اگزوز ماشین، انواع مختلف با صداهای مختلف دارد

همچنین استفاده از این کابین ها موجب می شود از ورود گرد و غبار به داخل قطعات جلوگیری شود که این امر باعث میشود

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

همچنین استفاده از این کابین ها موجب می شود از ورود گرد و غبار به داخل قطعات جلوگیری شود که این امر باعث میشود طول عمر دستگاه افزایش پیدا کند که بدیهی است به دنبال این امر شاهد بهره وری بیشتر این دستگاه خواهیم بود.

این موضوع، توسط افرادی که تجربهی رانندگی با آریزو 6 را داشتهاند، تأیید شده است. در بحث طراحی، نمیتوان ایراد خاصی به آریزو 6 گرفت.

روغنموتور ممکن است از نظر رنگ بسته به نوع استفاده شما از خودرو، کهربایی تا قهوه ای تیره باشد. اندازه کوچک حسگر (روزه M12) در کنار غلاف محافظ جمع و جور حسگر امکان نصب آن بر روی هر نوع اگزوز باریکی را فراهم می کند.

اگزوز حرفه ای موتور سیکلت. بین مانیفولد اگزوز و سر موتور واشر منیفولد قرار دارد. تاکنون پروتوتایپهایی از این کوپهٔ جذاب ایتالیایی در حال آزمایش رؤیت شدهاند که ایدهٔ نسبتاً خوبی از ظاهری کلی خودرو در اختیار ما قرار دادهاند اما بااینحال پوششهای استتاری مانع از تشخیص جزئیات طراحی آن هستند.

برای حل مشکل اشغال فضای زیاد ، بعضا هدرزها را به شکل زیر می سازند ، در این مدل هدرزها ، لوله ها ، به صورت پیچ و خم دار ، به صورتی فشرده قرار می گیرند تا فضای طولی کمتری اشغال شود ، اگرچه فضای کلی اشغال شده در این هدرزها نسبت به هدرزهای ساده تغییر چندانی نکرده ولی آن چیزی که در خودروها معمولا اهمیت بیشتری دارد ، اشغال فضای طولی کمتر می باشد.

در ویدئوی زیر مشاهده خواهید کرد که فرد چگونه مقداری از کاتالیست ضایعاتی خودرو را - که بیشتر به صورت خاک است - در اسیدنیتریک و سپس تیزاب سلطانی حل می کند تا بتواند محلول را با کلرید قلع آزمایش کند و بفهمد که آیا در کاتالیست ها، پالادیوم، پلاتین و رودیوم وجود دارند یا خیر.

با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی حاکم در کشور هم نباید برای مدلهای موجود در کشور قیمتی بیش از 90 تا 130 میلیون تومان را متصور شد که در این بازه قیمتی میتوان رقیبانی همچون هوندا سیویک، تویوتا کرولا، مزدا 3، هیوندای الانترا، رنو فلوئنس و کیا سراتو را در نظر گرفت و با این وجود میتوان به موفقیت این محصول همچون پیشینان آن در بازار ایران امیدوار بود.

این خودرو، البته در مقایسه با سدانهای کرهای دست دوم، نظیر مدلهای ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ هیوندای سوناتا و کیا اپتیما یا حتی هیوندای النترا و کیا سراتو، برتری خاصی ندارد.

خدمات پس از فروش و گارانتی مدیران خودرو هم در مقایسه با دیگر برندهای چینی حاضر در بازار ایران، راضیکننده است.در فضای داخلی، آریزو 6 فراتر از سدانهای چینی موجود در بازار ایران خواهد بود. مرکز فروش چادر لیفان X60 با بهترین کیفیت و قیمت فوق العاده مناسب.

این مساله سبب شده که حتی برخی از خودروهای عضلانی معروف مثل فورد موستانگ و شورولت کامارو که تا چند سال پیش فقط با موتورهای حجیم ارایه می شدند، اکنون با موتور چهار سیلندر توربو نیز تولید شوند.

آخرین مطالب