اگزوز ماشین، انواع مختلف با صداهای مختلف دارد

نصب هر دیوار صوتی بسته به طول آن گاه تا 1.5 میلیارد تومان هزینه می برد این در حالیست که بزرگراه های شهر از جم

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

نصب هر دیوار صوتی بسته به طول آن گاه تا 1.5 میلیارد تومان هزینه می برد این در حالیست که بزرگراه های شهر از جمله بزرگراه شهید همت نیازمند نصب دیوار صوتی است .

هنگامی که لوله سوراخ سوراخ شده را در پشت جلد پشتی خاموش کننده قرار دهید، می توانید از ترموژیک استفاده کنید، برای مهر و موم، اگر به عنوان مثال لوله سوراخ شده بر روی پیشانی پوشش پشتی نشسته است، آزادانه (با شکاف).

رشیدی تاکید می کند: استاندارد آلودگی صوتی پایتخت نیازمند بازنگری است چرا که منابع انتشار آلاینده صوت و نحوه انتشار و میزان آنها به مراتب نسبت به گذشته تغییر کرده لذا باید استاندارد آلودگی صوتی بازنگری شده و برای کاهش الودگی صوتی برنامه عملی تدوین شود تا دستگاه ها براساس ضوابط تعیین شده در برنامه در جهت کاهش الودگی صوتی اقدام کنند.

بر اساس قوانینی که در سال 2002 توسط 15 عضو اتحادیه اروپا به تصویب رسید تا سال 2007 باید تمامی شهرهای دارای جمعیتی بالغ بر 250 هزار نفر، جادههایی با میزان تردد بیش از 6 میلیون خودرو در سال، ریلهای قطار با تردد بیش از 60 هزار قطار در سال و فرودگاههایی با بیش از 50 هزار پرواز در سال بایدنقشههای صوتی داشته باشند و تا سال 2008 باید در طرحهای تفصیلی خود این نقشهها را در جهت کاهش آلودگی صوتی استفاده کنند.

در تهران نیز نقشه های صوتی برای مناطق 1،2،3،4،6،7،8،9،10،11،12و13 در سالهای گذشته و تهیه نقشه های صوتی برای مناطق 5 ،17 و 18 در سال جاری تهیه شده است که بر اساس آن تعدادمراکز آموزشی خارج از حد استاندارد در 12 منطقه نامبرده 761 است .

سادهترین و ملموسترین عارضهای که صدای آزاردهنده برای انسان به ارمغان میآورد، کاهش قدرت شنوایی است،از دیگر اثرات ناطلوب سر و صدا ناراحتی عصبی، خارش، انعقاد رگهای خونی، سکته قلبی ، فشار خون بالا ، سردرد، کج خلقی، سوء هاضمه، زخم معده، بینظمی بیوشیمیایی و سایر عوارض را میتوان نام برد.

این نوع موتور نیز برای اولین بار در سال 1896 میلادی توسط کارل بنز ساخته شد و در سال1923 شرکت بیامو آلمان، موتور باکسر دو سیلندری 500 سی سی را ساخت که روی موتور سیکلتهای ساخت این شرکت نصب میکرد که با هوا خنک میشد.

او ادامه می دهد: برنامه جامعی که برای کاهش الودگی هوا تدوین شده و راهکارهای کاهش الودگی هوا در ان تاکید شده برای کاهش الودگی صوتی پایتخت نیز باید برنامه جامع تدوین شود راهکارها و منابع کاهش آلودگی صوتی در آن لحاظ شود و به مرحله اجرا در آید .

اونی که من گفتم راه برای کیپ که نیست هیچ. از دیگر پیشنهادات رشیدی برای کاهش آلودگی صوتی در پایتخت است . 3- مهمترين منبع آلودهكننده در خودروها اگزوز ميباشد كه حدوداً %60 كل آلودگي ناشي از خودرو را در برميگيرد و تحقيقات وسيعي در كاهش آلودگي از خودروها را به خود اختصاص داده كه در حال حاضر سيستمهاي مختلفي براي كنترل آلودگيهاي ناشي از اگزوز مورد استفاده ميباشند.

از نظر هدایت و سواری، کامارو اصطکاک کافی را دارد و رانندگی با آن بسیار هیجان انگیز است و به ندرت از خط اصلی خود منحرف می شود. محصولات شیلنگ فلزی شامل شیلنگ روغن و مکش ، شیلنگ بخار ، شیلنگ سندبلاست ، شلنگ مکش اسیدی و قلیایی ، شیلنگ خوراکی ، شیلنگ دمنده اکسیژن و انواع شیلنگ های مخصوص شکل می باشد.این در صنایع ماشین آلات ، شیمیایی ، نفت ، متالورژی ، صنایع غذایی و سایر کاربردهای گسترده ای دارد.

آخرین مطالب