اگزوز ماشین، انواع مختلف با صداهای مختلف دارد

به این دلیل که اگر یک شرکت از قبل تأسیس شده و شهرت خوبی داشته باشد، به احتمال زیاد آن شرکت موتور هایی با کیفی

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

به این دلیل که اگر یک شرکت از قبل تأسیس شده و شهرت خوبی داشته باشد، به احتمال زیاد آن شرکت موتور هایی با کیفیت بهتر تولید می کند. البته قابل ذکر است که رینگ خوب در صورتی عملکرد خوب دارد که لاستیک هایی از جنس مناسب و دارای مقدار باد کافی بر روی موتور سیکلت وجود داشته باشد تا رینگ درون آن جای بگیرد.

اگر صدا کاهش یافت ، احتمالاً رینگ ها خراب است . دوگانه سوز: در موتور های دیزلی، برای کاهش انتشار هیدروکربن ها و مونوکسید کربن تولید شدند که به علت عدم توانایی این گونه از کاتالیست ها در کاهش آلاینده های اکسید نیتروژن، در موتورهای بنزینی از این نوع استفاده نشده است.

این نوع اگزاست فن تهویه جریانهای گازی زیاد و با فشار پایین تولید می کند و نسبتا بازده پایینی دارند ، قیمت این اگزاست فن تهویه ارزانتر و مصرف برق کمتری نیز دارند. در واقع اگزوز با کاهش فشار منفی گاز برگشتی سبب کاهش تلفات انرژی و افزایش قدرت موتور دیزل می شود.

این اگزوز به صورت تک جداره ساده و مخزن توخالی می باشد که در آن از طراحی خاص استفاده نشده و در واقع فقط صدای تولید شده در موتور وارد مخزن شده و از شدت کوبش صدای دیزل ژنراتور می کاهد و همچنین گازها و دودهای تولیدی از موتور دیزلی را به خارج هدایت می کند.

از این مورد فقط جهت هدایت گاز و دود حاصل از احتراق سوخت موتور به بیرون و کاهش صدای موتور تا حدود ۱۰ دسیبل استفاده می گردد.

از سوی دیگر، فقط نسخه خانگی می تواند گزینه کاملا انتظار را ارائه دهد. برای مواقعی که صدای بم، اسپرتی و غرش ماشین را می خواهید دریچه را کاملا باز کنید و از آن لذت ببرید.

La جرقه گیر در مدل های مختلف در جای دیگری قرار دارد ، اما بخشی از سیستم اگزوز است ، به این معنی که نزدیک نقطه ای است که هوا از موتور خارج می شود.

این سایلنسر اگزوز دیزل ژنراتور دارای سه مخزن می باشد که یک مخزن اصلی و دو مخزن دیگر در آن جای داده شده است که در هنگام ورود گاز و صدای تولیدی موتور دیزل به داخل مخزن و با برخورد به دیواره ها، صدای فرکانسی و حرارت گازهای تولیدی کاسته شده و در اصطلاح خفگی در صدای موتور دیزل اتفاق می افتد و به طور محسوسی صدا کاهش میابد.

بعد، شما نیاز به ایجاد یک شبکه یا شبکه با سلول های با یک لوله انگشت از قطر مورد نظر در داخل صدا خفه کن.

استفاده از این سایلنسر اگزوز ژنراتور گازسوز با دو منبع ( دوجداره در داخل هم ) صورت می پذیرد که با عبور گازهای حاصل از احتراق به داخل منبع و برخورد به آن سبب کوبش صدای موتور گردیده است. ولیکن دمای گاز اگزاست در مولدهای گازسوز بالاتر است.برای کاهش تراز شدت صوت ( مفهموم عامه : دسی بل) در قسمت اگزاست ازانباره اگزوز استفاده می شود .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن