اگزوز ماشین، انواع مختلف با صداهای مختلف دارد

سوال : آیا استفاده از ماینر باکس و عایق صدای ماینر باعث گرم شدن بیش از حد دستگاه نخواهد شد؟ رشیدی با تاکید بر

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

سوال : آیا استفاده از ماینر باکس و عایق صدای ماینر باعث گرم شدن بیش از حد دستگاه نخواهد شد؟ رشیدی با تاکید بر اینکه تهران در کشور رتبه اول آلودگی صوتی را از آن خود کرده است، تاکید کرد : آلودگی صوتی در شهر تهران 15 تا 25 دسیبل فراتر از حد مجاز بوده و این به معنای شرایط اضطرار آلودگی صوتی است.

همچنین در زمان ساخت عایق صوتی برای ماینر، باید از نصب صحیح و محکم عایق صوتی ماینر در لوله خرطومی و اگزوز ماینر اطمینان حاصل فرمایید. ضمنا برای دریافت مشاوره رایگان و همچنین اطلاع از قیمت عایق صوتی ماینر نیز میتوانید با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

این خودرو درحالحاضر حدود ۹۶ میلیون تومان قیمت دارد. در این سال همچنین موتوری با عنوان «موتور ملی» پایه گازسوز طراحی شد.

این بازی تمام سعی خود را برای طراحی واقعی ماشین ها گذاشته مانند صدای غرش یا دور موتور بالای ماشین و گرافیک سه بعدی بازی تا بتوانید هرچه نزدیک تر به واقعیت این بازی را انجام داده و از بازی کردن آن لذت ببرید .

شما می توانید به انتخاب خود رنگ ماشین ، لاستبک و قطر آن و رینگ خود ، اگزوز های مختلف ، تقویت موتور و بسیاری موارد دیگر را تغییر دهید و به حالتی که می خواهید برسید .

Racing Classics نام بازی مسابقه ای برای علاقه مندان مسابقات ماشینی و به خصوص ماشین های (american muscle) یا ماشین های امریکایی هست که به صورت رایگان برای دانلود در این سایت برای کاربران عزیز دستگاه های اندروید طراحی شده است و نسخه مود شده یا بدون محدودیت آن هم برای کسانی که می خواهند بازی را به صورت رایگان داشته باشند در اختیار قرار گرفته است .

میل سوپاپ های موتور مجددا طراحی شدند و باریک تر و سبک تر شدند. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه موتور سیکلت ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم.

عایق صوتی حرارتی شرکت آرام گستر پارس یک نمونه ایده آل برای استفاده در ماینر باکس است. پاسخ کارشناس شرکت آرام گستر پارس : گرم شدن یا نشدن دستگاه های ماینر وقتی در این جعبه ها قرار می گیرند شدیدا به چگونگی ساخت جعبه، استاندارد بودن و یا نبودن آن بستگی درد.

یک جعبه ی عایق شده ی شگفت انگیز که به سادگی ساخته می شود و علاوه بر کاهش صدا، به لطف گردش هوای موثری که دارد منجر به کاهش دمای ماینر شما تا 10 درجه سانتی گراد نیز خواهد شد.

یکی از مزایای کاتالیست برای خودرو کنترل هوای وارد شده به خودرو می باشد که با خروج کاتالیزور، هوای ورودی از کنترل خارج می ­شود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن