بررسی بخش های سیستم اگزوز ماشین

کاتالیست خودرو قطعه­ ای است که درطراحی خودرو، در مسیر خروج دود اگزوز نصب می­ شود و با این کار میزان آلایندگی

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

کاتالیست خودرو قطعه­ ای است که درطراحی خودرو، در مسیر خروج دود اگزوز نصب می­ شود و با این کار میزان آلایندگی خودرو کاهش می یابد.

نکته: سلولهای کاتالیست ماشینهای آمریکایی معمولا کوچکتر است. این اتومبیل نمایشی ژنو دارای دو موتور مگنت دائمی DC ، یکی برای هر چرخ عقب ، با حداکثر توان تولیدی 44 اسب بخار است. البته قطعه یا قطعاتی که برای کاهش صدا استفاده می شوند مشترک می باشند ولی ترکیب و استفاده ، از این قطعات در هر خودرو ، فرق می کند.

به عنوان مثال برای خودروهایی با موتور چهارسیلندر ، چهار عدد لوله جداگانه تعبیه نمی شود. این قطعه در بخش عقبی خودرو تعبیه میشود و در هنگام حرکت خودرو و عماکرد موتور دائم در حال انتقال دادن دود به خارج است.

هر یک از دانه های ساینده روی سطح، بخش کوچکی از قطعه کار را تغییر شکل می دهند. بامپر(سپر) جلو در واقع یک بخش اضافه شده به قسمت پایین نمونه استاندارد است که در پایین ترین بخش خود دارای یک ردیف مه شکن ال ایی دیی است.

مهمترین قطعه در ساختار دلکو چکش برق است که کار قطع و وصل کردن پلاتینهای دلکو را انجام میدهد. موتور ژنراتور هایی که با دیزل کار می کنند به پیش گرمایش قبل از شروع به کار و پیش سرمایش قبل از سوخت گیری نیاز دارند.

به گفته مرسدس ، به سختی مشکلی وجود داشت ، با آزمایش اتومبیل های قابل اطمینان ، یکی از وسایل نقلیه حتی در یک سال (62000 مایل) به سرعت 100000 کیلومتر دست یافت. ماشین های آلمانی از سال 1990 ، جلد.

فشار بیشتر در سیلندر می تواند باعث شود صدای موتور بلندتر از حد معمول به نظر برسد و یا حتی صدای ضربه مانندی ایجاد کند. فشار نامناسب روغن در موتور ژنراتور باعث کارکرد نامناسب دیزل ژنراتور می شود. اگزوز بطور کلی وسیله ای از جنس فلز بسیار مرغوب می باشد که وظیفه اصلی آن خروج دود از انجین موتور به بیرون از موتور سیکلت می باشد.

هدرز و مجموعه اگزوز. این اتومبیل ها توسط شرکت کنندگان مختلفی از جمله رانندگان تاکسی که در زندگی عادی خود از آنها استفاده می کردند ، آزمایش شد.

در نمایشگاه اتومبیل ژنو 1991 آنها حتی نسخه پیشرفته تری از 190E "Electro" را آوردند و تعهد خود را به این پروژه نشان دادند.

آ ب "لیست پروژه های Cosworth". اینها عمدتاً شامل باتری های کلرید سدیم-نیکل یا سدیم-گوگرد بودند که چگالی انرژی بسیار بالاتری نسبت به بسته های سرب کلاسیک آن دوران داشتند.

آخرین مطالب