انواع رنگ دود اگزوز؛ رنگ دود ماشین شما نشانه چیست؟

وجود دیزل ژنراتور از نوع تامین برق اضطراری در این بخش کمک های بسیار حیاتی را انجام داده است. بدین طریق می توا

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

وجود دیزل ژنراتور از نوع تامین برق اضطراری در این بخش کمک های بسیار حیاتی را انجام داده است. بدین طریق می توان نور و انرژی برق را به خانه ها، کسب و کارها، مدارس، بیمارستان ها، هتل ها و بسیاری از جاهای دیگر انتقال داد.

سالیان متمادی است که بیمارستان های نظامی، دولتی و خصوصی به تامین مولد قدرت صنعتی بسیار توجه می نمایند، تا در زمان های اضطراری از جمله وقوع بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله و طوفان بدون هیچگونه نگرانی برق خود را تامین کنند.

اگر بتوانييد سيني زير آن را هم باز كنيد كه چه بهتر.بعد زیر ماشين رو کنترل کنید.با توجه به اينكه آب رادیاتور ضد یخ داره و رنگ سبز داره ، اين رنگ مي تونه به پیدا کردن محل نشتی کمک کنه.

رقیق بودن روغن و ایجاد دود آبی: به علت استفاده از روغن غیر استاندارد و یا کار بیش از حد روغن و خارج شدن آن از حالت استاندارد ، روغن به محفظه احتراق راه پیدا می کند و در انجا می سوزد برای رفع این مشکل همراه توجه به استفاده از روغن موتورهای استاندارد و توجه به تعویض به موقع روغن طبق برنامه سرویس و نگهداری به کاربران دیزل توصیه می گردد.

این موارد منجر به پررنگ تر شدن نقش دیزل ژنراتور ها در صنعت فناوری اطلاعات گشته است. این گونه نیروگاه ها اصطلاحا نیروگاه دیزلی نامیده می شوند. با این وجود، مواقعی وجود دارد که این نیروگاه ها نیز دچار مشکلات فنی شده و این امر، منجر به کمبود برق و قطعی در شبکه توزیع می شود.

نیروگاه های برق را میتوان از مهم ترین مناطق یک کشور به حساب آورد. هم اینک تمامی مراکز فناوری اطلاعات و ارتباطات تامین مولد برق اضطراری را در اولویت برنامه کاری خود قرار داده اند.

وجود مولد های برق برای مراکز دیتا سنتر امر حیاتی محسوب می شود. وجود برق اولین امر حیاتی برای زنده نگهداشتن تمامی این تکنولوژی ها می باشد. تبدیل گاز ها به این مولکول ها سبب بی خطر شدن آنها برای هوای آزاد میشود.

برای مثال می توان به بانک ها و سیستم های توزیع شده اشاره نمود. سیستم های مخابراتی پل ارتباطی ما با سایر نقاط دنیا می باشند. شاید مینی از رقبای خود جلوتر نباشد اما شما میتوانید آن را به مانند یک خروس جنگی تصور کنید که میخواهد با هر رقیبی دعوا کند!

بزرگترین لاستیک برای کامیون عظیم با موتور دیزل بیش از 2،500 اسب بخار قادر به هولنج بیش از 300 تن در هر بار است. موتور دیزل بر روی آبی دارای قدرت و سرعت بالایی است. این موتور های دیزل عظیم با خروجی قدرت 90000 کیلو وات، به نوبه خود در حدود 60 تا 100 دور در دقیقه و 15 متر ارتفاع دارند.

در این مطلب ما شما را با این قطعه آشنا میکنیم و طریقه ساخت کیت اگزوز را به شما آموزش میدهیم، البته همچنان ضرورت سپردن این کار به یک متخصص را یادآوری میکنیم.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن