اگزوز - لوازم یدکی ماشین سنگین

2.6 لیتری مشکی Sportline شامل صندلی های Recaro با درج قرمز و لوله کشی قرمز ، تکیه گاه های عقب ، تزئینات فیبر

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

2.6 لیتری مشکی Sportline شامل صندلی های Recaro با درج قرمز و لوله کشی قرمز ، تکیه گاه های عقب ، تزئینات فیبر کربن ، تعویض دنده Sportline ، فرمان اسپرت ، برف پاک کن چراغهای جلو ، لاستیک های با مشخصات کم ، هشت رینگ بلندگو و سیستم تعلیق تنظیم شده Sportline که به هندل محکم تر می افزاید و ماشین را یک چهارم اینچ پایین می آورد.

مقرون به صرفه نبوده و تعویض موتور استاندارد با گونه 2.0 لیتری گروه Psa نتایج به مراتب بهتر و ارزانتری را خواهد داد. البته نیروهای مسلح کشورمان در سالهای جنگ تحمیلی نیز فعالیتهای خودکفایی را در برخی قسمتها انجام داده بودند، اما پس از پایان جنگ فرصت بسیار خوبی ایجاد شده بود تا این کار را به صورت بهتر و کاملتر انجام دهند.

شدت این تحریمها به قدری بود که آمریکا حتی تسلیحات و تجهیزات خریداری شده را هم به ایران تحویل نداد و پس از آن با حمایت از صدام جنگ هشتساله را به کشورمان تحمیل کرد. به همین دلیل هم به سوی خودکفایی دفاعی و نظامی در حوزههای تسلیحاتی و تجهیزاتی رفت.

کارهای مهمی که اجرای آنها باعث شد تا نیازمندی ایران در حوزههای تجهیزاتی و تسلیحاتی از صنایع خارجی از بین برود. صدام که به خیال خود قصد داشت تا ایران اسلامی را با پشتیبانی قدرتهای شرق و غرب در ۷ روز تصرف کند، نه تنها نتوانست کاری از پیش ببرد بلکه در یک نبرد فرسایشی رو به زوال رفت و پس از ۸ سال مجبور به پذیرش قطعنامه شد.

پیمان ساکی در پاسخ میگه :سلام دونه ای چقدر۱۳ مرداد ۹۸احمد دهمرده :سلام کیلوی چند میخوای اگه قیمت خوب بخوای برات میفرستم۱۲ مرداد ۹۸احمد دهمرده :سلام حدود 20 کیلو کاتالیز دارم و چندتا انباری اگزوز به بالاترین قیمت پیشنهادی میفروشممحمد شنس در پاسخ میگه :اگر موجود دارید بامن تماس بگیرید۱۸ تیر ۹۸محمد همتیان :سلام تعداد100تا 10000000عدد کاتالیزور وخاک خریدارم از تمام شهرستانها سلمان بلوچی در پاسخ میگه :قیمت پیشنهادیتون برای هرکیلو چقدر هست۲۷ خرداد ۹۸بهزاد قنبری :سلام من یک خریدار واقعی کاتالیزور میخوام با اون کار کنم کسی هست بهم زنگ بزنه ممنونمفرید علم روش در پاسخ میگه :سلام اگه خریدار از تهران خواستید در خدمتمامیر غفاری در پاسخ میگه :دوس عزیز کیلو چند میگیری برات ماه به ماه بیارم از شهرستان۲۷ خرداد ۹۸سعید فرهادی :خریدار کات و خاک تهران-مشهد-اهواز-اصفهان-شمالمحمود صاوق زاده در پاسخ میگه :کیلو چند خاک بر میدارید۲۰ اردیبهشت ۹۸صدیق خانی :خریدار واقعی خاک کاتالیز به صورت مداوم با بالاترین قیمتمحمد زیلابفرد در پاسخ میگه :سلام خسته نباشید قیمت کاتالیز اگزوز پژو405 چند لطفا زودترجواب بدین ممنون میشم۱۵ اردیبهشت ۹۸محمد جواد :سلام اگزوز سازم گاتلیز پرایدی خاکی پژو سیمی وخاکی دارم خریدار تماس بکیره۱۲ اردیبهشت ۹۸رضا یزدی :با سلام حدود 5کیلو خاک کاتالیست دارم به بالاترین پهشنهاد فروشنده هستم98/02/12 خاک ماشینهای خارجی هستمحمود رضایی در پاسخ میگه :س اقای یزدی چند گفتی۶ فروردین ۹۸رسول معین الدینی :سلام .فروشنده خاک کاتالیست در مشهد هستم .تا تاریخ 8 /1 0/ 98 به قیمت روز فقط لطفا خریدار واقعی .بهزاد حيدرى در پاسخ میگه :سلام من خريدار هستم به بالاترين قيمت۲ اسفند ۹۷رحیم کرمی :سلام دوستان کاتالیست های پالادیم دار رو با قیمت خوب خریدارم.

آیا اگزوز برتر و نقش آن در هوای پاک، آسمان آبی و زمین سبز را می شناسید؟ شتاب بالا، قابلیتهای دینامیکی خوب، سازگاری با محیط زیست و مصرف سوخت پایین از ویژگیهای این خودرو به شمار می رود.

ایران اسلامی که به سلامت، اما با سختیهای فراوان از گردنه جنگ تحمیلی عبور کرده بود، نیاز داشت تا قدرت دفاعی خود را بازیابی کند. بعد مقارنة دقيقة , تم تحديد محطة التكسير المتنقلة لمجموعة GM Industrial Technology Group أخيرًا.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن