واشر اگزوز ماشین های سبک و سنگین

شاید به خاطر اینه که کل شهر داره بو می ده. آیا خودرو حرکات تند و تیزی به اطراف داره؟ اگر در زمینه تعمیرگاه صد

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

شاید به خاطر اینه که کل شهر داره بو می ده. آیا خودرو حرکات تند و تیزی به اطراف داره؟ اگر در زمینه تعمیرگاه صداگیری خودرو نظر و یا پیشنهادی دارید می توانید در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.

خیلی از ما تجربه کرده ایم که در ترافیکی گیر افتاده ایم و چراغ هم احتمالا قرمز است چیزی می شنوید. شرط می بندم که مشکل از آن خودرو هست.

تعداد پرههای روتور همانند تعداد بادامکهای میل دلکو معمولی، به تعداد سیلندرهای پیشرانه است.در دلکوهای ترانزیستوری پیکاپ مغناطیسی از واحد کنترل الکترونیکی (ECU) و مدار جرقهزنی ترانزیستوری برای کنترل زمانبندی جرقه استفاده میشود؛ بدینصورت که هرگاه واحد کنترل الکترونیکی خودرو باتوجهبه سیگنال ارسالی از سیمپیچ پیکاپ زمان صحیح جرقه در سیلندر را تشخیص دهد، جریان برق سیمپیچ اولیه کویل را قطع میکند و درنتیجه، شمع جرقه میزند.با افزایش دور پیشرانه و باتوجهبه شکل خاص پرههای میل دلکو (روتور)، ولتاژ خروجی مولید پالسی یا سیمپیچ پیکاپ نیز افزایش مییابد (به حدود ۱۰۰ ولت میرسد) و درنتیجه، آستانهی وصل مدار اوله زودتر انجام میگیرد و زاویه داول افزایش مییابد.

همانطور که می دانید بخش زیادی از سوختی که برای احتراق خودرو و به حرکت در آمدن آن پس از گذر از فیلتر بنزین توسط پمپ بنزین به کمک سوزن انژکتور دورن محفظه احتراق پاشیده می شود تبدیل به انرژی شده و مابقی آن که گازهای ناشی از سوختن هستند از راه اگزوز به هوای اطراف منتقل می شود.

موتور بوی عجیبی می ده؟ میل لنگ بسیار سبک و مقاوم و از جنس فورجد استیل ساخته شده است و در نهایت این موتور سواری بسیار عالی را به راکب خود می دهد.

اما اگر در جهت خلاف عقربه های ساعت شروع به چرخش کند، اگزاست دمنده خواهد بود که اکثرا در مجتمع های مسکونی در بخش راه پله ها جایگذاری می شود . سپس موتور را در جهت دوران می چرخانیم به پلاتین دقت کنید که با بازشدن کامل دهانه پلاتین سوپاپ های سیلندر یک فیلر می گیریم و دوباره موتور را می چرخانیم تا پلاتین کاملا باز ، و سیلندر سه را فیلر می گیریم ودوباره موتور را چرخانده سیلندر چهار را فیلر گرفته و دوباره موتور را چرخانده و در نهایت سیلندر دو را فیلر می گیریم البته این ترتیب با توجه به ترتیب احتراق اتومبیل انجام می گیرد (در چهار سیلندر ها معمولا 1342می باشد .

ضمن تشکر و امیدواری از مفید بودن این مطلب در راستای انتخاب و خرید شما، خواندن راهنمای خرید سر دنده و خرید جاسوئیچی را نیز به شما توصیه می کنیم.

یک دایره رسم کنید که قرار است بعنوان لوله ی اگزوز استفاده شود و با ابزار Scissors نقاطی که نمیخواهید را انتخاب و پاک کنید.

صدای غژغژ کردن است؟ جرم گرفتن رادیاتور از عوامل اصلی آسیب دیدن رادیاتور و درنتیجه داغ کردن موتور است. نکته : سوختن واشر سرسیلندر در یک لحظه و یک دقیقه اتفاق نمیافتد بلکه اول آب رادیاتور داغ میشود و حرارت افزایش پیدا میکند و چند دقیقه بعد از رسیدن آمپر به خط قرمز تازه صدمه دیدن واشر شروع میشود.

قابلیت استفاده فن های سانتریفوژ یوتیلیتی برای محیط های اسیدی، حرارت و رطوبت بالا. سر سیلندر با پورت های جدید به خوبی در جهت بالا بردن توان موتور سیکلت طراحی شد.

آخرین مطالب