اگزوز تیبا - یدک ماشین اراک

ما در این بخش می خواهیم تا برای اشنایی بیشتر شما با این سیستم نگاهی را به چگونگی عملکردها، اجزای اصلی ژنراتور

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

ما در این بخش می خواهیم تا برای اشنایی بیشتر شما با این سیستم نگاهی را به چگونگی عملکردها، اجزای اصلی ژنراتور و چگونگی اینکه ژنراتور به عنوان منبع ثانویه نیروی الکتریکی در کاربرد های مسکونی و صنعتی عمل می کنند را داشته باشیم پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

يکي از بالاترين مزاياي اين خودرو کروز کنترل روي فرمان هستش که بسيار عالي و دقيق عمل ميکنه و واقعا بي نظيره. کشش خودرو در سربالایی ها کاملا راضی کننده بود.بلوار خلوتی را انتخاب می کنیم و شتاب صفر تا صد را در عدد ی بین 7.5 تا 8 ثبت می کنیم که از لحاظ عددی شاید به چشم نیاید اما کاملا راضی کننده است.در سر پیچ ها و مانور ها هندلینگ به کمک توانایی جابجایی زاویه تا 2.5 درجه در چرخ عقب،محشر است.اما در تست انتقال ناگهانی وزن خودرو از طرفی به طرف دیگر همان اشکال در کم هوشی تعلیق سری 7 را مشاهده کردم.برای مثال اگر در حال تعویض خطوط بین باند 3 و 1 و یا پیچیدن سریع پیچی به شکل اس باشید وزن خودرو به همراه اتاق در مرحله ی بعدی و با فرمان به جهت مخالف کاملا روی یک طرف اتومبیل خم خواهد شد.البته خودرو به هیچ وجه پایداری خود را از دست نمی دهد و کاملا تحت فرامین شماست.نکته ی بعدی فعال شدن زود هنگام ترمز ABS بود که با کمی فشار کوچک روی پدال ترمز صدای خرخر سامانه ی ضد قفل به سرعت به گوش می رسید.فرمان خودرو ،خوش دست بود اما با وجود کمی خستگی در آن به لذت فرمان سری 3 نبود.در شتاب گیری کمی صدای غرغر اگزوز به همراه سوت زیبای توربو شارژها شنیده می شد.

و یا گاز طبیعی کار می کنند. تشدید کننده در ساختار اگزوز ، ارتعاشات صوتی را که در اثر صدای بلند بوجود می آید ، خنثی (از بین می برد) گازهای خروجیاز محفظه احتراق از نظر ساختاری ، رزوناتور یک دستگاه چند جزئی است که جریان گاز از طریق آن عبور می کند.

و همچنین که موتور های اصلی دوگانه سوز هم می توانند که باشند یعنی این که هم می توانند با دیزل و هم می توانند با گاز کار کنند. اما با این وجود باز هم نیاز است تا چندین فاکتور را در ذهن داشته باشید که ما در این بخش به مهم ترین موارد رسیدگی می کنیم و آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

به طور مستقیم و متناسب با حداکثر توان خروجی سیستم اندازه موتور هم عرضه شده است. درباره این سیستم باید بگوییم که به وسیله ژنراتور می توان که انرژی مکانیکی که از منبع بیرونی به دست امده است را به عنوان خروجی به انرژی الکتریکی تبدیل کرد.

مهم ترین نکته درباره ژنراتور ها این که درک این موضوع بسیار مهم است که بدانیم که ژنراتور واقعا انرژی الکتریکی را خلق نمی کند بلکه در واقع آن ها با استفاده از انرژی مکانیکی برق را به عنوان خروجی سیستم تولید با ایجاد حرکت و تولید بار الکتریکی در سیم سیم پیچ ها در مدار الکتریکی ایجاد می کنند که در واقع این جریان توسط ژنراتور شارژ الکتریکی جریان الکتریکی عرضه شده است.

یکی از مهم ترین قسمت های ژنراتور موتور است زیرا که این قسمت منبع ورودی انرژی مکانیکی به موتور ژنراتور است. فیلتر هوا از صدا خفه کن ورودی جدا شده و در کمترین قسمت گرد و غبار - زیر صندلی قرار داده شده است.

در خودروهایی که دارای سیستم خنک کنندگی قوی هستند سفت بودن سوپاپ باعث از کار افتادن زود هنگام فن رادیاتور میشود. با درک کار پمپ آب می توان که باعث جریان آب می شود مکانیسم ژنراتور را فهمید که پمپ واقعا آبی را ایجاد نمی کند و فقط آب را جریان می دهد.

را داشته باشيد و خانواده در ماشين حضور داشته باشند شايد صداي منبع باب ميل افراد خانواده نباشد. در ژنراتور های مدرن که کار آن ها معمولا بر مبنای القای الکترو مغناطیس کشف شده که این نوع سیستم در سال ۱۸۳۱ توسط مایکل فارادی می باشد.

این قطعه با وجود داشتن ساختاری بسیار ساده دارای ویژگی های بسیار مهمی در موتور سیکلت است. توجه داشته باشید که این مورد لزوما 100% نشانه خرابی کاتالیزور نیست ولی در صورت مشاهده این مشکل می توان به خرابی کاتالیزور مشکوک شد.

آخرین مطالب