2021-5-16 صدای اگزوز ماشین پراید

این فیلترها در دوچرخه های ورزشی ساده تر هستند ، زیرا در دوچرخه های ورزشی سطح صدای بیشتری مجاز است. فضای بین پ

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

این فیلترها در دوچرخه های ورزشی ساده تر هستند ، زیرا در دوچرخه های ورزشی سطح صدای بیشتری مجاز است. فضای بین پوسته را پر کنید و لوله مورد نیاز متراکم تر است، سپس لرزش و نویز در طول سواری کمتر خواهد بود.

بدین ترتیب از تشکیل کریستال های یخی و یا یخ زدن کامل سوخت جلوگیری شده و سوخت به راحتی از فیلتر و لوله های سوخت رسانی عبور می کند. این گرمکن ها ممکن است در قسمت بالای فیلتر یا کنار قرار گیرند.

در برخی فیلترها که فاقد پیاله شیشه ای هستند یا بازدید پیاله آب گیر فیلتر به آسانی ممکن نیست، از یک سنسور الکتریکی هشدار دهنده وجود آب در پیاله فیلتر و سیستم سوخت رسانی استفاده می شود.

رسوبات و آب های موجود در سوخت، پس از گرفته شدن توسط فیلتر ها به علت سنگین بودن وارد قسمت پایین پیاله می شوند. 3. تعداد ۹ برنامه پخت: می توانید غذای مورد نظر را در فر بگذارید و با استفاده از برنامه های پخت موجود در فر آن را در ساعت مشخص و دمای مناسب بپزید.

هوایی که توسط موتور تنفس می شود حاوی گرد و خاک و ذرات معلق دیگری است که به تدریج با وارد شدن به داخل موتور، موجب آسیب دیدگی جدی آن خواهد شد (گیر کردن سوپاپ ها، خاک گرفتگی اطراف سوپاپ ها، خط و خراش دیواره سیلندر و پیستون ها و غیره).

اکثراً موتورهای تراکتور و ماشین های کشاورزی و صنعتی دارای یک پیش صافی در ابتدای ورودی هوای موتور هستند. این برقراری جریان الکتریکی لامپ هشدار گرفتگی فیلتر را در پشت داشبورد راننده روشن می سازد که در این هنگام باید نسبت به تعویض فیلتر ها اقدام کرد.

یا به کار انداختن این پمپ، جریان سوخت از طرف مکشی یا ورودی فیلتر کشیده شده و به داخل فیلتر و مدارسوخت رسانی پمپ می شود که باعث خالی کردن هوا یا هوا گیری سریع فیلتر سایر قسمت ها می گردد.

تطبیق و مقایسه ابعاد و اندازه گیری قطعاتی که شبیه هم بودند و گرفتن اختلاف اندازه آنها که این کار را به کمک آقای مهندس بهزاد لزومی انجام دادم .

این عمل پمپ کمکی به سریع روشن شدن موتور و کاهش آلاینده های خروجی کمک می کند. سنسور یا حسگر وجود آب، از طریق جریان الکتریکی باتری کار می کند و در پایین پیاله جمع آوری آب فیلتر نصب می شود.

این پیش فیلتر ذرات و ناخالصی های بزرگ سوخت را قبل از ورود آن به فیلتر اصلی جدا می کند. در برخی فیلترها، در قسمت ورود سوخت به فیلتر اصلی و در قسمت بالای آن، یک صفحه فیلتر کننده با قطر منافذ حدود ۱۵۰ میکرون تعبیه شده است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن