2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

این منبع تاحدودی صدای کوبش را از خروجی اگزوز حذف خواهد کرد. همانگونه که اگر انبار اگزوز خودرو حذف شود صدای وح

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

این منبع تاحدودی صدای کوبش را از خروجی اگزوز حذف خواهد کرد. همانگونه که اگر انبار اگزوز خودرو حذف شود صدای وحشتناکی تولید میکند. اما اگر در جهت خلاف عقربه های ساعت شروع به چرخش کند، اگزاست دمنده خواهد بود که اکثرا در مجتمع های مسکونی در بخش راه پله ها جایگذاری می شود .

در صورتی که موتور ژنراتور شما در محیط باز می باشد حتما یک اگزوز با درپوش باران گیر از تولید کننده بخواهید تا از ورود آب به اگزوز جلوگیری کند .

تصاویر اعلام نحوه فعالیت ستاد ترخیص موتورسیکلت از روز شنبه مهلت موتورسیکلتسواران برای خرید بیمه شخص ثالث تا پایان فروردین قیمت موتور سیکلت در سال ۹۹ تصادف خودرو با موتورسیکلت در مشهد پنج مجروح داشت واردات موتور سیکلت از هند کاهش ۱.۵میلیون تنی آلایندگی با روی کار آمدن موتورهای برقی موتورسیکلتهای برقی به بازار میآید بازگشت موتورسیکلتسازان به قانون هوای پاک آخرین اخبار از صدور گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان برنامه شهرداری تهران برای ۱.۵ میلیون موتورسوار تهرانی تعداد خودروها و موتور سکلیت های ایران چقدر است؟

این شرکت در صورت درخواست می توانند اگزوز رو به صورت ورودی مستقیم یا نود درجه بسازند در نتیجه برای سهولت کار مشخص کردن نحوه نصب در تعیین ورودی اگزوز موثر خواهد بود .

مکان نصب اگزوز در انتخاب نوع اگزوز و میزان کاهش صدا موثر خواهد بود .مکان شما مسکونی ,ادارای یا صنعتی است ؟ 3. اگزوز را عمودی یا افقی نصب خواهید کرد ؟ وظیفه منبع اگزوز خفه کردن صدای خروجی دیزل ژنراتور میباشد.

در این نوع اگزوز اثری از طراحی خاص و عایق نیست و صرفا به دلیل حالت مخزنی که دارد صدای کوبش موتور را حذف میکند . سر و صدای خروجی از طریق عایق ، خنثی می شود. البته عایقی که در جداره این نوع از اگزوزه ها استفاده می شود علاوه بر بحث صدا ,دمای جداره بیرونی اگزوز را هم به شدت کاهش می دهد که تاثیر مهمی در کاهش دمای محیط خواهد داشت و البته که از انتقال حرارت اگزوز به تجهیزات جانبی موتور نیز جلوگیری خواهد کرد .

علاوه براین، تولید و خالص ­سازی فلزات گرانبها نیز دارای فرآیندی پیچیده، هزینه­ بر و مضر برای سلامت انسان می­ باشد.

برای کاهش نویز با فرکانس پایین در حد متوسط استفاده می شود. این روش برای کاهش امواج صوتی با فرکانس بالا استفاده می شود.

توضیح مشکل : روشن شدن موتور و حرکت آن بدون مشکل است ولی هنگامیکه سعی می کنید با سرعت ثابت حرکت کنید، موتور بد کار می کند. 1. همان طور که میدانید جنس منبع از آهن است به همین علت پوسیده شدن آن میتواند منجر به سوراخ شدن و خرابی اگزوز شود.

با روشن شدن موتور خودرو، سوپاپ EGR باز میشود به این معنی که بخشی از دود خروجی موتور با مسیر ورودی هوای موتور میرسد. سایلنسر اگزوز سه مخزنه با طراحی مخصوص خود باعث می شود برخود جریان خروجی اگزوز می شود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن