واشر بغل اگزوز پراید ، فروشگاه اینترتی قطعات ماشین و لوازم یدکی یدکی فوری

گیربکس بهکاررفته در این موتورسیکلت از نوع شش سرعته بوده و نیروی موتور را از طریق کلاچ چندصفحهای غوطهور در روغ

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

گیربکس بهکاررفته در این موتورسیکلت از نوع شش سرعته بوده و نیروی موتور را از طریق کلاچ چندصفحهای غوطهور در روغن دریافت میکند.

اما در سال ۲۰۲۰ شرکت زونتس از یک محصول جدید رونمایی کرد که طراحی ظاهری آن گرچه برخی از المانهای ظاهری موتورسیکلتهای کروزر را با خود به همراه دارد، اما اشکال هندسی و خطوط طراحی به کار گرفته شده در آن اصلا فرم کلاسیک و قدیمی ندارد و برعکس، بسیار مدرن و شکیل مهیج جلوه میکند.

با دقت در طراحی ظاهری محصول جدید زونتس میتوان بیشتر پی به طرح دلربای اجزای مختلف این موتورسیکلت برد؛ بهویژه قوس جذاب روی باک موتور، جاپایی جمع شونده سرنشین، کاسهچراغ جلو با طرح اسپرت، شمایل متفاوت زین بهعلاوه تکیهگاه پشتی آن و سایر بخشهای بدنه میتواند نگاه هر بینندهای را به خود جلب کند.

شرکت کویر موتور چندی پیش این محصول را به لیست تولیدات خود اضافه کرده و فرایند فروش آن را کلید است. همیشه وقتی صحبت از موتورسیکلتهای کروزر به میان میآید، اولین تصویری که در ذهن علاقهمندان نقش میبندد محصولات شرکت هارلی دیویدسون و یا انواع مشابه تولیدات این کمپانی مشهور است که توسط سازندگان مختلف در سراسر جهان به تولید میرسند و در اختیار مشتریان قرار میگیرند.

ناگفته نماند از لحاظ کیفیت متریال نیز به نظر میرسد که شرکت سازنده چندان قصد ارزانسازی یا صرفهجویی نداشته و سعی کرده تا از مواد نسبتا باکیفیت در ساخت قسمتهای مختلف موتورسیکلت استفاده کند. اگر بخواهیم به نکات مثبت زونتس V249 اشاره کنیم باید از کیفیت ساخت بالا، طراحی ظاهری بسیار جذاب، امکانات مناسب نظیر پورتهای شارژ, usb نمایشگر دیجیتال با قابلیت اتصال تلفن همراه، فناوری ساخت بالای پیشرانه بهویژه سیستم کارتل خشک، سواری نسبتا نرم مانورپذیری مطلوب و هندلینگ مناسب آن اشاره کرد.

مانور پذیری V250 مناسب است و هندلینگ مطلوبی در اختیار شما قرار میدهد. یدکی فوری فروشگاه اینترنتی قطعات ماشین ، با قیمت مناسب و ارسال به سراسر ایران با ۲۵ سال سابقه درخشان در زمینه لوازم یدکی ماشین میباشد.

گازهای خارج شده از اگزوز اتومبیل همراه با مقداری هوا از روی کاتالیزور که شامل فلز اکسیدهاست عبور داده میشود.

مثلا بالا و پایین رفتن پیستون داخل سیلندر، احتراق و خارج شدن دود، به هر حال موجب تولید صدا میشود. زور بیش از حد به موتور و در نتیجه هدر رفتن انرژی ممکن است که در اثر احتراق ناقص در اثر سرعت های غیر معقول و یابار بیش از حد در شرایط غیر عادی به وجود بیاید که این می تواند موحد بالا رفتن درجه حرارت گازهای خروجی از اگزوز گردد که اگر این حرارت 1400 درجه سانتی گراد بالاتر رود موجب ذوب شدن لایه های زیرین به کار رفته در مبدل می شود و در نتیجه خرابی مبدل ها را در پاساژهای شانه عسلی بدنبال دارد .

مجهز کردن یک 206 معمولی به تمام این امکانات ممکن است تا چند ده میلیون تومان هزینه بردارد. این پیشرانه به فناوری روغنکاری کارتل خشک مجهز است که در آن دیگر نیاز نیست اجزا درون قطعات روغن غوطهور باشند، بلکه روغن پس از استارت انجین وارد لولههای بدنه شده تا دمای آن حین کار خیلی بالا نرود و سپس به محلهای موردنیاز ارسال میشود.

نکته دیگری که در این میان شاید موجب نارضایتی شما شود، صدای نهچندان مهیج اگزوز است که البته با توجه به وجود یک انجین تک سیلندر ۲۵۰ سی سی، نباید هم از صدای اگزوز توقع بیش از این داشت. گرچه در وبسایت رسمی کویر موتور حجم پیشرانه این موتورسیکلت برابر ۲۴۹ سی سی اعلام شده است، اما برخی وبسایتهای خارجی حجم انجین زونتس را معادل ۳۱۲ سی سی بیان کردهاند که البته در آنجا این موتورسیکلت با نام V310 به فروش میرسد.

آخرین مطالب