دودهایی که از اگزوز ماشین خارج می شوند نشانه چه ایرادی هستند؟

اگزاست فن ها تهویه معمولا به نحوی تعبیه می شوند تا بتوانند هوای بسیار آلوده که از طریق پخت پز یا هوای آلوده ا

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

اگزاست فن ها تهویه معمولا به نحوی تعبیه می شوند تا بتوانند هوای بسیار آلوده که از طریق پخت پز یا هوای آلوده ای که گاها از برخی از ماشین های صنعتی تولید می شوند را از محیط مورد نظر تخلیه کنند .

ظرفیت تخلیه هوا یاهوادهی د راگزاست فن کانالی تا 4000 مترمکعب بر ساعت و فشار تا 500 پاسکال. نکته: محل نصب در پژو بالای سینی فن در ۲۰۶ تیپ ۱ زیر ECU، در سیستم مالتی پلکس داخلBSM است و قابل رویت نیست.

خودرو از سیستم های گوناگونی تشکیل شده است. ضمن اینکه با شرکت در دوره های این آموزشگاه از پشتیبانی پس از دوره بهره مند بوده و می تونید به صورت رایگان در دیگر دوره های مکانیک در صورت عدم یادگیری مباحث شرکت کنید.

این آموزشگاه به صورت عملی، تخصصی و جامع کلیه موضوعات مربوط به مکانیکی در خودروهای داخلی و خارجی را به شما آموزش می دهد. بنابراین شما به عنوان مکانیک کار خودرو بایستی تا حدودی با این سیستم ها آشنایی داشته باشید.

بنابراین نگران آینده شغلی این شغل نباشید و مطمئن باشید که اگر آشنایی کافی با مهارت های آن داشته باشید می توانید از بازارکار و درآمد خوبی برخوردار باشید. کویر دارای چند طرح ویو می باشد که هر کدوم دارای تیپ های خاص می باشد !

لذتی وصف ناشدنی به شرطی که ملاحظات ایمنی را رعایت کنیم. اما بهترین آموزشگاه مکانیک خودرو آموزشگاه های است که چند ویژگی را دارا باشد. در دوره مکانیکی خودرو آموزشگاه فنی برق صفر تا صد مکانیک خودروهای داخلی و خارجی همانطور که در سرفصل ها به آن اشاره شده است به شما آموزش داده می شود.

در این گزارش شما را با این قطعه عجیب و غریب اما مهم صنعت خودروسازی به ویژه صنعت موتورسیکلتسازی آشنا میکنیم.

اما مهارت در باز و بسته کردن موتور و قطعات آن از مهم ترین وظایفی است که هنگام ورود به این شغل بایستی به آن تسلط داشته باشید. پیچیدگی های خودرو کار تعمیرات آن را امری تخصصی کرده است و به همین علت هنگام بروز مشکل در این وسیله افراد خود نمی توانند مشکل را رفع کنند و بایستی حتما از یک تعمیرکار حرفه ای کمک بگیرند.

به فعالیت در تعمیرگاه ها و نمایندگی های مجاز خودرو درآیید. فیلتر ها بسته به نوع و قدرت موتور و میزان سوخت درخواستی آن، مورداستفاده قرار می گیرند، به همین دلیل در موتورهای مختلف از فیلتر های با اندازه های مختلف استفاده می شود.

علاوه بر این در هر یک از این سیستم ها بخش ها و قطعات گوناگونی قرار گرفته اند . این خرابی می تواند شامل خوردگی در بین واشر سرسیلندر و سیلندر خودرو باشد. انواع مختلفی از منبع اگزوزها وجود دارند که بسته به سلیقه و نیاز رانندگان صداهای متفاوتی دارند.انتخاب بین منبع اسپرت رنجرووری یا فابریک یکی از موضوعاتی است که در مورد آن مطرح می شود که با شناخت بیشتر می تواند منجبر به تصمیم درست شود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن