اگر این نشتی از میل لنگ و واشر اون باشه باعث میشه که روغن به همه جا پاشیده بشه ومقداریش بر روی منیفولد بریزه و بسوزه.
اگر نشتی از سوپاپ ها باشه یا قالپاق های سوپاپ باشه تمام روغن وارد اگزوز شده و بلافاصله بخار میشه. به جای ان، ینکو نواهای سوپراسپرت 396 را سفارش می داد و خود انجین 427 به قدرت 425 اسب بخار را به روی انها نصب میکرد.
پیستون های آهنگری شده را با استفاده از لقمه های آلومینیوم آلیاژی می سازند. پس اگر آلودگی فیلتر بنزین با چشم دیده میشود و یا مطمئن هستید در ۱۰ تا ۱۵ هزار کیلومتر اخیر فیلتر بنزین خود را عوض نکرده اید، در اولین فرصت به تعویض آن اقدام کنید.
7-بوی کاغذ سوخته: اگر هنگامی که شما دنده ها رو عوض میکنید و در همه حال این بو وجود داره دلیلش میتونه از صفحه کلاچ ماشین باشه که در حال از بین رفتن هست و به اصطلاح در حال سوختن هست.
ویا از پدال زیاد استفاده میکنید. هوای اطراف ما دارای ۷۸درصد نیتروژن و ۲۱درصد اکسیژن است و به این ترتیب در زمان ورود هوا به موتور خودرو در مرحله مکش، حجم زیادی از این دو گاز وارد موتور میشوند و نمیتوان جلوی ورود آنها را گرفت اما همانگونه که گفتیم این دو ماده در حالت طبیعی و دمای معمول میلی به ترکیب با یکدیگر ندارند چرا که اگر اینگونه بود باید به طور طبیعی در هوا با هم ترکیب میشدند و به این ترتیب جو ما پر از اکسیدهای نیتروژن میشد که البته اینگونه نیست و اندک اکسیدهای نیتروژن طبیعی در جو اطراف ما نیز ناشی از گرمای بسیار زیاد صاعقههایی است که گاهی رخ میدهد.
یا ترمز های ناگهانی و با شدت زیاد بزنید این بو به وجود میاد. از آنجایی که انگار قرار است تولید موتورسیکلت های طرح CG هوندا با نام ها و کیفیت های مختلف در ایران تا ابد ادامه پیدا کند، حتی انجین 200 سی سی هم به لیست پیشرانه های گوناگون این موتور سیلکت ها اضافه شده است!
نگاهم به روی دیوارهای سفید چرخ میخورد که با صدای دکتر چشمهام رو با حواسپرتی به سیمای درهم کشیده شدش سوق دادم. چون تو ساخت صفحه کلاچ از ترکیبی از کاغذ استفاده میکنن این بو به وجود می اید.
که بهتر است صفح کلاچ رو عوض کنید. یعنی خودرویی نیست که هم از لحاظ قیمت، هم کلاس و رده موتور هم رده جنسیس کوپه باشد. از موتور های وانکل در موارد بسیار زیادی از کامیون ها و حتی اتوبوس ها استفاده شده است.
6-بوی روغن داغ:زمانی که موتور ماشین گرم شده باشد بیشتر به مشام میرسه. دلیل اون هم گرم شدن لنت های ترمز هست. اگر هنگام رانندگی و تو شرایط عادی این بو به مشام رسید ممکن هست که ترمز دستی بالا باشه.
اما گر این بو به مشام رسید ناشی از خرابی در خطوط انتقال بنزین هست یا دریچه تهویه باک بنزین. این واحد ویژه اعتقاد دارد که QS9000 روح بهبود مداوم است و سبب ارتقای سیستم های کیفیت در حین حذف نیازمندی های زاید و در نتیجه سبب تقلیل هزینه ها می شود.
مقالات مشابه
- کیت مکش و هدرز چیست و چه کاربردی دارند؟
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- هدرز تمام استیل پژو 405 - اگزوز خودرو مشهد
- علت بوی بد اگزوز ماشین و بررسی دلایل ایجاد بو در اگزوز خودرو
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- بررسی بخش های سیستم اگزوز ماشین
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- هدرز چیست و بررسی کامل تقویت سیستم تخلیه خودرو با هدرز - مجله تخصصی خودرو
- قیمت ماشین کنترلی حرفه ای ارزان
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی