اگزوز ماشین، انواع مختلف با صداهای مختلف دارد

این ویژگی ها ما را بر آن داشت که تا با تحقیق و بررسی های دقیق این موتور را مورد آزمایش قرار دهیم که تا ببینیم

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

این ویژگی ها ما را بر آن داشت که تا با تحقیق و بررسی های دقیق این موتور را مورد آزمایش قرار دهیم که تا ببینیم آیـا حرف ها و شنیده ها و تبلیغاتی کـه درباره تریل کویر اس تی آر 200 مـیشود آیـا درون عمل هم اینچنین هست یـا خیر.

به طور مثال حتما شما هم در سطح شهر انواع پراید را دیده اید که سیستم خروج دودشان دستکاری شده است. مدیران و سرمایـه گذاران شرکت یکتاز سیکلت کویر با تجربه ای بیش از 40 سال درون زمـینۀ موتورسیکلت و با درک نیـاز روزافزون اقشار گوناگون بـه این نوع وسیلۀ نقلیـه مـی کوشد بـه انواع سلایق درون این زمـینـه پاسخ دهد.

اگزوز قطعه ای است که در ساخت انواع مختلف وسایل نقلیه از جمله موتور سیکلت به کار می رود. ۳. نکته حائز اهمیت دیگری که در فرآیند ساخت این قطعه وجود دارد این است که در ساخت اولیه اگزوز موتور سیکلت هوندا از جوش مقاومتی و همچنین جوش co2 استفاده میکنند که هرگونه خطا در مونتاژ این محصول را به حداقل می رساند.

با توجه بـه امکانات، ظاهر، کیفیت ساخت و رده تریل بودن آن یک موتور ایده آل و جوان پسند بوده و موتور سیکلتی هست که درون بازار جزء بهترین ها خوانده مـیشود و مطمئنن یکی از گذینـه های خرید به منظور هر شخصی خواهد بود.

کـه با توجه بـه مبلغی کـه برای خرید چنین موتوری صورت مـی گیرد اصلا خوب نیست. مراحل برشکاری، سوراخکاری، خم کاری، جوشکاری و آبکاری این قطعه در شرایطی استاندارد و با دقت بسیار زیادی صورت می گیرد.

استقبال بسیـار خوب استفاده کنندگان از موتورسیکلت کـه غالباً از جوانان ورزشکار جامعه بوده اند ما را بر آن داشت که تا با کوشش زیـاد اولین موتورسیکلت کلاس 250 سی سی را بعد از 30 سال محرومـیت درون این کلاس درون سال 1388 وارد و تولید نموده و بستر را به منظور ورود فناوری های مرتبط بـه آن هموار نماییم.

کیفیت شاسی درون این موتور خوب هست و بهترین و بادوام ترین نوع شاسی درون تمامـی موتورهای ساخت چین موجود درون بازار ایران است. ویژگی که سبب شده از این فلزات در کاتالیست ها استفاده شود این است که تمامی این فلزات، فلزات سنگین و گازهای سمی را به خود جذب می کنند.

در کنار این موتور از گیربکس CVT برای انتقال قدرت به چرخهای جلو استفاده شده است. ۵. در نهایت می توان به ویژگیهای کیفی مانند کاهش حداکثری آلاینده ها، نرم کار کردن موتور سیکلت، افزایش قدرت و شتاب موتور، پایین آوردن دما، کاهش مصرف سوخت و افزایش راندمان به عنوان ویژگیهای مطرح این قطعه اشاره کرد.

وظیفه اگزوز خارج کردن دود و آلاینده های حاصل از واکنش شیمیایی به وجود آمده در سیلندر است. اموزش ساخت سر اگزوز برای موتور سیکلت امروز مـیخواهیم یکی دیگر از نام آشناترین موتورسیکلت های موجود درون بازار ایران را مورد نقد و بررسی قرار دهیم که تا شما بتوانید درون انتخاب و خرید یک موتورسیکلت تریل درون رده آفروید تصمـیمـی مناسب بگیرید.

تا اینجا سخنان شرکت سازنده این موتورسیکلت و تصاویر آن را ملاحظه فرمودید، اینک موقع آن شده که تا این موتورسیکلت زیبا و گران قیمت را مورد ارزیـابی قرار دهیم که تا ببینیم چند مرده حلاج است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن