چگونه اگزوز ماشین سوت بکشد؟

در اغلب موارد به همراه آب از لوله اگزوز، دود سفید رنگی خارج میشود که این مسئله به شما کمک میکند تا مشکل را را

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

در اغلب موارد به همراه آب از لوله اگزوز، دود سفید رنگی خارج میشود که این مسئله به شما کمک میکند تا مشکل را راحتتر تشخیص داده و نسبت به تعمیر خودرو اقدام کنید.

در صورتی که آب سر پیستون ها نیامده باشد، دیر روشن می شود و بد کار می کند. نشتی داخلی - کشف این مشکل ممکن است سختتر باشد و در اکثر اوقات، مشخص کردن محل دقیق آن بسیار دشوار است، زیرا شما نمیتوانید با چشمان خود ببینید که داخل موتور چه اتفاقاتی در حال رخ دادن میباشد.

روش پیرومتالورژی که بر پایه ذوب کردن و عملیات حرارتی می ­باشد، جهت بازیابی فلزات گرانبها در مقادیر فراوان استفاده شده که بازدهی قابل قبولی دارد.

بدنه کاتالیست های خودرو از از سرامیک یا فولاد ساخته می شود و در آنها علاوه بر پلاتین، پالادیوم و رودیوم مقدار قابل توجهی اکسید آلومنیوم، اکسید سریم، اکسید سیلیسیوم، اکسید منیزیوم، آهن، نیکل، مس و … تاریخچه خودرو در جهان همه اتفاقاتی را شامل میشود که عدهای علاقمند به خودرو شبانه روز تلاش کردهاند تا فضای رقابتی امروز صنعت خودروسازی در جهان رقم زده شود.

زیرا تعویض همزمان همه آنها هزینه زیادی نمیبرد، ولی این کار باعث میشود که یک شمع خراب به سایر شمعها آسیب نرساند. این چرخه چهار مرحلهای، به سرعت در موتور تکرار شده و موتور روشن میشود.

هدایت مایعات - هم مایع خنک کننده موتور و هم روغن موتور در داخل بلوک موتور و سرسیلندر مورد نیاز هستند و مسیرهایی در واشر سرسیلندر وجود دارند که به آنها اجازه میدهند بین سر سیلندر و بلوک موتور در گردش باشند.

در موارد خرابی شدید واشر سرسیلندر، وقتی مقدار زیادی مایع خنک کننده وارد سیلندر شود، میتواند موجب قفل هیدرواستاتیکی که به اصطلاح هیدرولاک می گویند شده و آسیب دائمی به موتور خودرو وارد کند.

سوپاپ ها آب بندی نشده است، در صورتی که سوپاپ ها نو باشند و یا به علت دوده و جرم گرفتن در تکیه گاه خود جزم نشوند، کمپرس خارج می شود.

آب بندی سیلندر - هنگامی که موتور در حال کار کردن است، فشار سیلندر در موتور بنزینی به راحتی میتواند به ۷۰۰ psi و در موتور دیزلی، تا ۲ هزار psi برسد.

به طور خلاصهطرز کار این سیستم بدین صورت بود که با انجام واکنش های شیمیایی گازهای سمی را به دی اکسید کربن وبخارآب تبدیل می کرد .نصب مبدل کاتالیتیکی از همین سال در سراسر آمریکا اجباری گردید و در اروپا نیز از سال1993 مورد بهره برداری قرار گرفت .

آخرین مطالب