واشر اگزوز ماشین های سبک و سنگین

هنگام تعویض یا طراحی مجدد صدا خفه کن ، فقط مقدار کمی اسب بخار از بین می رود. شارژ مجدد هر یک از این باتریها ب

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

هنگام تعویض یا طراحی مجدد صدا خفه کن ، فقط مقدار کمی اسب بخار از بین می رود. شارژ مجدد هر یک از این باتریها به 5 الی 7 ساعت زمان نیاز خواهد داشت.

تمامی اجزا و قطعات کوچک و بزرگ خودرو ، در داخل و یا روی اتاق ( بدنه ) خودرو نصب می شوند ، اتاق خودرو بسیار گسترده و پیچیده می باشد ، به همین جهت ، قسمت های مختلف آن را در بخش ها و صفحات مجزا تقسیم بندی کرده و شرح داده ایم ، در این صفحه ، مرور کلی در رابطه با اتاق خودرو خواهیم داشت ابتدا از شاسی شروع می کنیم ، شاسی دقیقا مانند اسکلت خودرو می ماند ، قطعه ای یک پارچه و مستحکم که وظایف سنگینی بر عهده دارد ، در شکل زیر یک مدل شاسی خودرو را مشاهده می کنید .

در ساخت دیوارهای اتاق دیزل ژنراتور از بلوک سفالی یا سیمانی تو خالی استفاده می شود. تولیدات پارس اگزوز در سه الگو صورت می گیرد، ورق و لوله های روغنی، ورق و لوله های گالوانیزه و ورق و لوله های آلومیناژیا گالوانوم (ترکیبی از آلومینیوم و گالوانیزه).

رابر سبب می شود که پس از نصب کامل انباره اگزوز، از لغزش یا تولید صدا درون کابین اتومبیل، جلوگیری شود. Types 316 ، 321 - همانند 304 از این موادا نیز در برخی موارد استفاده می شود که خاصیت شیمیایی و مقاومت حرارتی ویژه ای دارد.

پارس اگزوز نیز مانند برخی قطعه سازان مطالبات معوقی از خودروسازان دارد؟ خودروساز به نوبه خود برای حل مشکل گام برمی دارد و ما نیز سعی می کنیم که با آنان مدارا کنیم.

تمام سعی وتلاش برای این است که از کالای داخلی استفاده کرده ومحصول را با بهترین کیفیت با استفاده از اقلام داخلی تولید کنیم، مگر مواردی خاص پیش بیاید.

به دلیل استفاده برخی از افراد از سر اگزوز خودرو برای تولید سر و صداهای زیاد و گوش خراش، نظر اکثریت مردم نسبت به استفاده از این محصول مثبت نیست.

بعضی افراد دوست دارند زمان گاز دادن، صدای مورد علاقه خود را بشنوند که از اگزوز خارج میشود و هیچ ایرادی هم ندارد. علاوه بر سیستم های ذکر شده بسیاری از سیستم های دیگر مانند سیستم مهار تکمیلی (کمربند ایمنی و کیسه هوا) ، سیستم کنترل آب و هوا (برای فراهم آوردن محیطی راحت برای سوار شدن مسافران) و سیستم صوتی در خودروهای امروزی مورد استفاده قرار می گیرند.

از خودروهایی مانند رنو ۵، شورولت نوا و شورولت ایران که در سال های دور تولید می شده است تا خودروهای جدید مانند ام وی ام، جک، انواع پیکاپ و تمام خودروهایی که طی سال های اخیر وارد شده اند را تولید می کنیم.

از این رو نگهداری خطوط ارتباطاتی در تمامی کسب کار ها امر حیاتی محسوب می شود. دربرخی اقلام دیگر مانند سیم جوش ها، الکترودها یا اقلام یدکی که در ماشین آلات و پرس ها استفاده می شود نیز واردکننده هستیم که واقعاً هزینه های سرسام آوری دارند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن