صدا خفه کن: نحوه رفع اهرم شکسته اگزوز در ماشین شما

علاوه بر این اکسید ازت را به گاز ازت تبدیل میکند بنابراین کاتالیست در کاهش آلودگی هوا بسیار موثر است. ما برا

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

علاوه بر این اکسید ازت را به گاز ازت تبدیل میکند بنابراین کاتالیست در کاهش آلودگی هوا بسیار موثر است.

ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه اگزوز موتورسیکلت ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. این کار سبب میشود تا انجام واکنشها در کاتالیزور خودرو با نسبتهای دقیق استوکیومتری همراه باشد.

از روابط عمومی گمرک ایران، ماموران گمرک لطف آباد حین کنترل و بازرسی کامیون های ورودی از کشور ترکمنستان در محل درب اصلی این گمرک، به منبع اگزوز یک دستگاه کامیون ایرانی خالی در محوطه این گمرک مشکوک شده و پس از بازرسی فیزیکی کامیون مقدار ۴۵۴ کیلوگرم شمش مس را کشف کردند.

در سال 1970 ، دولت آمریکا پس از آنکه گزارش آژانس کنترل آلودگی هوای کالیفرنیا را بررسی کرد ، اصلاحیههوای تمیز را از تصویب گذراند و بدین ترتیب تولید کننده های آمریکایی به شدت دست به کار شده و مطابققوانین ضدآلودگی وضع شده ، کمبودهای خود را برطرف کردند .

مدل های مختلف فن آکسیال صنعتی این شرکت شامل، Cooling fin fan، Half duct fan و Inline axial fan می باشد. طراحی زیبای این خودرو چشمها را مجذوب خود میکند و البته پس از شتاب گرفتن،گوشها را نیز نوازش میدهد!

مبدل کاتالیستی با توجه به رعایت معیارهای زیست محیطی خودروها بر روی اگزوز نصب می شود و امروزه تمام خودروها این مبدل را بر روی خود نصب شده دارند. علاوه بر این، نشان منهارت جایگزین لوگوی بیامو شده است و شاهد استفاده از روکش چرمی مشکی با دوخت زردرنگ هستیم.منهارت MHX6 700 WB در نمایشگاه IAA Mobility ۲۰۲۱ مونیخ و به همراه MH5 GTR و MH4 GTR از ۷ تا ۱۲ سپتامبر نمایش داده خواهد شد.

در نبود این فلزات، واکنشهای اکسایش و کاهش رخ نمیدهند. احتمال میرود در تعدادی از خودروهای تولیدی سه ماهه آخر سال ۱۳۸۶ نیز قطعه کاتالیست نصب نشده باشد.به موجب طرح جامع کاهش آلودگی هوا «آزمون صحت کاتالیست کانورتور و کربن کنیستر در معاینات فنی خودروها به منظور صدور برگه و برچسب معاینه فنی از ابتدای سال ۹۱ اجباری است».

«متیل سیکلو پنتا دی انیل منگنز تری کربونیل» که به اختصار MMT نامیده میشود، ترکیبی است که در دهه 1990 برای افزایش عدد اکتان بنزین به آن اضافه میکردند. این گاز از اصلیترین گازهای گلخانهای است که عامل اصلی در گرمایش زمین است.

که جهت ترمز به نیروی فوق العاده زیادی نیاز می باشد استفاده از این سیستم که معمولا روی مجرای خروجی دود از توربوشارژر نصب می شود و از خروج دود جلوگیری می کند تاثیر به سزایی در کاهش نیروی ترمزی سایر سیتمهای توقف دستگاه داشته و در نتیجه در کنترل کامل دستگاه بسیار کار آمد خواهد بود.

در این ویدئو به طراحی جدید موتور یاماها XSR-155 ABS نگاهی بیاندازید و تمامی اجزاء آن را خیلی کامل بررسی کنید. ز ـ در محلهايي كه علايم راهنمايي و رانندگي مانند تابلوهاي توقف ممنوع و يا ايستادن ممنوع و يا خطكشيهاي شطرنجي در سطح تقاطع و يا معابر نيز دلالت بر ممنوعيت توقف نمايد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن