیده ویدئوهای تصادفات درون خیـابان ها و اتوبان های ایران Street Race های شبانـه درون اتوبان های هنگ کنگ آموزش بازدید و تعویض دیسک و لنت ترمز تویوتا کمری (2006 که تا 2015) راهنمای فنی سیستم کلاچ ، جعبه دنده و انتقال قدرت تندر 90 راهنمای تعمـیرات و سرویس سیستم مدارات الکتریکی کیـا ریو راهنمای تعمـیرات مزدا3 : نقشـه های الکتریکی معرفی و بررسی Mercedes-Benz CLS63 AMG S 4MATIC توسط Drag Times معرفی لکسوس LFA و تست درگ آن بـه نیسان GT-R تست کامل و مقایسه Head2Head شورولت کامارو Z28 2014 درون مقابل نیسان 2014 GTR درگ ۲۰۶ SD تیونینگ و ۲۰۷ تیونینگ 10 صدای جذاب موتور درون دنیـای خودروها نقشـه ECU Bosch MP5.2 زانتیـا 2000 نقشـه ECU Bosch 7.3 زانتیـا 1800 طرح مرسدس بنز به منظور کامـیون های 2025 نقشـه ECU زیمنس SIM 2K-34 فیلم آموزشی تعویض منبع اگزوز پژو 206 راهنمای عیب یـابی و تعمـیرات سیستم سوخت رسانی زیمنس یورو 4 (Saipa X100) راهنمای تعمـیرات CNG انژکتوری زیمنس جدید پراید .

این تغییرات هنوز این اتومبیل را کاملا مطلوب رانندگی جاده نمیکند، اما نسبت به قبل بسیار چابک تر شده و همچنین در طول تابستان میتوانید براحتی از کولر استفاده کنید، بدون اینکه مانند گذشته نگران بالا رفتن دمای آب موتور باشید. در خودرو نیز مانند انسان، عمل دم و بازدم صورت میگیرد که عمل بازدم در خودرو، بر عهده اگزوز است. باید توجه داشت که تمام این اطلاعات از منابع غیر رسمی در اختیار رسانه هایی مانند اسب بخار قرار گرفته و برای همین نمی توان تا زمان رونمایی، اطلاعات دقیقی را مورد سایپا اطلس به مخاطبان اعلام کرد. آن طور که گفته می شود، در نسخه های کامل تر و قوی تر سایپا اطلس از پیشرانه هایی با قدرت ۱۰۵ تا ۱۱۷ اسب بخار استفاده خواهد شد و ساختار ۱۶ سوپاپ هم به پیشرانه این خودرو اضافه می شود. موتور سری N4 فیات ۱۳۳۲ سی سی حجم دارد و با توجه به نوع فناوری های موجود در آن، به عنوان یک پیشرانه ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ ۹۵ الی ۱۰۸ اسب بخار را با گشتاور ۱۳۴ الی ۱۳۸ نیوتن متر تولید می کند. با فشردن این دکمه دور موتور در ۴ هزارو ۷۰۰ دور باقی می ماند تا در لحظه استارت گشتاور و اسب بخار مورد نیاز برای دست یافتن به بهترین شتاب در دسترس باشد.

آخرین مطالب