چگونه اگزوز ماشین سوت بکشد؟

در ایستگاه، هنوز شنی روی تانک نصب نشده و لذا می توان به صورت درجا تانک را روشن و در دنده های مختلف قرار داد.

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

در ایستگاه، هنوز شنی روی تانک نصب نشده و لذا می توان به صورت درجا تانک را روشن و در دنده های مختلف قرار داد. لذا نباید هیچ خطایی صورت بگیرد. یا شما زنگ بزنین فدایی۷ بهمن ۹۸حسین دهقانی :سلام بنده خریداری رو میخوام که با اون کار کنم در صورت قیمت خوب من کاتالیز از غرب کشور جمع میکنم لطفا کسی که خریدار واقعی هست پیام بده ممنونمفرید علم روش در پاسخ میگه :سلام اقای دهقانی خرید دارم کاتالیزور باقیمت مناسب خاک با دستگاه در خدمتم۷ بهمن ۹۸حسین دهقانی :سلام لطفا قیمت روز کاتالیز انواع خودرو رو برام بفرستین ممنونمعباس میرزای در پاسخ میگه :قیمت به روز خاک کاتالیزور میخاستم۲۴ دی ۹۸علی ویسی :مقدار زیادی خاک وکاتالیز دارم خریدار واقعی وهمیشگی میخوامفرید علم روش در پاسخ میگه :سلام خاکتونو بادستگاه بقیه بارتونم با قیمت خوب خریدارم در تهرانماهور محمدی در پاسخ میگه :سلام آدرستون کجاهستش خاک کاتالیزور هنوزفروشی دارین۱۱ دی ۹۸امین امینی :سلام 4 تا کاتالیزور دارم برای فروش به بالاترین قیمت داده میشه خریدار تماس بگیرهمحمود رضایی در پاسخ میگه :س امینی خوبی چند کفتی قیمت بده۸ دی ۹۸مصطفی کاربخش :سلام،قیمت کاتالیزور پژو پارس سالم با لوله چدنی کامل از روی ماشین باز کردم چنده میخام بفروشم؟

قبل از برجک گذاری و بعد از مونتاژ، بدنه تانک وارد ایستگاه تست استاتیک می شود. در این ایستگاه تمامی دیوارها ضد صدا هستند تا صدایی به بیرون نرود. بعد از اینکه تمام قطعات مونتاژ شد دستگاه خشک است و نمی دانیم سیستم ها در کنار یکدیگر درست کار می کنند یا نه برای همین تانک را به ایستگاه تست استاتیک می بریم تا آن را مورد ارزیابی قرار دهیم.

در بخش از بدنه، باک های کندویی وجود دارد که در عین حال که می توانند مخزن مهمات باشند در بین اینها سوخت جایگذاری می شود.

در برجک هم سیستم های پیش کرمگن، سیستم هیرولیک در سمت، سیستم لغزنده و سیستم هیدرولیک وجود دارد. سیستم لغزنده برجک بوسیله تعداد زیادی کابل و فشار برق قوی امکان چرخش 360 برجک را فراهم می کند. کامپیوتر روی صفحه خطا می دهد.

در کل، عملیات مونتاژ در حوزه زرهی در دو خط برای تانک و نفربر، مونتاژ موتور و تاسیسات در این خط ها انجام می شود. خوب ما یک موتور 12 سیلندر داریم که در دهلیز موتور نصب می شود.

در واقع میتوان آن را نمونه توسعه یافته موتور تریل دانست. FW-190A9: این نمونه اخرین نسخه تولید بود که در سپتامبر سال 1944 به پرواز در امد. راننده در بخش بسیار کوچکی باید کار سختی را انجام دهد و این افراد معمولا آسیب های جدی می بینند.

سوخت را از طریق سیستم های انتقال سوخت به دستگاه اضافه می کنیم و برای خروج دود هم مقری را ایجاد کرده ایم تا دود به خارج منتقل شود.

در خط مونتاژ هر گونه برگشت به عقب به معنای از دست دادن زمان است. در خط بازسازی نباید برگشت به عقب داشته باشیم.

البته جسارت نباشد، پياده رو هست اما در اختيار تعميركاران و ماشينهاي شخصي. شکل بدنه و مجرای تهویه مطبوع، که در آن باید همان باشد واقع شده است. تعدادی از عیوب خودرو و علل بوجود آمدن آن در ادامه ذکر می شود.

در واقع ساخت يك دستگاه خودرو مجموعه اي از تكنولوژي هاي فلزي، پلاستيك، شيميايي، لاستيك، پارچه و نساجي، عايق، شيشه، اكلترونيكي و متالوژي را در بر مي گيرد.

آخرین مطالب