واژه هدرز در تبلیغات زیاد به چشممان خورده است

هدرز یک سیستم کارآمد برای بدست آوردن اسب بخار است. نام RR که برای این سری از موتور سیکلت های HONDA به کار می

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 26 شهریور 1400

هدرز یک سیستم کارآمد برای بدست آوردن اسب بخار است. نام RR که برای این سری از موتور سیکلت های HONDA به کار می رود مخفف Race Replica هستش که معنی آن نسخه ریسینگ هست و ازهمین موضوع شما به درک این خواهید رسید که کمپانی بر روی قوای ریسینگ این موتور سیکلت تاکید داشته تا جایی که نام این موتور سیکلت به این نام گذاشته. پس از پوشیدن لباس کامل موتور سواری و به سر گذشتن کلاه کاسکت ریس که همین لباس های مخصوص برای خودش داستان داره، قطع کن را فعال می کنیم تا سوخت وارد انژکتور شود و سپس استارت این موتور سیکلت را فشار می دیم. در آخر هم بايد بري سراغ چيپ تيون که البته تو اين قسمت اختلاف نظر زياده که کردوم بهتر هستند ولي اگر سوپرچيپ خواستي بزني سراغ نسخه کپي ها نرو. تو هدرز خالي ٢-٣ اسب ولي با تيونينگ كامل فكر ميكنم بيشتر بشه تفاوت اينطور نيست؟ اما اگر دنبال صدای اسپرت هستید حتما منبع رو با مدل مستقیم عوض بکنید مال خود 405 هم خوبه تراکم سوراخ هاش هم بد نیست اما طول تروی اش کمه17-18سانتی میشه!

بعد از اين هم کيت اگزوز بنداز اما با توجه به بودجت يا بايد بگردي سوپراسپرينت دسته دوم گير بياري که باز هم فکر نمي کنم ارزون بيافته برات، اما يه هدرز ايراني هست که کيفيتش واقعا خوبه و هيچي از سوپراسپرينت کم نداره به اسم Engine Arts از اون مي توني بگيري. بعد مي توني بري سراغ فيلتر جايگزين K&N و شمع ايريديومي. در همین راستا یک شاسی لوله ای به اتاق خودرو افزوده شد تا استحکام پیچشی خودرو افزایش یابد و در مرحله بعد هم اصلاحاتی در مجموعه تعلیق با استفاده از قطعات افترمارکت فورد ماستنگ صورت پذیرفت. همانطور که گفته شد سیستم ترمز در این خودرو نیز دستخوش تغییراتی شده و به اصطلاح تقویت شده است، اما به دلیل اینکه ترمز پراید در قسمت عقب به صورت کاسهای بوده و تنها چرخهای جلو از ترمز دیسکی بهره میگیرند، نباید توقع ترمزگیری قوی را از آن داشته باشید. و سوم 206 به صورت فابریک 12-13 اسب بخار از ریو قوی تر هست و برای همین با آپگرید یکسان 206 افزایش قدرت بیشتری نسبت به ریو خواهد داشت .. برای مثال فقط با آپگرید منبع اگزوز بر روی جنسیس حدود 20 اسب بخار قدرت افزایش پیدا می کنه !

ماستنگ به عنوان یکی از اولین خودروهای کامکپت اسپرت آمریکایی که به “پونی” معروف شدند، فلسفهای عمیق و بسیار زیرکانه در پس چهرهاش داشت. طراحی خاص و سطح صیقلی هدرزها که معمولا از جنس فلزاتی چون فولاد، استیل و آلیاژهای بسیار گران قیمت ساخته میشوند به خروج سریع و پر فشار گازهای سوخته شده حاصل از احتراق یاری می رساند و به تنهایی در حدود ۵ تا ۱۰ درصد به قدرت و گشتاور تولیدی پیشرانه خودروهای معمولی می افزاید. معمولا مانیفولدها فابریک از چدن ساخته می شود که دارای ابعاد کوچک و جمع و جور هستند که این مساله باعث راحت جای دادن اون در محفظه موتور میشه. لوله های به کار رفته در ساخت این کیت ها، معمولا قطور و نرم هستند تا مانع افت فشار هوایی که جریان دارد، نشوند. برای کیت تسمه از فولی های آلومینیومی استفاده شد که تا با وزن سبک خود ، موتور بازده بهتری داشته باشد . و فروش میشود و همچنین تیپ فول آپشن آن که همان تیپ SE است با قیمتی حدود ۱۸…

ولي براي باقي قسمت هاش بايد صبر کني چون هنوز بقيه رو نساخته، حدود يک ماه ديگه ميد پايپ رو هم مي سازه و تا قبل از مهر هم منبع رو مي سازه. یکی از قابلیت های این ECU از قبل تنظیم بودن آن است. اولین فورد موستانگ شلبی GT500 به حراج گذاشته شد فورد موستانگ شلبی GT500 با کد شاسی ۰۰۱ به عنوان نخستین نمونه تولیدی از این اسطوره نوظهور به حراج گذاشته شد تا کلکسیون کلکسیونرها را مزین کند. فیلتر هوای بنز لاکچری کابین به عنوان بخش مهمی از عمکرد گیربکس خودرو و امنیت خودرو نیست. این دفعه برای دوستان عزیز پرشین موتور یک دستگاه موتور سیکلت اسپرت Honda CBR 600 RR مدل 2005 را مورد بررسی قرار خواهیم داد و دلیل این اتفاق از تیتر این مقاله معلوم هستش این موتور سیکلت در تمامی مسابقاتی که شرکت کرده عنوان 1 را به خود اختصاص داده و تا حدودی او و راکبش شناخته شده ترین ها در کشور هستند. عجیب است کسی که اطلاعی از هدرز نداره محکم و بدون تردید میگوید مسخره است.این سایت اپارات پر است از اطهار نطرهای بی پایه و اساس.هدرز و هاوارد به قطعات اگزوز ساخته شده از استیل گفته میشود.هدرز چند راهه(منیفولد)خروجی از موتور است و هاوارد مابقی اگزوز شامل انباره میانی و انتهائی است.بدلیل سطح صیقلی و طراحی ویژه دود را سریعتر خارج میکند در نتیجه قدرت و کارائی موتور حداقل تا 10درصد افزایش میابد یعنی تیپ2 75 اسب بخاری حداقل میشود82/5 اسب بخار .این روش ساده ترین روش افزایش قدرت است بدون دستکاری در موتور.ممنون که زحمت کشیدیدوتجربه خودتون را مجانی در اختیار دیگران گذاشتید تا راحت تر تصمیم بگیرند.اتفاقا سایت در این زمینه ها شدیدا فقیر است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن