در مسابقات رالی نیز مدل سی تی اف۸ مازراتی موفق به کسب عنوان اول شد. نسل اول مازراتی گیبلی نیز طی سال ۱۹۶۷ به صورت دو سرنشین طراحی شد.
طراحی صدا خفه کن از نظر شکل و محفظه در حذف فشار منفی و صداهای ناهنجار تأثیر زیادی دارد. با برداشتن مبدل کاتالیستی و عدم ارتباط با سنسور میزان هوای ورودی به داخل محفظه احتراق از حالت تنظیم خارج می شود و متناسب با دور موتور صورت نمی گیرد و احتراق ناقص پیامد آن است که علاوه بر آلایندگی بیشتر، سبب فرسوده شده قطعات موتور می شود که همین امر کاهش توان موتور و در نهایت افت شتاب آن را به دنبال خواهد داشت.
در اصل روغن سوزی به معنی سوختن روغن موتور براثر مخلوط شدن با سوخت در سیلندر است . مازراتی 5000GT نیز با پیشرانه ۸ سیلندر طی سال ۱۹۵۸ از سوی این شرکت به بازار عرضه شد. پس از پایان جنگ نیز خودروهای سری E6 روانه بازار شدند.
مازراتی تا مدتی بعد نیز همچنان به تولید خودروهای مسابقهای میپرداخت و در مسابقات رالی نیز حضور نسبتا موفقی را تجربه کرد. در انتخاب اگزوزها باید دقت شود تا استاندارد ایمنی رعایت شود هر چند مقدار جریان عبوری از صدا خفه کن ها بیشتر باشد ،سر و صدای تولید شده نیز بیشتر خواهد بود .
مازراتی شامان و گیبلی2 نیز طی سالهای ۱۹۹۰ و ۹۲ راهی بازار شدند. همچنین اتومبیلهای غیر مسابقهای همچون سی ال تی ۴ و سی ال تی ۸ را در آن زمان روانه بازار کرد. در سال ۱۹۶۸ شرکت فرانسوی سیتروئن مالکیت مازراتی را بر عهده گرفت و محصولاتی همچون مازراتی ایندی، مازراتی بورا، مراک، کمسین و مازراتی کواتروپورته۲ تحت مدیریت کمپانی فرانسوی راهی بازار شدند.
اما با شروع بحران نفتی در سال ۱۹۷۳ و پس از گران شدن قیمت سوخت، توسعه محصولات نسبتاً پرمصرف و پرتوان شرکت مازراتی نیز متوقف شد و مالک آن یعنی کمپانی فرانسوی سیتروئن تا آستانه ورشکستگی پیش رفت.
در این هنگام کمپانی پژو وارد میدان شد و مالکیت سیتروئن را در سال ۱۹۷۵ از آن خود کرد. پس از شروع جنگ جهانی دوم، کمپانی مازراتی وارد عرصه تولید محصولات نظامی شد و اتومبیل وی۱۶ را برای رهبر ایتالیا یعنی موسیلینی تولید کرد.
این گاز ها هم توسط لوله اگزوز از اتومبیل خارج می شوند. نهایتا در سال ۱۹۶۳ نخستین اتومبیل چهار درب مازراتی یعنی مدل معروف کواتروپورته از سوی این شرکت به دست مشتریان رسید.
در کنار تمامی این موارد کارایی بسیار خارق العاده ای نیز دارند و می توانند بهترین عملکرد را برای کاربران خود ارائه دهند. اما در اینجا به راه های خانگی برای تمیز کردن استیل و کروم موتور می پردازم تا اگر تمیزکننده و جلادهنده موتور در دسترستان نبود، بازهم بتوانید موتور خود را برق بیندازید و اثرات روغن، زنگ زدگی و رسوبات را از لوله ها، اگزوز و سایر قسمت های زیرین موتور از بین ببرید.
مطلوب است که با رعایت قوانین کار با فولاد ضد زنگ با جوشکاری قوس طبخ شود. سری شیلنگ اگزوز ما یک گزینه ایده آل برای تعمیر و نگهداری دائمی ارزان ، سریع و آسان است.
مقالات مشابه
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- چگونه اگزوز ماشین خود را تعویض کنیم؟
- چگونه اگزوز ماشین خود را تعویض کنیم؟
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- اگزوز ماشین چیست و چه عملکردی دارد؟
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- ماشین فیلتر اگزوز
- واشر اگزوز ماشین های سبک و سنگین
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- انواع رنگ دود اگزوز؛ رنگ دود ماشین علامت چیست؟