اگزوز - لوازم یدکی ماشین سنگین

چنین مشکلی به بسیاری از رانندگان کمک می کند، زیرا آنها به خوبی می دانند که با بنزین شوخی نمی کنند. بسیاری از

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

چنین مشکلی به بسیاری از رانندگان کمک می کند، زیرا آنها به خوبی می دانند که با بنزین شوخی نمی کنند. بسیاری از رانندگان به این وضعیت آشنا هستند، زمانی که هنگامی که موتور لوله اگزوز راه اندازی می شود، بنزین بوی می دهد مانند بنزین یا بوی او وارد داخلی خودرو می شود.

بوی بنزین از صدا خفه کن می آید و بسیار راحت برای سوار شدن ماشین نیست؟ برای جلوگیری از پارگی تسمه توصیه می شود آن را حتماً در زمان اعلام شده تعویض کنید. اگر موتور به خوبی گرم شود، بنزین تبخیر می شود و تاثیر منفی نفت ندارد.

کلیپ صدای اگزوز با بک فایر به زودی در ادامه همین پروژه ارسال می کنیم. اغلب در اتومبیل های داخلی برای حدود 3-5 سال عملیات، مخزن گاز تبدیل به یک غربال می شود.

اما وظیفه اگزوز محدود به انتقال گاز های حاصل از احتراق و واکنش های شیمیایی داخل موتور به بیرون ماشین نیست بلکه در این بین، وظیفه کاهش آلایندگی دود و همچنین کم کردن صدا را نیز برعهده دارد. در چنین مواردی، لازم است که به طور مستقل اقدامات لازم را انجام دهیم یا یک ایستگاه خدمات برای تشخیص را رانندگی کنیم.

اگر چنین مشکلی شناسایی شود، اولین چیزی که باید انجام دهید این است که کل بدن ماشین را از هود و به آن بازرسی کنید مخزن سوخت. سپس اولین چیزی که باید انجام شود، شمع ها را باز کنید و سعی کنید درک کنید که در آن سوخت سیلندر سوختگی نمی کند و در کنار جمع کننده اگزوز می رود.

گاهی اوقات این اتفاق می افتد که آجیل خط سوخت تغذیه سوخت تامین آجیل به کربورتر. اما مشکل دیگری به این مشکل اضافه می شود - مصرف سوخت افزایش می یابد. گلویی پژو 405 اولین قطعه از سیستم اگزوز خودرو است که مستقیما به موتور متصل می شود در قسمت اتصالی به موتور یک واشر نسوز گرد(سیمی) که واشرگلویی اگزوز نام دارد به همراه دوپیچ ومهره فنردار مخصوص برای اتصال گلویی به موتور تعبیه شده است که معمولا درهنگام تعویض گلویی این واشر وپیچ و مهره ها تعویض می شوند.

اگر خودروی شما داری سيستم Abs است، اين مساله عادی است ولی در غير اين صورت اين يک مشکل است. اما حالا شاهد ارتقا آن تا ۲۰ اسب بخار در جگوار F-Type Sport 400 2018 هستیم.

مهندسان مکانیک میتوانند از یک تویوتا لندکروز قدیمی، نیسان بسازند، آن را به پرادو جدیدتر یا لکسوس ارتقا دهند. محل نشت بنزین یک پلاگین جرقه مرطوب یا مربی را نشان می دهد.

از سال 2010 ، کارت های گرافیک با فن های محوری یا یک فن گریز از مرکز که به نام فن دمنده ، توربو یا قفس سنجابی نیز شناخته می شود ، منتشر شده است. تومدل های ۸۸تا۹۲همشون مشکل اویل ماژول دسته موتوروداشتن که این ایرادات در سری های۹۳ببعدبرطرف شد.

به ندرت چمبر یکی از آنها را می سوزاند دریچه های اگزوز در محفظه احتراق از آنجا است که مخلوط سوخت هوا به لوله اگزوز می رود. لازم به یادآوری است که هر دو بنزین خود و جفت های او مواد منفجره هستند، و با چنین چیزهایی شگفت انگیز است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن