مرگ خاموش جوان بوکانی با دود اگزوز ماشین خود

اتاق خودرو فاقدهرگونه سروصدایی می باشد میزان نفوذ صدا به داخل کابین به نسبت دیگرمحصولات بسیار کمتربوده همچنین

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

اتاق خودرو فاقدهرگونه سروصدایی می باشد میزان نفوذ صدا به داخل کابین به نسبت دیگرمحصولات بسیار کمتربوده همچنین درسفرهای طولانی به هیچ عنوان خسته کننده نیست. این قدرت همچنین دارای بعد اقتصادی است. همانطور که توضیح داده شد، یکی از آلایندههای اصلی خودروهای دیزلی ذرات معلق یا PM است.

هر یک از این موارد مزایا و معایب خود را دارد ، و من شما را تشویق می کنم که در مورد هر یک کمی بیشتر تحقیق کنید.TIG از نظر ظاهر مهره بالاترین کیفیت را ارائه می دهد. 22-سرطان ef7 نوعی جدیدی از انواع سرطان هاست.تعویض دسته سیم و گیربکس و صفحه کلاچ و انواع سنسورها حتی سنسورهایی که خود ایرانخودرو نمی دانسته این سنسورها وجود دارد .تعویض جلوبندی از صفر تا صد هر چندماه یک بار تعویض کیت تعویض دنده.

29-سلام.اذرماه ۹۴ یکدستگاه سمند EF7 سخنگوصفرکیلومترازایران خودرو تحویل گرفتم بعداز ۶ماه و ۱۱۰۰۰ کیلومتر کارکرد نظروتجربه خودم رابرای مخاطبین کانال وزین ” دنده ۶ ” به اشتراک میگذارم. تنها ضعف موجود از دید من نسبت به موتور EF7 گشتاورپایین در دور موتور پایین میباشدوایلا با شتاب گیری و تعویض دنده مناسب در هیچ سراشیبیی شمارا ناامیدنخواهد کرد.

شتاب شورولت کامارو 2020 با استفاده از این موتور اندکی پایین تر از موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری بوده و در زمانی در حدود 5.2 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت رسیده و توانایی دستیابی به حداکثر سرعتی در حدود 155 مایل در ساعت (معادل 250 کیلومتر در ساعت) به صورت محدود شده را دارد.

با ورود به کابین جنسیس با فضایی بزرگ و جادار و در عین حال لوکس مواجه میشویم که استفاده اغراق شده از چرم و تزئینات چوبی در کابین، این موضوع را بارها به سرنشینان گوشزد میکند. منیفولد بخشی از سیستم اگزوز است که آن را جمع میکند، بنابراین با سوراخی در آن، تمام گاز موجود در اگزوز فرار میکند.

اگزوز به لوله ای گفته می شود که گاز های حاصل از احتراق سوخت در اتومبیل را به بیرون هدایت می کند. هنگامی که شمع های جرقه در آتش بد یا شکسته می شوند، مخلوط قابل احتراق بدون احتراق و احتراق وارد لوله اگزوز می شوند و دمای خروج گاز با دمای بالا و فشار بالا از چرخه کار احتراق بعدی پس از آتش سوزانده می شود.

در سال 94 هم یک دستگاه دنا خریداری کردم که که اون هم پس از گذشت حدود 6 ماه هیچ گونه ایراد موتور و گیربکس نداشته و تنها چند مورد عیوب ناچیز مانند از کار افتادن میکرو سوییچ درب راننده داشت که در سرویس اولیه مرتفع گردید.

من 3 سال یه سمند دارم وقبل اون 4تا پارس عوض کردم ازهیچکدوم به اندازه سمند راضی نبودم تنها مشکل ماشینهای با این موتور کیفیت بد انبار اگزوزش هست که صدای اون روزیاد میکنه اونهم با توجه به ایرانی بودنش …

شتاب گیری و سرعت در حالت کولرروشن و۴ نفر مسافربه هیچ عنوان قابل مقایسه با ۴۰۵ و پارس سال با موتور پژوی قدیمی نمیباشدو همیشه یک سروگردن بالاترازانها بوده . باتوجه به اینکه خودروی من بنزینی بوده وکلاًهیچ میانه وعلاقه ای به خودروهای دوگانه سوزنداشته وندارم مدل بنزینی ان را انتخاب کردم که به نسبت دیگرخودروهای ایرانخودرو باموتورقدیمی وخسته پژو موتوری بسیارعالی ازنظرقدرت و شتاب وهمچنین مصرف سوخت مناسبترحتی نسبت به پرایدباتوجه به سایزو وزن سمند می باشد.

آرزو داشتیم یه روز صدای داشبورد حذف بشه الان صدای تراکتوری گازش با صدای تانک که از موتور و چرخها میاد و قژ قژ اتاق و قطعات پلاستیکی با هم یک موزیک دلخراش جانفرسا پخش می کنه که با بلند کردن صدای پخش ماشین میشه مرهمی بر…

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن