برنامه صدای اگزوز ماشین ها

اما گاهی اوقات تعویض هوایی که بصورت طبیعی از طریق در و پنجره ها صورت میگیرد کافی نیست و یا درزها وورودی های س

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

اما گاهی اوقات تعویض هوایی که بصورت طبیعی از طریق در و پنجره ها صورت میگیرد کافی نیست و یا درزها وورودی های ساختمان به حدی بسته هستند و در ها و پنجره ها آنقدر کم باز و بسته می شوند که تعویض هوای طبیعی به ندرت اتفاق می افتد.

اما اگر به طور نامناسب رانندگی کنید ، موادی که برای فضای داخلی کامیون مضر هستند ، می توانند از طریق لوله اگزوز وارد خودرو شوند.

اگر خودرو را برای استفاده معمولی میخواهید باید نمونه شرکتی و اگر برای مسابقه است باید نمونه اسپورت آن را خریداری کنید. این خودرو بهدلیل قیمت اقتصادی، موتور قدرتمند و تعمیرات ساده بسیار مورد استقبال آمریکاییها قرار گرفته و خط تولید آن از سال ۱۹۰۸ تا سال ۱۹۲۷ توانست بالغ بر ۱۵ میلیون خودرو را تولید کرده و روانه بازار کند.

به طور مثال یک کارگر مشغول در خط تولید فورد مدل T میتوانست این خودرو را با پرداخت ۴ ماه از حقوق خود خریداری کند. 45 ـ خط تغيير سرعت: نوعي خط عبور كه خودروهاي ورودي به مسير اصلي يا خروجي از آن ميتوانند در طول آن، سرعت خود را براي همگرايي و يا واگرايي با جريان ترافيك افزايش يا كاهش دهند.

قیمت موتور سیکلت های برقی با در نظر گرفتن همه ی معایب آن، بسیار زیاد است. اثرات: موتورسیکلت بسیار بد استارت می خورد.

② لوله ها دقیقاً مطابق توضیحات بودند و به نظر شگفت انگیز می رسند. نکته مهم وفنی در ارتباط با اگزوز فن این مسئله می باشد که در هر فضایی که اگزوز فن یا هواکش نصب می شود باید فکری هم به حال ورود هوای تازه شود.

اما حقیقت اینجاست که خیابان پیست نیست و تیونینگ هم “فقط موتور نیست! اما آنقدر روش آسان و ارزانی است که ارزش امتحان کردن را دارد. رانندگی در مسافت های کوتاه و کم بودن زمان بین روشن تا خاموش کردن خودرو.

چندی پیش حسن کریمی سنجری، یکی از کارشناسان حوزه خودرو در گفتوگو با گسترش نیوز پیشبینی درباره قیمت پراید کرد و گفت: اگر اتفاقی منفی در سیاست نیفتد و انتقال قدرت در امریکا راحت صورت گیرد حباب قیمت خودرو از بین میرود.

بنابراین شاید قیمت پراید به اعدادی مانند ۶۰ الی ۷۰ میلیون تومان نزدیک شود. این خودرو در تاریخ ۲۷ مهر به قیمت ۱۴۸ میلیون تومان در بازار رسید که عددی به شدت عجیب و غریب بود. تاریخچه خودرو در جهان همه اتفاقاتی را شامل میشود که عدهای علاقمند به خودرو شبانه روز تلاش کردهاند تا فضای رقابتی امروز صنعت خودروسازی در جهان رقم زده شود.

نگاهی به تاریخچه خودرو در جهان نشان میدهد که موفقیت هر برند و فعال صنعت خودروسازی، تنها یک اختراع نبوده، بلکه مجموعه تلاشهای مهندسین، مخترعین و علاقمندان به این صنعت پرسود بوده است. این خودرو توسط هنری فورد طراحی و ساخته شده و بهدلیل موتور قدرتمند خود بهسرعت بهخصوص در آمریکا جایگزین کالسکهها شد.

آخرین مطالب