لوله رابط هدرز و منبع اگزوز می باشد

تفاوت هدرز تمام استیل 206 تیپ 5 با منیفولد خروجی اگزوز در چیست؟ صفحه دیسک مناسب برای شتاب بیشتر خودرو “صفحه د

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 26 شهریور 1400

تفاوت هدرز تمام استیل 206 تیپ 5 با منیفولد خروجی اگزوز در چیست؟ صفحه دیسک مناسب برای شتاب بیشتر خودرو “صفحه دیسک زانتیایی” میباشد که در ایران نمیتوانید نمونه صفر آن را تهیه کنید چراکه چنین محصولی تولید نمیگردد اما میتوانید نسخه های استوک دیسک را تهیه کنید و آن را لنت کوبی کنید. آمپر بنزین و دمای آب نیز به این نمایشگر منتقل شدهاند؛ اما علاوه بر غربیلک و صفحه آمپر جدید، پانل دکمههای سمت چپ فرمان نیز تغییر کرده و حالا دکمههای جدیدی برای برفپاککن عقب و قفل پنجرههای عقب در آن دیده میشود. صفحه آمپر کوییک S هم طراحی کاملاً جدیدی دارد و یک نمایشگر کوچک به آن اضافه شده که اطلاعاتی مثل کامپیوتر سفری، سنسور دندهعقب، وضعیت درهای خودرو و وضعیت تعویض دنده را به نمایش درمیآورد. آن طور که گفته می شود، در نسخه های کامل تر و قوی تر سایپا اطلس از پیشرانه هایی با قدرت ۱۰۵ تا ۱۱۷ اسب بخار استفاده خواهد شد و ساختار ۱۶ سوپاپ هم به پیشرانه این خودرو اضافه می شود. همچنین دکمه صندوق پران هم به این پانل اضافه شده است یعنی چیزی که فقدان آن در کوییک بشدت احساس میشد. همچنین با توجه به برخی نکات که در تصاویر بازدید مسئولان از مرکز تحقیقات سایپا منتشر شده است، اطلس با تریم داخلی جدیدی نسبت به کوییک و کوییک فیس لیفت ( کوییک S و G ) به بازار خواهد آمد و سبک کابین مشابه به رنو سیمبل را دارد.

فقط با دور موتور بالا حرکت کنین، یعنی تویض دنده ها زیر 3000 دور درون دقیقه انجام نشود. Turbonos مرکز فروش قطعات تیونینگ موتور خودروwww.turbonos.comاز دوستان عزیزی کـه این کلیپ و کلیپ های مشابه رو از سایت این شرکت دانلود… تصاویر ارسالی از مخاطبان اسب بخار نشان می دهد که تولید اولیه و آزمایشی سایپا اطلس در کارخانه تهران آغاز شده و قرار است تا نمونه های اولیه به مرکز تحقیقات این شرکت ارسال شوند. به گزارش عصر ایران به نقل از اسب بخار،گروه خودروسازی سایپا در زمستان ۱۳۹۹ تولید اولیه کوییک S را آغاز کرد و اعلام نمود که به خاطر مشکلات پیش آمده در تامین قالب های این خودروی فیس لیفت، تحویل این عضو خانواده X200 با چند ماه تاخیر انجام می شود. وی درباره نهضت ساخت داخل و فرآیندی که سایپا در این حوزه طی میکند، گفت: در حدود یکسال و نیمی که از نهضت ساخت داخل صنعت خودرو با همت وزارت صمت، حمایت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و هماهنگی و تلاش خودروسازان و قطعهسازان داخلی، میگذرد، بیش از ۱۴۹ پروژه مهم را در حوزه ساخت داخل تعریف کردهایم. گزارش می شود که سایپا در آستانه رونمایی از خودرو جدید خود با نام سایپا اطلس است.

این فیسلیفت کوییک در دو تیپ مختلف به نامهای S (پایه) و G (فول) تولید میشود. کوییک S در بیرون فیسلیفتی جزئی را تجربه کرده و تغییرات آن صرفاً به طراحی مجدد جلوپنجره و سپر جلو محدود میشود. هرچند قدرت و گشتاور پیشرانه M15GSI افزایشی جزئی نسبت به موتور M15 داشته اما گفته شده به لطف تغییراتی که در آن صورت گرفته، مصرف سوخت، صدا، لرزش و آلایندگی کمتری خواهد داشت. باید توجه داشت که تمام این اطلاعات از منابع غیر رسمی در اختیار رسانه هایی مانند اسب بخار قرار گرفته و برای همین نمی توان تا زمان رونمایی، اطلاعات دقیقی را مورد سایپا اطلس به مخاطبان اعلام کرد. به عبارت ساده تر، سایپا اطلس خودرویی کوچک تر از آریا است و منابع آگاه می گویند که این کراس اوور شهری بر اساس پلتفرم X200 توسعه پیدا کرده است. این خودرو بر اساس پلتفرم X200 توسعه پیدا کرده و به نوعی نسخه ارتقا یافته و فیس لیفت کوییک به حساب می آید. از آن جا که این خودرو برمبنای پلتفرم X200 توسعه پیدا کرده است، آن را می توان به نوعی فیس لیفت کوییک هم دانست.

اما با توجه به برنامه های این شرکت برای نسخه فیس لیفت کوییک، احتمالاً در نیمه دوم سال جاری تولید انبوه کوییک G به عنوان نسخه فول آپشن دنده ای این هاچ بک کراس فیس لیفت آغاز گردد. حال با آغاز دومین ماه سال ۱۴۰۰ می بینیم که تولید کوییک S وارد فاز گسترده تری شده و گویا قرار است به زودی دعوتنامه ها و صدور فاکتور نمونه پایه کوییک فیس لیفت آغاز شود. همچنین در فاز بعدی این قابلیت، بحث هوشمندسازی اطلس و سایر محصولات سایپا در نظر گرفته شده است. در اصل دلیل تولید این خودروها، آماده سازی اطلس برای انجام برخی تست های تطبیق است و با توجه به سابقه فعالیت خودروسازان در پروژه های جدید، نمی توان این محصولات را معیار نهایی خودروهای هاچ بک کراس اطلس دانست. درمجموع، به نظر میرسد در این فیسلیفت، طراحان سایپا صرفاً قصد ایجاد نمای متفاوتی نسبت به کوییک معمولی داشتهاند اما این تفاوت الزاماً با زیبایی بیشتر همراه نیست. همچنین سر سیلندر این پیشرانه ارتقا یافته متفاوت از نمونه پایه بوده و پاشش سوخت و جرقه زنی هم در M15GSI تغییراتی را داشته است. همچنین احتمال دارد که نسخه ارزان قیمت اطلس به پیشرانه ۹۰ اسب بخار M15GSI مجهز باشد و با قابلیت VVT ، هدرز ، بالانسر شفت، گشتاور بیش از ۱۳۵ نیوتن متر را برای این کراس اوور کوچک فراهم کند.

آخرین مطالب