ماشین فیلتر اگزوز

علائم هشدار دهنده مختلف به مسائل و مشکلات مرتبط با بخش های مختلف اشاره می کند. از مشکلات اگزوز خودرو صدای غرش

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 11 مهر 1400

علائم هشدار دهنده مختلف به مسائل و مشکلات مرتبط با بخش های مختلف اشاره می کند. از مشکلات اگزوز خودرو صدای غرش اگزوز است.

پیدا کردن و رفع نشتی اگزوز در خودرو می تواند به طور مؤثری در کاهش صدای اگزوز نقش داشته باشد. مخزن سوخت معمولا دارای ظرفیت کافی برای روشن نگه داشتن دیزل ژنراتور برای 6 تا 8 ساعت به طور متوسط است.

بررسی روند تولید آلاینده­های مورد مطالعه توسط خودروی زامیاد در فاصله سال­های ساخت 1383-1381 به وضوح نشان داد که میزان تولید آلاینده­ CO به طور معنی­دار و چشمگیری سیر نزولی داشته است اما در فاصله سال 1389-1383 این میزان دارای نوسانات افزایشی و کاهشی بوده است.

این معمولاً مهمترین نشانهای است که رانندهها، هنگامی که واشر سرسیلندر خودرو میسوزد به آن اشاره میکنند. دلکو قطعهای است که با قطع و وصل کردن برق، آن را به طور منظم و با همان ریتم مشخص به شمعها میرساند تا جرقه برای احتراق در زمان درست زده شود.

صدای غرش اگزوز خودرو به معنای چیست؟ حتی مدلهای پایینتر با موتورهای 6 سیلندر توربوشارژدار نیز صدای شوکهکنندهای دارند. از این رو گروه صنعتی پیا تصمیم دارد که برای دسترسی بهتر مردم، کارخانجات و فروشگاه ها به اگزوز داخلی و خارجی با کیفیت اصلی اقداماتی انجام دهد.

درطول مدت احتراق از موتور به منظور هموار کردن کارهای در حال اجرا و جلوگیری از بیش از حد داغ شدن موتور با احتراق ناقص همچنین برای کم کردن نویز موتور با استفاده از صدا خفه کن و مبدل کاتالیزوری به منظور کاهش گازهای گل خانه ای تعبیه شدهاست.

با ان مواجه شود زمانیکه قسمتهای از سیستم شروع به مشکل دار شدن می کند. البته اگر گذرتان به جاده های ناهموار بیفتد هم ممکن دچار چنین وضعیتی شوید. واشر سربی در حقیقت واشری متشکل از شبکه توری مانند سیم های فولادی نازکی است که حفره های آن با سرب ریخته گری شده پر شده است.

ظهور نشت در اگزوز شایع ترین گزینه است نشت می تواند در هر نقطه در امتداد سیستم که شامل تمام مسیر از سرسیلندر به tailpipe است رخ دهد نشت متواند موجب افزایش گازهای گلخانه ای شود و زمانیکه این گازهای گرم از سیستم اگزوز در زیر خودرو خارج می شوند می تواند به قسمت های دیگر اسیب برساند.

در سیستم دوم، گونیگزگ مسیر اگزوز را به دو قسمت تقسیم کرده است و دو مسیر مجزا وجود دارد: در مسیر اول، توربوشارژر و پس از آن مبدل کاتالیست وجود دارد و در مسیر دوم نیز، پیشکاتالیزور نصب شده است.

به طوری که کوچکترین ایرادی نمیتوان به آن گرفت. لوله اگزوز در هر صورت به جایی بسیار محکم بند می شود تا به بدنه اطرافش برخورد نکند. در اثر گذر زمان و مصرف اگزوز خودرو قلاب یا قطعه یا بستی که این لوله را مهار میکند، پوسیده شده و از کار میافتد.

آخرین مطالب