2- بهسازي نيروي انساني: برآورد نيروي انساني با توجه به ظرفيت توليد ساليانه و يا روزانه براي هر قطعه يا محصول انجام مي پذيرد همچنين كليه محصولات اين شركت از نظر زمان توليد و معادل دست با ضرايب معادل دست پيكان مقايسه مي شوند.
آرم “۴۰۰ Sport” روی بدنه و تریم داخلی به همراه دوخت ها و بخیه های آن که تماما به رنگ زرد می باشند توجه ها را به خود جلب میکند. این لایه های جرم که از جنس کربن هستند در دماهای بالای موتور گداخته شده و می توانند سبب مشتعل شدن بنزین و یا گازوئیل متراکم شده در موتور شوند و آن را زودتر از شمع ها منفجر کنند.
سومین دلیلی که می تواند سبب بروز ناک در موتور خودرو شود استفاده از شمع های نا مناسب است. بنابراین کاربرد مهم و مفید منبع اگزوز، کاهش صدای خروجی خودرو می باشد. بنابراین همواره سعی کنید از سوختی که کارخانه ی سازنده برای خودرو پیشنهاد کرده است استفاده کنید.
همانطور که می دانید اکتان بالاتر به معنی مقاومت بالاتر سوخت در برابر اشتعال است بنابراین اگر سوختی اکتان پایینی داشته باشد زودتر مشتعل خواهد شد و این برای موتوری که دما و ضریب تراکم بالایی دارد مورد خوبی نیست.
در صورت عدم دسترسی به سوخت با اکتان مناسب می توان از مکمل های اکتان افزا نیز استفاده کرد هرچند که این مورد نیز گاها مشکلات مربوط به خود را دارد.
علاوه بر آن ترمز های عقب و جلو بزرگ تر و قدرتمندتر شده و شکاف روی بدنه آن نیز بسیار زیباتر از قبل بنظر می رسد. خروجی های بیضی شکل چهار خروجی اگزوز در قسمت عقب عالی است و در حالی که چرخ ها طراحی معمول را ندارند، ما قبلاً چرخ های پنج پره آلپینا را دیده بودیم.
به گفته ی یکی از نمایندگی های تویوتا معمولا ناک زمانی اتفاق می افتد که خود شمع نیز می خواهد جرقه بزند و به این ترتیب دو احتراق با هم در داخل محفظه ی احتراق ایجاد می شوند و با یکدیگر تداخل می کنند، چنین موردی فشار و تنش زیادی را به موتور وارد می کند که صدای آن را می توان از بیرون نیز شنید.
در این پروسه مقداری گازهای دیگر و نیز دوده هم تولید می شود که البته بیشتر آنها از اگزوز خودرو خارج می شوند. بهتر است این قطعه را از این مراکز معتبر تهیه کرد تا بیشترین همخوانی را با قطعات دیگر خودرو داشته باشد؛ برای مثال بهترین مارک اگزوز پراید، میثاق است که مورد تایید سایپا قرار دارد.
این خودرو اساساً برای مسابقه دادن و برنده شده ساخته شده اما شما با آن میتوانید به کارهای روزانه ی خود نیز رسیدگی کنید. شاید برایتان جالب باشد اما ناک داشتن موتور برای مدت زمان طولانی حتی ممکن است منجر به سوراخ شدن پیستون شود که اگر چنین اتفاقی بیافتد هزینه ی زیادی را باید برای تعمیر موتور پرداخت کرد.
در ادامه می خواهیم به این مساله بیشتر بپردازیم اما باید بدانید که اگر موتوری مدت زمان زیادی را در وضعیت ناک کار کند این امر می تواند سبب آسیب دیدن قطعات داخلی موتور شود. موتورهای احتراق داخلی به این شکل کار می کنند که مخلوط سوخت و هوای وارد شده به سیلندر در محفظه احتراق توسط شمع مشتعل می شود و این انفجار سبب پایین رفتن پیستون شده و نیروی موتور تولید می شود و در ادامه به چرخ ها انتقال پیدا می کند.
مقالات مشابه
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- اگزوز تیبا - یدک ماشین اراک
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- ماشین فیلتر اگزوز
- استعلام، خرید و محاسبه قیمت بیمه بدنه خودرو 🚗
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- انواع رنگ دود اگزوز؛ رنگ دود ماشین علامت چیست؟
- هدرز فولادی پژو 405 - اگزوز خودرو مشهد - فایر دیزاین
- از اگزوز ماشین آب میاد نشانه چیست