چگونه اگزوز ماشین خود را تعویض کنیم؟

این مسلسل ها به دلیل قرار گرفتن در راستای مستقیم دید خلبان دقت بالای داشت .دارای یه لایه زره در زیر بدنه و دو

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

این مسلسل ها به دلیل قرار گرفتن در راستای مستقیم دید خلبان دقت بالای داشت .دارای یه لایه زره در زیر بدنه و دور موتور بود و بخش های از بدنه نیز زره بیشتری داشت. FW-190A3: این نسخه دارای موتور BMW-801D2 بود که دارای 1700 اسب بخار قدرت داشت و سوخت بیشتری حمل می کرد.

این نمونه دارای موتور بی ام دبلیوی 139 با 14 سیلندر که قدرتی معادل 1529 اسب بخار را فراهم می کرد . همانطور که میدانید قطعه ضروری در هر خودرو و هر وسایل نقلیه که وظیفه دارد گازهایی را که از سوختن مواد داخل موتور بر خودرو بیرون می فرستد اگزوز نامیده می شود اما اگزوز وظیفه محدود دارد که به انتقال گازهای حاصل از احتراق و همچنین واکنش های شیمیایی در داخل موتور به بیرون ماشین نیست بلکه در بین این وظیفه کاهش آلایندگی دود و همچنین کم کردن صدای خودرو رونیز بر عهده دارد حال می خواهیم که از اجزای اگزوز پراید با هم صحبت کنیم.

5. رزوناتور را سوار کنید. FW-190A2: این نسخه در اکتبر سال 1941 وارد خط تولید شد و تلاش برای اصلاح اگزوز برای کاهش دمایی تولید موتور بود . مورلی ، دیوید (28 اکتبر 1999). "بسته کوچک شادی مرسدس". یک واحد عملیاتی از این جنگنده تشکیل شد تا ارزیابی عملیاتی انجام شود ولی مشکل همچنان باقی بود و موتور دچار مشکل خفگی بود از طرفی به شکل عجیبی موتور جدید دارای گرمایی بالای بود و دمای سرسیلندر بسیار بالا می رفت.

فوک ولف تلاش کرد یک فن نیز برای کاهش دمای موتور کار بگذارد ولی مشکل موتور انچنان زیاد بود که حتی چند بار تا کنسل شدن کل پروژه 190 پیش رفت . تهویه مناسب و درست در رستوران وآشپزخانه بسیار مهم وحیاطی می باشد وکمک شایانی به جذب مشتری و کیفیت کار اشپزخانه و عمر مفید تجهیزات می نماید.اگزوز فنتولید اگزوز فنفن دمندهفن مکنده.

جنگنده فوک ولف 190 (که در مقاله با نام 190 خوانده می شود) پرنده ای دو باله و تمام فلزی بود که از دو ارابه جمع شونده زیر بالها بهره می برد.

FW-190V1 :نخستین نمونه ای که به پرواز درامد و چند پیش نمونه از ان نیز ساخته شد. بعد از چند پیش نمونه موتور با موتور ارتقا یافته BMW801 تعویض شد که 1539 اسب بخار قدرت داشت. موتور قبلی مشکلاتی داشت از جمله در ارتفاع بالای 2600 متر حرکت سریع دست گاز ممکن بود باعث خفه شدن موتور شود که مربوط به سوپر شارژ موتور می شد .

همچنین در پیش نمونه ها بعد شکل سکان عمودی تعویض شد و بدنه تقویت شد . به دلیل اینکه هنوز در این نسخه بال تقویت نشده بود دارای شش مسلسل 7.92 م م بود که یکی در ریشه هر بال و چهار عدد در جلوی شیشه کابین روی موتور که با ملخ هماهنگ شده بود تا گلول ها از میان ملخ ها رد شوند.

مسلسل 7.92 م م MG-17 دارای سرعت اتش 1200 گلوله بر دقیقه بود و هر مسلسل 500 گلوله حمل می کرد.

یکی از دلایل انتقال دو مسلسل از جلو به بال تاثیر گرمای مسلسل ها روی موتور و البته بلعکس بود .توپ MG151 دارای سرعت اتش 750 گلوله بر دقیقه بود و 250 گلوله برای هر توپ موجود بود. همچنین این نمونه دارای دو مسلسل 7.92 م م در درون بال، دو مسلسل جلو کابین خلبان و توپ 20 م م در ریشه بال.

کابین خلبان مستقیم پست موتور بود و هواپیما به سرعت 601 کیلومتر در ساعت نیز در وزن سبک دست می یافت . هواپیما دارای یک موتور شعاعی BMW801 بود.این موتور دارای یک شبکه گردش روغن برای خنگ کردن موتور بود .

آخرین مطالب