فروش هدرز پراید ویه سری لوازم اسپرت..

قبل خرید این محصول بهتر است با نحوه ی کارکرد هدرز 206 آلمینایز آشنا شوید . هواکش کامل فولکسواگن گل.فولکس واگن

توسط ENGINEARTS-HEADERS در 26 شهریور 1400

قبل خرید این محصول بهتر است با نحوه ی کارکرد هدرز 206 آلمینایز آشنا شوید . هواکش کامل فولکسواگن گل.فولکس واگن گل - فولکس%20واگن/79/فولکس-واگن-گل خسته نباشید میخواستم ببینم برای خرید فولکس واگن گل میتونید منو راهنمایم کنید سلام روغن موتور چند لیتر باید بریزیم داخل ماشین با فیلتر و بدون فیلتر.فیلتر روغن مرسدس بنز ، بی ام دبلیو فولکس - لوازم و قطعات وسایل نقلیه تعداد ۴۸ عدد فیلتر روغن کره ای مرسدس بنز /قابل مصرف جهت بی ام دبلیو ،فولکس واگن.در این راستا شرکت فولکس واگن، برای حضور بیشتر در بازار اتومبیل SL ریخت که تومان فاکتور کرد، فیلتر روغن 4100 تومان، کلید اهمیت فیلتر روغن در خودرو | مقالات خودرو/مقالات-آموزشی-فنی وظیفه اصلی فیلتر روغن در مدار روغنکاری تصفیه روغن قبل از رسیدن به یاتاقانها و قسمتهای در معرض اصطکاک پیشرانه است. حداکثر قدرت اسب بخار پیشرانه جدید سایپا در ۲۲۵۰rpm قابل بهرهبرداری است و بیشترین گشتاور در ۴۰۰۰rpm در اختیار راننده قرار میگیرد. گفتنی است خودرو سایپا کوییک اس در حالی روانه خیابانهای کشور شده که مشتریان این خودروها نمیتوانند آن را تا یک سال پس از تحویل به فروش برسانند. برای همین با توجه به مشخصات موتور M15GSI و تفاوتهای آن با M15 معمولی، میتوان توقع داشت که صدای تولیدی این پیشرانه تا حد قابل توجهی کمتر از نسخههای قبلی باشد.

علاوه بر این، ساختار خروجی دود پشیرانه M15GSI از نوع هدرز بوده که تمامی این تغییرات باعث خواهد شد تا قدرت این پیشرانه به ۹۰ تا ۹۴ اسب بخار و گشتاور آن نیز به ۱۳۴ تا ۱۳۸ نیوتنمتر برسد. هرچند قدرت و گشتاور پیشرانه M15GSI افزایشی جزئی نسبت به موتور M15 داشته اما گفته شده به لطف تغییراتی که در آن صورت گرفته، مصرف سوخت، صدا، لرزش و آلایندگی کمتری خواهد داشت. اما یکی از اصلیترین تغییرات قابل مشاهده در موتور M15GSI سایپا و مگا موتور، تجهیز این پیشرانه به سامانه VVT یا همان زمانبندی متغییر سوپاپهای سوخت است. مدیران مگاموتور و سایپا اخیرا اعلام کردند در میانههای سال جاری برای کوییک اس موتور M15GSI را ارائه خواهند کرد که این موتور همان موتور چهار سیلندر هشت سوپاپ با حجم ۱.۵ لیتری است، اما این نسخه از سامانه زمانبندی متغییر سوپاپهای ورودی بهره میبرد و در ساختار پاشش سوخت، جرقه زنی و سرسیلندر آن نیز تغییراتی اعمال شده است.

• داج در سال ۲۰۱۹ پس از قطع تولید دوج دیمون ، Challenger SRT Hellcat Redeye را جایگزین آن کرد . به عبارت دیگر در شرایطی که خواهان تقویت پیشرانه خودروی خویش و کاستن از میزان مصرف سوخت سوای تولید سر و صدای بیشتر میباشید، نصب هدرز یکی از شایسته ترین تعیین ها خواهد بود. نیروی تولیدی از این پیشرانه توسط گیربکس ۵ سرعت دستی به چرخهای جلو منتقل خواهد شد. سر سیلندر ماشین آلمینیومی است که دو سرسیلندر ادل بروک 6400 های پرفورمنس که دهنه سوپاپ های آن بزرگ و به ازای هر پیستون دو سوپاپ را شامل می گردد. پیشرانه جدید و ارتقا یافته سایپا برای خانواده X200، همچنان دارای حجم ۱۴۹۷ سی سی ( ۱٫۵ لیتر ) است و ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ در آن دیده میشود. این پیشرانه به دریچه گاز برقی مجهز شده و از سویی چیدمان محفظه موتور کوییک فیس لیفت تا حدی متفاوت از نسخه معمولی است. در ادامه با مشخصات و امکانات نسخه فیس لیفت سایپا کوییک آشنا میشویم. با اینکه بهتر بود کوییک S از ابتدا با همین پیشرانه ارتقاءیافته تولید و به بازار عرضه میشد اما این موتور هنوز به مرحله تولید انبوه نرسیده و سایپا برای عمل به تعهدات خود برای تحویل کوییکهای S فروختهشده، مجبور است فعلاً از همان موتور M15 معمولی استفاده کند اما در آینده نزدیک موتور M15GSI آماده خواهد شد.

کوییک S مثل دیگر خویشاوندان خود از همان پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر 8 سوپاپ M15 استفاده میکند که 87 اسب بخار قدرت و 128 نیوتن متر گشتاور دارد؛ اما این موتور نسبت به قبل تغییراتی را تجربه کرده و به دریچه گاز برقی و سیستم برق جدید مجهز شده است. ناک پدیده خطرناک که منجر به نابودی موتور می گردد با ریمپ بطور کامل رفع می شود. در ایسیو پاشش سوخت و مقادیر جرقه زنی ، میزان اکسیژن ورودی و تغییرات دریچه گاز تغییرات اساسی انجام میشود که با افزایش شتاب و سرعت اولیه و افزایش قدرت ۲۰ تا ۴۰ درصد همراه می باشد. وی درباره نهضت ساخت داخل و فرآیندی که سایپا در این حوزه طی میکند، گفت: در حدود یکسال و نیمی که از نهضت ساخت داخل صنعت خودرو با همت وزارت صمت، حمایت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و هماهنگی و تلاش خودروسازان و قطعهسازان داخلی، میگذرد، بیش از ۱۴۹ پروژه مهم را در حوزه ساخت داخل تعریف کردهایم. درمجموع، به نظر میرسد در این فیسلیفت، طراحان سایپا صرفاً قصد ایجاد نمای متفاوتی نسبت به کوییک معمولی داشتهاند اما این تفاوت الزاماً با زیبایی بیشتر همراه نیست.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن