اگزوز تیبا - یدک ماشین اراک

همان طور که گرفتن آزمايش خون از بيمار براي تشخيص بيماري بسيار مهم است، در خودرو نيز یکی از راه های ساده و در

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

همان طور که گرفتن آزمايش خون از بيمار براي تشخيص بيماري بسيار مهم است، در خودرو نيز یکی از راه های ساده و در دسترس تشخیص عيب احتمالي، استفاده از دستگاه ها و تجهيزات پيشرفته ای است که گازهاي خروجي از اگزوز را به عنوان در دسترس ترين سيال مورد تجزيه و تحليل قرار می دهند.

در خودروهاي داراي توربوشارژر هم روغن سوزي غالبا به دليل خرابي واشر پره هاي توربو شارژر است که روغن از طريق اين پره ها به اگزوز راه پيدا كرده و در اثر دماي زياد اگزوز به سرعت می سوزد. از طرف ديگر در صورت بروز احتراق ناقص در موتور، گازهاي خروجي از اگزوز به رنگ های مختلفي در می آيند که هر كدام از اين رنگ ها نشانگر وجود نوعي ايراد در عملكرد موتور است.

در صورت خم شدن هر یک از این ها ، در سرعت های بالا لرزش را احساس خواهید کرد زیرا این خمیدگی باعث جابجایی زنجیر از یک طرف به طرف دیگر شده در نهایت این حرکت به لاستیک عقب منتقل می شود.

زیر ساخت ها به وجود می آیند. به دلیل اهمیت بالای ورود و خروج و گردش هوا در اتاق تمیز، استفاده از اگزوز فن ها در اتاق تمیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

نصب منیع های اسپرت را معمولا اگزوز سازی ها انجام می دهند.این نکته در نصب منبع اسپرت سایلنسردار برند لیزارو مهم است که حتما از جوش دادن میله به بدنه منبع خودداری کنید و با تسمه ی آهنی دور منبع را به بدنه خودرو متصل کنید.

دود سفید نشانه وجود نوعی بخار آب است و در عین حال میتواند نشان دهنده نشت مایع خنک کننده به داخل سیلندر باشد. از آنجاییکه این نوع نشت از تهویه مطبوع است، معمولا هیچ چیز برای نگرانی وجود ندارد. به طور كلی دود خروجی از اگزوز باید بی رنگ باشد که نتیجه صحیح کار کردن موتور خودرو است، اما در صورت به وجود آمدن مشکل و ایجاد خللی در عمل احتراق، دود اگزوز به سه رنگ تغییر می کند که عبارتند از آبی، سیاه و سفید.

دائمي: اگر موقع کم گاز يا پر گاز کار کردن، موتور به طور دائم دود کند، روغن سوزي ناشي از رينگ و پيستون يا متعلقات تنه سيلندر و سرسيلندر است، از جمله موردي که درباره گايد سوپاپ ذكر شد.

آسان است حدس بزنید که سریعتر سیلندرها از توسعه آزاد می شوند، سریعتر پر خواهد شد. در اين حالت معمولا روغن کم نمي کند و در موقعي که موتور پر گاز کار می کند دود قطع مي شود.

تا قبل از مراجعه به تعميرگاه و براي جلوگيري از بروز صدمات بيش تر بهتر است به صورت مرتب سطح روغن موتور توسط گژ روغن و در حالتي که موتور سرد است كنترل و در صورت كمبود، نسبت به سر ريز آن اقدام شود.

15 - هرگونه دخالت و دست کاری در دستگاه سرعت نگار تا خو گراف - در وسایط نقلیه عمومی . سایلنسر اگزوز دیزل ژنراتور (سایلنسراگزوز ژنراتور گازسوز) تا چه مقدار صدای ژنراتور را کاهش می دهد؟ اين دود آبي رنگ که بيش تر در خودروهايي با کیلومتر كاركرد بالا ديده می شود، بيش تر اوقات به خاطر نشتي روغن در مخلوط سوخت و هوا در اگزوز ظاهر می شود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن